return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הטראק החדש שלי. כנסו פה
View this Thread in Original format
deluxe
חברל'ס העליתי טראק חדש
דיפ טראנס עם מקצבים של דיפ האוס
קטע מאוד גרובי עם בסים עמוקים ואווירה חללית

הטראק:
Impact - Comet (Original Mix)

הייתי שמח עם הייתם רושמים לי מה אתם חושבים!!!!!!

:D :p

לחצו כאן להורדת הטראק
http://www.ambrosia.org.il/content/...kFile=comet.mp3


כמו כן אתם יכולים תמיד לבקר בדף שלי באמברוזיה:
http://www.ambrosia.org.il/content/...sp?ArtistID=478

תודה גברים!

Deluxe
arik
נשמע ממש מיקצועי!!!!!
אהבתי למרות שהבאס ליין קצת קטוע לפי דעתי
והצלילים קצת עמוקים מידי
היית צריך לתת להם יותר טריבל או משהו כזה
Flotser
אני לא מצליח להוריד את הטראק אחי...
MoSH_MaN
וואי וואי זה יותר טוב מהטראק הקודם שלך!!

בונאה זה ממש טוב!!!

אני לא מתבייש להגיד שזה אפילו יותר טוב בהשוואה לטראק האחרון של ארמין

לא שיש קשר בינהם זה פשוט סתם להראות דוגמא שהשיר הזה פשוט טוב!
DjChook
טוב ת'אמת לא היה לי כח להרשם לאברוזיה אבל בגלל שמוש אמר שהוא טוב הורדתי

ובאמת טראק ממש יפה
הכנת לבד?

כאילו, רק אתה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement