|
הטראק החדש שלי. כנסו פה
|
View this Thread in Original format
| arik |
נשמע ממש מיקצועי!!!!!
אהבתי למרות שהבאס ליין קצת קטוע לפי דעתי
והצלילים קצת עמוקים מידי
היית צריך לתת להם יותר טריבל או משהו כזה |
|
|
| Flotser |
| אני לא מצליח להוריד את הטראק אחי... |
|
|
| MoSH_MaN |
וואי וואי זה יותר טוב מהטראק הקודם שלך!!
בונאה זה ממש טוב!!!
אני לא מתבייש להגיד שזה אפילו יותר טוב בהשוואה לטראק האחרון של ארמין
לא שיש קשר בינהם זה פשוט סתם להראות דוגמא שהשיר הזה פשוט טוב! |
|
|
| DjChook |
טוב ת'אמת לא היה לי כח להרשם לאברוזיה אבל בגלל שמוש אמר שהוא טוב הורדתי
ובאמת טראק ממש יפה
הכנת לבד?
כאילו, רק אתה ? |
|
|
|
|