return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wie doet wat?
View this Thread in Original format
Creamfields23
Zit me te vervelen en ik was net naar een setje aan het luisteren en merkte hoe mijn muzieksmaak door de jaren hen veranderd is.

[[ LINK REMOVED ]]

Ben tegenwoordig nog weinig met muziek bezig zo af en toe laat ik me nog weleens gaan voor een setje a la carte voor op de sportschool. Vond deze wel de moeite waard om te delen.

Wie heeft er nog oldschool sets van weleer of een leuk zetje van zichzelf, die hij wil delen :)

Ik zeg komkommer en halleekes!
dj_spare
Kwam laatst mijn DVDtjes met "oude" sets tegen... waarmee ik op de proppen ben gekomen:

DJ Spare - Live @ PureDJ.com - 1 April 2002

01. Roger Goode - In The Beginning (Ferry Corsten Remix)
02. Dreamcatcher - I Don't Wanna Lose my Way (Magik Muzik Remix)
03. Minimalistix - Close Cover (Original Mix)
04. Sonic Inc. - The Taste of Summer (Fire & Ice Remix)
05. Ferry Corsten - Punk (Extended Vocal Remix)
06. Ultra - Free (Svenson & Gielen Remix)
07. Minimalistix - Close Cover (4 Strings Remix)
08. DJ Tiesto - Lethal Industry (Original Mix)
09. Marco V - Simulated (Marc Green Remix)
10. Push - Tranzy State of Mind (2002 Remix)
11. Ralphie B - Massive (Original Mix)
12. Signum - Second Wave (Original Mix)
13. Katana - Fancy Fair (Original Mix)
14. Svenson & Gielen - We Know What You Did (Johan Gielen Remix)
15. Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
16. 4 Strings - Into The Night (D'Tech Remix)
17. Mark Norman - Overkill (Original Mix)
18. Marco V - GODD (Original Mix)
19. Derb - Derb (Derbus Remix)
20. DJ Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate Remix)
21. Members Of Mayday - 10 in 1 (Tony H Remix)
22. Jonah vs Moloko - Shhht Listen (Bootleg)

Gedraaid op belt-drives.. je weet wel van die dingen waarbij de constant moest blijven corrigeren, omdat ze zo een BPM lager konden draaien in een aantal seconden.. Dus ook lekker een aantal correcties... ook ergens een backspin (wat ik zelf erg vet vond :P) en zelfs een aantal cuts (bij trance? wtf jongen waar was je mee bezig) :stongue:

Er zitten voor mij persoonlijk echt veel classics in :) Sonic Inc - The Taste of Summer of Derb - Derb bijvoorbeeld, wat een geweldige beat zit daar toch in!! Jeetje toen was de trance/hardtrance goed, zeg :) Tegenwoordig draai ik meer progressive en techno.. :nervous:

Oh ja voor ik het vergeet >> LINK <<
Donna
brrrrr wat een geweldige platen staan daar allemaal tussen;p
En wat een geweldige feesttijd was dat toch *zwijmel*
We mogen er trots op zijn dat erbij waren in "die tijd" want die komt van zn levensdagen nie meer terug;)
Muppy
zo die setlist ziet er gruwelijk uit zeg! en idd wat donna zegt: deze tijd komt niet snel meer terug ben ik bang....

gelijk dus maar even gedownload:D
Chicane
quote:
Originally posted by Donna
brrrrr wat een geweldige platen staan daar allemaal tussen;p
En wat een geweldige feesttijd was dat toch *zwijmel*
We mogen er trots op zijn dat erbij waren in "die tijd" want die komt van zn levensdagen nie meer terug;)

Haha, geweldige tijden ja en prachtige herinneringen ook aan jullie :D
Creamfields23
Hey spare,

Vet setje inderdaad, lekkere beuk klassiekers. Mooi vind ik dat wederhoren van zo een set je echt terug naar het gevoel van toen brengt. Dat je dan denkt van jeee was dat voor kut overgang :nervous: :haha: en dat valt dan weer weg omdat het terug gaat naar de emotie van toen.

En ja sommige nummers he;

Sonic Inc. - The Taste of Summer (Fire & Ice Remix) <-- Deze had ik voor t eerst gehoord bij DJ Francois op een afterparty in de zino in Tilburg. Echt wat ging daar de toko los. 's ochtends 10;00 uur en nog stuiteren op de bacos, haha. Meesterlijke stapnacht was dat, vervolgens 2 weken lang gefrustreerd zitten zoeken naar dit nummer.
M_Peror
Ahhh... those were the days...
Wat een tracklist. Ben 'm meteen aan het downloaden.

BTW Spare, je ETN.FM guestmix van april 2005 speel ik ook nog regelmatig eens af. Inmiddels een klein klassiekertje in m'n playlist :D
dj_spare
quote:
Originally posted by Creamfields23
Hey spare,

Vet setje inderdaad, lekkere beuk klassiekers. Mooi vind ik dat wederhoren van zo een set je echt terug naar het gevoel van toen brengt. Dat je dan denkt van jeee was dat voor kut overgang :nervous: :haha: en dat valt dan weer weg omdat het terug gaat naar de emotie van toen.

Haha inderdaad, deze sets brengen me weer helemaal terug in die tijd. De tijd waarin ik wekelijks 4 of 5 nieuwe platen kocht, en ook eigenlijk allemaal goede platen. Only-DJ's had echt een wereldklant aan mij, het kon allemaal niet op. Natuurlijk hier en daar een miskoop -heb zelfs nog een DJ Jean plaat ergens :toothless -.. En natuurlijk elke week A State Of Trance luisteren en iedere zaterdagavond Dance Department met Wessel van Diepen (toen DD nog gewoon GOED was, nu is het allemaal koek en zopie house).. wat te denken van de legendarische State Side sets van Paul Oakenfold :wtf:

En over die overgangen :haha: tsja dat hoorde erbij, als ik nu zo zou draaien zou ik deze set niet eens durven delen met iemand ;) Maar inderdaad de emotie overheerst met deze muziek! Jammer dat ik zelf pas ben gaan feesten vanaf 2003 (heb wel heel wat hoogtepuntjes meegepakt)

quote:
Originally posted by M_Peror
Ahhh... those were the days...
Wat een tracklist. Ben 'm meteen aan het downloaden.

BTW Spare, je ETN.FM guestmix van april 2005 speel ik ook nog regelmatig eens af. Inmiddels een klein klassiekertje in m'n playlist :D

Haha, ETN.FM guestmix dat is ook al lang geleden ja, volgens mij heb ik die ook nog ergens op mijn PCtje staan :disbelief: ...

ben wel benieuwd naar andere setjes van mensen.. mag ook wel een oud kletsersetje van tiesto ofzo zijn natuurlijk :D
magrec
wat dacht je van the partynight @ 538 gewoon tot 6 of 7 uur 's ochtends dj sets (en dan ook langer dan een uur :cool: )
Muppy
quote:
Originally posted by magrec
wat dacht je van the partynight @ 538 gewoon tot 6 of 7 uur 's ochtends dj sets (en dan ook langer dan een uur :cool: )

die je dan opnam omdat je zelf aan het feesten was:D

Chicane
Toen irc nog bere gezellig was! :D

!toen
!kra
!stamp
!banaan
!quote

:D
magrec
Ik zit nog steeds in de progressive/techno/tech-house hoek en draai af en toe een plaatjes
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement