|
ציוד... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| manor |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בדף אומן שלי יש טראקים (במייספייס) אני לא חושב שתוכל להבדיל בין מה נוצר עם אנלוגיים ומה עם תוכנות...
קיצר יש לי פה שוכב כרטיס
E-MU 0404 PCI
תדבר איתי אם אתה מעוניין לרכוש.
ומורן, תמיד הכל היה מחשבים, תמיד היה בלב ההפקה מחשב מסוג כזה או אחר כשמדובר במוזיקה אלקטרונית כמובן... |
מה המצב של הכרטיס?
אני לא כל כך יודע מה אני צריך אז תוכל קצת להסביר לי עליו.
וכמובן מחיר? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מקנא בך אחי
גם אני בא מעולם דומה. שהייתי ממש קטן למדתי פסנתר ואח"כ עד הצבא עברתי ללמוד קצת אולפן ועיבוד מוזיקלי וסינטי וכאלה
אני זוכר שדיברנו פעם פה לא מעט
קרן יער - כלי מדהים !
איך הגעת ללמוד מוזיקה דווקא על קרן יער ? |
התחלתי על חצוצרה (קצת מוזר האמת) במסגרת הבי"ס ואז הלכתי למנהל הקונסרבטוריון העירוני הוא נתן לי לנסות את כל כלי הנשיפה ממתכת (כלומר אלה עם פיה ולא עלה כמו טרומבון וטובה וכאלה) והוא אמר לי שאני יכול לנגן על מה שבא לי כי יש לי שפתיים שמתאימות להכל, אז בחרתי קרן יער היא היתה נראית לי הכי מיוחדת ומגניבה, כמה שכלי נשיפה יכול להיות מגניב כן? מאז למדתי גם לנגן על גיטרה ובאס, כי אני שונא סימפולים ואני מעדיף ליצור הכל בעצמי מאפס..
ובקשר לכרטיס, הוא כרטיס פשוט יחסית, מהרמה של ההתחלה, היום האמת הוא מספיק להכל אם אתה לא מקליט, אני פשוט קניתי לי חללית עם מלא אורות וכפתורים שיהיה לי עם מה לשחק... וגם להקליט בין היתר... קיצר לא יודע הוא עולה חדש 790 עכשיו, אז נניח 500, אם אתה רציני אני אשמח להמשיך את הדיון בהודעות פרטיות, כרגע הוא פשוט שוכב לו, אני לא להוט למכור או משהו, אבל אם אתה מעוניין במשהו להתחיל איתו זה יותר ממספיק והוא שימש אותי כמה שנים טובות ואני תמיד שמח לעזור ליוצר אחר :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
התחלתי על חצוצרה (קצת מוזר האמת) במסגרת הבי"ס ואז הלכתי למנהל הקונסרבטוריון העירוני הוא נתן לי לנסות את כל כלי הנשיפה ממתכת (כלומר אלה עם פיה ולא עלה כמו טרומבון וטובה וכאלה) והוא אמר לי שאני יכול לנגן על מה שבא לי כי יש לי שפתיים שמתאימות להכל, אז בחרתי קרן יער היא היתה נראית לי הכי מיוחדת ומגניבה, כמה שכלי נשיפה יכול להיות מגניב כן? מאז למדתי גם לנגן על גיטרה ובאס, כי אני שונא סימפולים ואני מעדיף ליצור הכל בעצמי מאפס..
|
נשמע מגניב !
יש לך איזה לינק לטראק שהוא חלון הראווה שלך ? אחד שיותר אהבת כאילו |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הכל על המחשב ?
לא יודע למה אבל הסאונד לא נשמע לי אף פעם אותו דבר |
לא יודע למה אתה חושב שהכל צריך להישמע אותו הדבר =]
אבל בכל מקרה קשה לי להאמין שתוכל להבדיל בין ויאסטי לכלי חיצוני,
יש המון כלים וירטואלים ברמות מאוד מאוד גבוהות..
אני בתכלס לא מתעסק עם חיצוני רק כי זה מייקר העסק - חוץ מהמחיר של כל כלי אני אצטרך גם כרטיס חזק עם ממירים טובים
וכרגע אני חייל ככה שכסף לא בדיוק זורם =] |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נשמע מגניב !
יש לך איזה לינק לטראק שהוא חלון הראווה שלך ? אחד שיותר אהבת כאילו |
אממ לאחרונה סיימתי טראק שנקרא
"Int main()"
אתה איש מחשבים אז אני מניח שתדע למה התכוונתי... קיצר הוא נמצא בפלייליסט של המייספייס...
האמת היא שאין לי ממש קטע אחד שאני מתגאה בו, יש שאני יותר מתחבר אליהם, ובד"כ זה האחרון... |
|
|
| manor |
[QUOTEאממ לאחרונה סיימתי טראק שנקרא
"Int main()"
אתה איש מחשבים אז אני מניח שתדע למה התכוונתי... קיצר הוא נמצא בפלייליסט של המייספייס...
האמת היא שאין לי ממש קטע אחד שאני מתגאה בו, יש שאני יותר מתחבר אליהם, ובד"כ זה האחרון[/QUOTE]
נכנסתי למייספייס שלך ואהבתי את מה שאתה עושה.
הטראק שבאמת אהבתי הוא Abrupt Interrupt
אני בדרך כלל לא אוהב טכנו, אבל דווקא התחברתי לטראק הזה.
מזכיר לי קצת את sasha האגדי.
בנוגע לכרטיס, יש לך את כל הדרייברים שלו וכל מה שצריך? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by manor
[QUOTEאממ לאחרונה סיימתי טראק שנקרא
"Int main()"
אתה איש מחשבים אז אני מניח שתדע למה התכוונתי... קיצר הוא נמצא בפלייליסט של המייספייס...
האמת היא שאין לי ממש קטע אחד שאני מתגאה בו, יש שאני יותר מתחבר אליהם, ובד"כ זה האחרון |
נכנסתי למייספייס שלך ואהבתי את מה שאתה עושה.
הטראק שבאמת אהבתי הוא Abrupt Interrupt
אני בדרך כלל לא אוהב טכנו, אבל דווקא התחברתי לטראק הזה.
מזכיר לי קצת את sasha האגדי.
בנוגע לכרטיס, יש לך את כל הדרייברים שלו וכל מה שצריך? [/QUOTE]
תודה אח שלו, הטראק יוצא בשבועות הקרובים ב405 רקורדינגז... ויש דרייברים כמובן, וגם איזה כמה דיסקים שהגיעו איתו עם כל התוכנות דמו שהם מביאים בקופסא... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נכנסתי למייספייס שלך ואהבתי את מה שאתה עושה.
הטראק שבאמת אהבתי הוא Abrupt Interrupt
אני בדרך כלל לא אוהב טכנו, אבל דווקא התחברתי לטראק הזה.
מזכיר לי קצת את sasha האגדי.
בנוגע לכרטיס, יש לך את כל הדרייברים שלו וכל מה שצריך? |
תודה אח שלו, הטראק יוצא בשבועות הקרובים ב405 רקורדינגז... ויש דרייברים כמובן, וגם איזה כמה דיסקים שהגיעו איתו עם כל התוכנות דמו שהם מביאים בקופסא... [/QUOTE]
בטח כבר רשמת פה את זה אבל בכל זאת מה הכתובת במייספייס ? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בטח כבר רשמת פה את זה אבל בכל זאת מה הכתובת במייספייס ? |
www.myspace.com/xetromusic
תשים לב שמתחת לכל פוסט שלי בחתימה יש שני לינקים, אחד למייספייס ואחד לפייסבוק :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
www.myspace.com/xetromusic
תשים לב שמתחת לכל פוסט שלי בחתימה יש שני לינקים, אחד למייספייס ואחד לפייסבוק :) |
יצאתי טמבל
רק עכשיו ראיתי :)
בסופ"ש אעבור ואקשיב מעניין אותי דווקא, אני זוכר שבעבר (אני לא יודע אם אתה זוכר) שלחת לי דיסק אפילו עם טראק |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יצאתי טמבל
רק עכשיו ראיתי :)
בסופ"ש אעבור ואקשיב מעניין אותי דווקא, אני זוכר שבעבר (אני לא יודע אם אתה זוכר) שלחת לי דיסק אפילו עם טראק |
פיזית שלחתי לך? בדואר? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
פיזית שלחתי לך? בדואר? |
אני כבר לא זוכר
אני מקווה שאני לא מתבלבל אבל אני כמעט בטוח במאה אחוז
זה היה רמיקס לטראק של דליריום (לא סיילנס המפורסם) נראה לי
טראק חזק עם ווקאל מטורף
היה לו רמיקס של חילאן בזמנו
ברח לי השם כוס אמק
אתה לא זוכר ?
היה לי חבר שהיה משהו ברדיו 99
FM
וחשבתי שאולי הוא יוכל לעזור להשמיע
אתה לא זוכר משהו כזה ? |
|
|
|
|