return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Sthlm- vart festar ni?
View this Thread in Original format
Gaby
Jag är lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta på på helgerna... :p

Jag har inte varit ute så mycket sista tiden. Vad finns det för sköna nya ställen? (behöver ju inte vara tranceställen...) Annars då, favvo stället?
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
Jag är lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta på på helgerna... :p

Jag har inte varit ute så mycket sista tiden. Vad finns det för sköna nya ställen? (behöver ju inte vara tranceställen...) Annars då, favvo stället?


Nya ställen finns väl inte så många tror jag... Jag var på Sinners- invigningen (gamla Gilda). Snyggt inrett - påminner lite som Sophies. Vet dock ej hur det står till med musiken. Kan bli en joker.
Berns har blivit ganska bra. Hoppas att vi får fler "lovesexy"-fester där. I övrigt så har jag precis som du inte varit ute på ett tag. Cafét på söndagar ett ganska säkert kort...framför allt på sommaren med uteservering.

Greetz
NordLight
Xplorer76
Vi brukar gå till Patricia... Där kör dom trance och techno nästan hela kvällen, stort ställe öppet till 5.
Aendy
Har inte varit där ofta men Garbos i Sumpan har fallit mig i smaken. Ett opretantiöst och småstadsaktigt ställe.
lonne
Jag går inte heller ut så värst mkt nuförtiden, men när jag gör det så
brukar det bli Soap Bar,Dailys lr Cafe Opera.

I höstas hade man ett mkt bättre utbud med Paranoid på torsdagar och
Heaven på fredagar...synd,synd.. :(
verminator
hva slags aldersgrense er det egentlig for å komme inn på klubber i sverige ?
18 / 20 som i norge eller?
Endre
quote:
Originally posted by Gaby
Jag är lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta på på helgerna... :p

Jag har inte varit ute så mycket sista tiden. Vad finns det för sköna nya ställen? (behöver ju inte vara tranceställen...) Annars då, favvo stället?


dem har öppnat ett nytt litet café t.ex på lördagar, läs mer på http://www.svaj.com/


sen Brago på bondegatan (samma som Bondenbar) torsdagar, techno och house dock. men sthlm är väl ändå fattig på riktig melodic trance klubbar.
Endre
quote:
Originally posted by verminator
hva slags aldersgrense er det egentlig for å komme inn på klubber i sverige ?
18 / 20 som i norge eller?


det är samma som i norge
King of Clubs
quote:
Originally posted by NordLight

Cafét på söndagar ett ganska säkert kort...framför allt på sommaren med uteservering.


Cafét på söndagar är den bästa klubben jag känner till i Sthlm. Nice!
doter
quote:
Originally posted by King of Clubs


Cafét på söndagar är den bästa klubben jag känner till i Sthlm. Nice!


Vad spelas där på Söndagar då?

När ja var där, minns ej vilken dag d var, spelades house typ 20 min, sen R&B hip hop 20 min, d mixa mellan d...

NordLight
quote:
Originally posted by doter


Vad spelas där på Söndagar då?

När ja var där, minns ej vilken dag d var, spelades house typ 20 min, sen R&B hip hop 20 min, d mixa mellan d...


Musiken varierar väldigt mycket. För några år sedan spelades bara house på söndagar, men numera blandas musiken friskt.
Musiken är egentligen inte alls det som lockar mig på söndagar utan blandningen människor som går dit just den dagen.

Greetz
NordLight
Gaby
quote:
Originally posted by NordLight


Musiken varierar väldigt mycket. För några år sedan spelades bara house på söndagar, men numera blandas musiken friskt.
Musiken är egentligen inte alls det som lockar mig på söndagar utan blandningen människor som går dit just den dagen.

Greetz
NordLight


Restaurangfolket vet hur man festar :)

quote:
Originally posted by Xplorer76
Vi brukar gå till Patricia... Där kör dom trance och techno nästan hela kvällen, stort ställe öppet till 5.


Vilka dagar?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement