|
כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
ניסיון אישי אריאל?
J/K
פששששששששש, תמשיך ככה ויום אחד אולי יפרסמו כזאת כתבה אפילו בעיתון "ניבים" של קיבוץ געש או בעיתון "על השרון"... סתם כל הכבוד גיל הם צודקים :) |
|
|
| Hell_Copter |
פשששששששש כל הכבוד לך גיל!!!!!
עלה והצלח |
|
|
| Dj Moriano |
גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי....
פשששש אחי שיחקת אותה.....:eyespop:
יש לך את הסט הזה מוקלט? |
|
|
| NyKoN |
וואו
יפה אחי
לא זילזלתי אף פעם
יש לך סטים מצוינים
עלה והצלח
:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | | "היו לי התלבטויות בקשר אליו בגלל שהוא דרש ודרש ודרש אבל כשראיתי מה שהוא עשה במועדון במסיבת הפתיחה, ממש התלהבתי!" |
גיל לא פראייר :wtf:
אחלה של כתבה, ממש כבוד . אם תגיע לתל אביב אני בטוח אבוא לראות אותך, כי באר-שבע רחוק לי.
שיהיה לך שמה בהצלחה, !!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי....
פשששש אחי שיחקת אותה.....:eyespop:
יש לך את הסט הזה מוקלט? |
קודם כל
למי יש זמן לפברק?
דבר שני, כן יש לי
וגם פירסמתי אותו כאן אם אני לא טועה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
וגם פירסמתי אותו כאן אם אני לא טועה |
כן פרסמת... אחלה סט!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מבין שעכשיו תופסים ממך ביג-שוט אתה אפילו לא עונה יותר באייסיקיו, הא?
:) |
לא הייתי בבית כששלחת לי את ההודעה אחי
אל תיקח אישית :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא הייתי בבית כששלחת לי את ההודעה אחי
אל תיקח אישית :) |
:D |
|
|
| DJ-Energy |
גיל
wtf?!?
מזה הוואטאר הזה ששמת? |
|
|
| Gil Shwarts |
| זה מישהו מהמועדון שעושה צורות עם חבלים צבעוניים |
|
|
| eXeTik |
| לי זה נראה כמו איזה חתול ג'ינג'י ענק :stongue: |
|
|
|
|