return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
ניסיון אישי אריאל?
J/K

פששששששששש, תמשיך ככה ויום אחד אולי יפרסמו כזאת כתבה אפילו בעיתון "ניבים" של קיבוץ געש או בעיתון "על השרון"... סתם כל הכבוד גיל הם צודקים :)
Hell_Copter
פשששששששש כל הכבוד לך גיל!!!!!
עלה והצלח
Dj Moriano
גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי....


פשששש אחי שיחקת אותה.....:eyespop:

יש לך את הסט הזה מוקלט?
NyKoN
וואו
יפה אחי
לא זילזלתי אף פעם
יש לך סטים מצוינים
עלה והצלח
:D
Flotser
quote:
"היו לי התלבטויות בקשר אליו בגלל שהוא דרש ודרש ודרש אבל כשראיתי מה שהוא עשה במועדון במסיבת הפתיחה, ממש התלהבתי!"


גיל לא פראייר :wtf:

אחלה של כתבה, ממש כבוד . אם תגיע לתל אביב אני בטוח אבוא לראות אותך, כי באר-שבע רחוק לי.

שיהיה לך שמה בהצלחה, !!!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano
גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי....


פשששש אחי שיחקת אותה.....:eyespop:

יש לך את הסט הזה מוקלט?


קודם כל
למי יש זמן לפברק?
דבר שני, כן יש לי
וגם פירסמתי אותו כאן אם אני לא טועה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
וגם פירסמתי אותו כאן אם אני לא טועה


כן פרסמת... אחלה סט!!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook

אני מבין שעכשיו תופסים ממך ביג-שוט אתה אפילו לא עונה יותר באייסיקיו, הא?

:)



לא הייתי בבית כששלחת לי את ההודעה אחי
אל תיקח אישית :)
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



לא הייתי בבית כששלחת לי את ההודעה אחי
אל תיקח אישית :)


:D
DJ-Energy
גיל
wtf?!?
מזה הוואטאר הזה ששמת?

Gil Shwarts
זה מישהו מהמועדון שעושה צורות עם חבלים צבעוניים
eXeTik
לי זה נראה כמו איזה חתול ג'ינג'י ענק :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement