return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Martin Roth @ Ha-Oman Tel Aviv (30-03-2009)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אני חושב שזה ראוי לטופיק משלו...

שני בעוד שבוע בדיוק...הליין שהנחית כאן את מרקוס ביום שני לפני כחודשיים וגם את דואנדה אי שם בתחילת ינואר כשזה עוד נראה היה הזוי...גם עכשיו זה נראה הזוי אבל לפחות לא בלתי אפשרי...הפעם נראה לי שסיכוי יותר מסביר שאני שם
GYPSYGY
צער לי לאכזב אותך אבל לפי מה שהבנתי
בגלל סיבות כלשהם ההופעה נדחתה לזמן לא ידוע
יש כאלה שאומרים שלסוף אפריל
Glenn-Holmes
אכן מאכזב... :(
benji904
quote:
Originally posted by GYPSYGY
צער לי לאכזב אותך אבל לפי מה שהבנתי
בגלל סיבות כלשהם ההופעה נדחתה לזמן לא ידוע
יש כאלה שאומרים שלסוף אפריל


1) How do you know this and is it really true? :sadgreen:
2) Will it be postponed or really annulled?
markfeldman
מזל שדחו..

אני במילואים..
sh33p
נשבר לי מהם!!!
גם אני קראתי שזה נדחה, בכל מקרה
באתר של מרטין רוט ההופעה עדיין קיימת

sh33p
טוב לצערי המסיבה אכן נדחתה, להלן התשובה הרשמית:

luckystrike
quote:
Originally posted by sh33p
טוב לצערי המסיבה אכן נדחתה, להלן התשובה הרשמית:



זה לא בתאריך של פרי היה אמור להיות ?

או שאני מפספס משהו ?
sh33p
quote:
Originally posted by luckystrike
זה לא בתאריך של פרי היה אמור להיות ?

או שאני מפספס משהו ?


לא ידוע לי על זה שפרי אמור להיות פה
הלוואי!
luckystrike
quote:
Originally posted by sh33p
לא ידוע לי על זה שפרי אמור להיות פה
הלוואי!


אילן אתה כתבת את זה לא ?

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
אילן אתה כתבת את זה לא ?


ממש לא מורן....תקרא את הטופיק הרלוונטי בזהירות ובלי לקפוץ להנחות מרחיקות לכת...
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממש לא מורן....תקרא את הטופיק הרלוונטי בזהירות ובלי לקפוץ להנחות מרחיקות לכת...

התכוונתי על פרי !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement