|
Martin Roth @ Ha-Oman Tel Aviv (30-03-2009)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אני חושב שזה ראוי לטופיק משלו...
שני בעוד שבוע בדיוק...הליין שהנחית כאן את מרקוס ביום שני לפני כחודשיים וגם את דואנדה אי שם בתחילת ינואר כשזה עוד נראה היה הזוי...גם עכשיו זה נראה הזוי אבל לפחות לא בלתי אפשרי...הפעם נראה לי שסיכוי יותר מסביר שאני שם |
|
|
| GYPSYGY |
צער לי לאכזב אותך אבל לפי מה שהבנתי
בגלל סיבות כלשהם ההופעה נדחתה לזמן לא ידוע
יש כאלה שאומרים שלסוף אפריל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אכן מאכזב... :( |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
צער לי לאכזב אותך אבל לפי מה שהבנתי
בגלל סיבות כלשהם ההופעה נדחתה לזמן לא ידוע
יש כאלה שאומרים שלסוף אפריל |
1) How do you know this and is it really true? :sadgreen:
2) Will it be postponed or really annulled? |
|
|
| markfeldman |
מזל שדחו..
אני במילואים.. |
|
|
| sh33p |
נשבר לי מהם!!!
גם אני קראתי שזה נדחה, בכל מקרה
באתר של מרטין רוט ההופעה עדיין קיימת
 |
|
|
| sh33p |
טוב לצערי המסיבה אכן נדחתה, להלן התשובה הרשמית:
 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by sh33p
טוב לצערי המסיבה אכן נדחתה, להלן התשובה הרשמית:
|
זה לא בתאריך של פרי היה אמור להיות ?
או שאני מפספס משהו ? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה לא בתאריך של פרי היה אמור להיות ?
או שאני מפספס משהו ? |
לא ידוע לי על זה שפרי אמור להיות פה
הלוואי! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by sh33p
לא ידוע לי על זה שפרי אמור להיות פה
הלוואי! |
אילן אתה כתבת את זה לא ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן אתה כתבת את זה לא ? |
ממש לא מורן....תקרא את הטופיק הרלוונטי בזהירות ובלי לקפוץ להנחות מרחיקות לכת... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממש לא מורן....תקרא את הטופיק הרלוונטי בזהירות ובלי לקפוץ להנחות מרחיקות לכת... |
התכוונתי על פרי !!! |
|
|
|
|