return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הצבא בפתח!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!! :D:D:D:D


מההההההההההההההההההההההההההה

פששש

שמע אני לא רוצה להתגייס כל כך מאוחר

אבל סבבה
oren_naor
quote:
Originally posted by eXeTik


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!! :D:D:D:D


בואנה אח שלי לא מבין אותך
זה חרא להתגייס מאוחר
כי אז אתה משתחרר מאוחר
DjNumShum
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
התאריך והמחזור גיוס לא אומרים לאן אתה הולך, לקרבי או ג'ובניק
הצבא מסתכל על הצרכים שלו בלבד ולא משנה מתי אתה מתגייס, יכול להיות גם ג'ובניק וגם קרבי.


אני לא מבין למה אנשים חושבים שהתאריך משנה איזה מצחיק זה :)


לא הבנתי כלכך למה אתה מתכוון אבל בשלושת הגיוסים המרכזיים שזה יולי נובמבר ומרץ יש כל יום גיוס לחיל אחר זאת אומרת התאריכים אמורים להישמר בסוד אבל לא יהיה יום שיגייסו גם לגולני וגם לשיריון לדוגמה ותוך שבועיים אני יוכל לארגן פה את כל התאריכים של כל חיל
ויש 3 גיוסים מרכזיים קרביים זאת אומרת כל אחד בעל פרופיל קרבי שמיועד לגיוס יולי קיבל את התאריך הראשוני 29 ליולי ויש גם 23 ליולי אם אני לא טועה
ובמרץ התאריך הראשוני הוא 24 למרץ
כל מי שקיבל את התאריכים האל מיועד לקרבי
DjNumShum
quote:
Originally posted by eXeTik


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!! :D:D:D:D


אני הייתי בהתחלה ביולי דחיתי למרץ ועכשיו שיודעים לאן אני מיועד אז שמו אותי בנובמבר
שמע מרץ זה יכול להיות טוב אם אתה מתכנן איזה טיול גדול לחו"ל או משהו
אבל לא הייתי רוצה להתגייס כלכך מאוחר
גם כי אני יהיה בן 19 כבר
וגם בגלל שאין לך כלכך מה לעשות רוב החברים כבר התגייסו ואתה סתם מתייבש
Ariels
חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי

אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי

אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי


מה שנכון נכון
:D
eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum
שמע מרץ זה יכול להיות טוב אם אתה מתכנן איזה טיול גדול לחו"ל או משהו
אבל לא הייתי רוצה להתגייס כלכך מאוחר
גם כי אני יהיה בן 19 כבר
וגם בגלל שאין לך כלכך מה לעשות רוב החברים כבר התגייסו ואתה סתם מתייבש


quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מההההההההההההההההההההההההההה

פששש

שמע אני לא רוצה להתגייס כל כך מאוחר

אבל סבבה


quote:
Originally posted by oren_naor


בואנה אח שלי לא מבין אותך
זה חרא להתגייס מאוחר
כי אז אתה משתחרר מאוחר


אני משלים איזה 60% מהברויות שלי
קונה לי אוטו (סיוויק האצ'בק כנראה(
חדר כושר
עבודה

טיול עם אמא
טיול עם אבא
טיול עם חברים

אקיצר- יש מה לעשות
זה באמת לא שווה למישהו שסתם מחפש לשרוף את הזמן
אבל אם אתה מתכוון לנצל את הזמן זה שיאאאאא, למה זה תקופה כזאת סבבה
כבר הזכרתי שיש לי גם דירה משלי? :D





בקשר לשירות עצמו- מה הביג דיל להתגייס כשאתה בן 19?!
זה ממש לא קטע... ואם יצא לי *אמן אמן אמן* אני גם אהיה בבסיס פתוח
אז כל הקטע עם השיחרור לא מפריע לי...

חבר'ה- אין לאן למהר
תנצלו את החיים
arik
quote:
Originally posted by DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!
:rolleyes:

צריך ממשל חזק זה מה שצריך!!!
yahel222
טוב מי שלא מבין שיפסיק לזיין תשכל
הגיוס שלי היה 29 ביולי
ודחו לי אותו ל12 באוגוסט בלי סיבה
אני עדיין מיועד לאותו מקום כנראה שריון
ובד"כ חודשים יולי-אוגוסט ופברואר-מרץ זה קרבי
אבל תמיד יש כאלה בתאריכים האלה שהם לא קרבי

ואני בינתיים כן קרבי.....

ודי לזיין תשכל כל אחד ממציא איזה שטות או מאמין לכל שטות שמישהו שמע ומספר אותה לכולם...
luckystrike
quote:
Originally posted by arik


היום קיבלתי הזמנה לחיל האוויר
להיות מכונאי וחשמלאי



יש לי חבר שהוא בדיוק עושה את זה בחייל האוויר והוא נהנה לאללה ...
הוא בבסיס פתוח בשדה דב (שה קרוב לאזור השרון) - אם אתה רוצה אני יביא לך את הטלפון שלו - תשאל אותו פרטים שמענינים אותך ...

Hell_Copter
לכל המתגייסים שיהיה לכם בהצלחה!!
6\8 יש לי צו ראשון
ואני מתכנן ללכת לקרבי
זה כל מה שיש לי להגיד כרגע
DjChook
אני ב 19.6 אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement