return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Starmaker: The Dance Edition
View this Thread in Original format
tango
Hier een verdere reactie op de thread van starmaker...

Stel je voor: Veronica gaat verder met starmaker, maar gaat er een dance programma van maken, dus ze maken een top-dj van je, of een top producer.(met studio'tje en draaitafel en al in dat krot)

Zou je jezelf inschrijven?

greetz,
TNG
TranceFool
Dat zou me zekerz heel stoer lijken, maar ik heb totaal geen ervaring. Als er verder niet te commercieel zou gedaan worden (zal vast wel gebeuren) en ik zou van mezelf denken dat ik zoiets wel kan, zou ik het misschien doen.
Maar denk maar niet dat Veronica met zo'n programma komt!

Latuurrzz....
Henkie_henk
Nee ik creeer me eigen stijl wel
Gekhous
quote:
Originally posted by TranceFool
Als er verder niet te commercieel zou gedaan worden (zal vast wel gebeuren) en ik zou van mezelf denken dat ik zoiets wel kan, zou ik het misschien doen.


quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nee ik creeer me eigen stijl wel


right on gaste!!

mn reet op met dat commerciele geouwehoer!!!
Dwingo
Exact,
het zou onzinnig zijn.
De eerste de beste die zich daar aan zou melden zou een brandmerk moeten krijgen en nooit meer een club in mogen komen. Een ster maken van iemand tussen de camera's vraagt om commerciele gevolgen. Het laatste waar ik op zit te wachten is nog een Vengaboy.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement