return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
האח הגדול !
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב, אולי זאת לא הבמה

אבל עוד מישהו אוהב את הקקה הזה כמוני ?
Vortex_SA
אין לי טלוויזיה, אני רואה באינטרנט פמילי גאי וסאות'פרק... וגם לזה אין לי מלא זמן :)
Glenn-Holmes
לא ראיתי את הקודם ואני לא רואה את הנוכחי...
פשוט לא מעניין אותי...
HerHub
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא ראיתי את הקודם ואני לא רואה את הנוכחי...
פשוט לא מעניין אותי...

+1
.A.Y.
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אין לי טלוויזיה, אני רואה באינטרנט פמילי גאי וסאות'פרק... וגם לזה אין לי מלא זמן :)


חח גמני רואה סאות' פארק באינטרנט
ראית שהתחילה עונה חדשה נכון?

והאח הגדול זה זבל
אם יש משו שאני רואה בטלוויזיה זה מופע שנות ה70 ולפעמים אני קצת חוטא בערוץ הטיולים :p
Vortex_SA
quote:
Originally posted by .A.Y.
חח גמני רואה סאות' פארק באינטרנט
ראית שהתחילה עונה חדשה נכון?

והאח הגדול זה זבל
אם יש משו שאני רואה בטלוויזיה זה מופע שנות ה70 ולפעמים אני קצת חוטא בערוץ הטיולים :p


ברור שראיתי, הפרק הראשון חזק הרג אותי, השני לא אותה רמה :)
luckystrike
אני לבד במערכה סעמק !

רק אני אהבתי את שפרה ורציתי לירות בראש של בובליל ?
Elior
כשאין מה לעשות בבסיס אז שמים ערוץ 20...
חוץ מעדי נוימן (:eyespop: ) אין שם יותר מידי אנשים מעניינים גם ככה...
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by .A.Y.
אם יש משו שאני רואה בטלוויזיה זה מופע שנות ה70 ולפעמים אני קצת חוטא בערוץ הטיולים :p

ערוץ הטיולים בא ממש בטוב, במיוחד "לשרוד עם 5 פאונד" תוכנית חזקה
רק שהבני זונות רוצים 15ש"ח נוספים בחודש על הערוץ הזה, אז לא יודע אם אוסיף

בקשר להאח הגדול
אני מבסוט בטירוף שהעיפו את השתי זונות האלו היום - מיא ואמיר, כיפק הייייייי

עדי נראת סוף וגם חמודה
(ליטל דיינזורד)
ומקווה שדודי ינצח
?יאללה באים למסעדה
חחח...:p
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לבד במערכה סעמק !

רק אני אהבתי את שפרה ורציתי לירות בראש של בובליל ?


אל תיקח אותי כדוגמא אין לי טלוויזיה אני משתדל להמנע :)

luckystrike
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ערוץ הטיולים בא ממש בטוב, במיוחד "לשרוד עם 5 פאונד" תוכנית חזקה
רק שהבני זונות רוצים 15ש"ח נוספים בחודש על הערוץ הזה, אז לא יודע אם אוסיף

בקשר להאח הגדול
אני מבסוט בטירוף שהעיפו את השתי זונות האלו היום - מיא ואמיר, כיפק הייייייי

עדי נראת סוף וגם חמודה
(ליטל דיינזורד)
ומקווה שדודי ינצח
?יאללה באים למסעדה
חחח...:p



יש, אני לא לבד :)
!!!

אמיר עף היום ????

וגם מאיה ???

איזה כיף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך קיוויתי שזה מה שיקרה !!!

פיספסתי את הפרק , הלכתי לשחק כדורסל בערב

מעולה !

שימי לשלטון :)
LA©
ממש מדהים כמה מפספסים כשלא חיים בארץ חחח...

כשהייתי בחופשת סמסטר בארץ היה הגמר של העונה הקודמת נראה לי? כולםםםם דברו על האח הגדול.. וחברים שלי אשכרה היו צריכים להסביר לי מה זה!

למרות שמקור הסדרה לא בארץ, נראה לי שזה נהיה עניין דיי גדול במיוחד בארץ. כולם מדברים ויודעים...

קצת כמו שהיה השרדות מקודם אולי?



ונוש - עדיין אתה רואה את זה הא! יא מכור... אתה תצטרך להסביר לי שוב מה זה בידיוק וקטעים מצחיקים כשאני חזרה בארץ!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement