|
האח הגדול !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב, אולי זאת לא הבמה
אבל עוד מישהו אוהב את הקקה הזה כמוני ? |
|
|
| Vortex_SA |
| אין לי טלוויזיה, אני רואה באינטרנט פמילי גאי וסאות'פרק... וגם לזה אין לי מלא זמן :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא ראיתי את הקודם ואני לא רואה את הנוכחי...
פשוט לא מעניין אותי... |
|
|
| HerHub |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא ראיתי את הקודם ואני לא רואה את הנוכחי...
פשוט לא מעניין אותי... |
+1 |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אין לי טלוויזיה, אני רואה באינטרנט פמילי גאי וסאות'פרק... וגם לזה אין לי מלא זמן :) |
חח גמני רואה סאות' פארק באינטרנט
ראית שהתחילה עונה חדשה נכון?
והאח הגדול זה זבל
אם יש משו שאני רואה בטלוויזיה זה מופע שנות ה70 ולפעמים אני קצת חוטא בערוץ הטיולים :p |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
חח גמני רואה סאות' פארק באינטרנט
ראית שהתחילה עונה חדשה נכון?
והאח הגדול זה זבל
אם יש משו שאני רואה בטלוויזיה זה מופע שנות ה70 ולפעמים אני קצת חוטא בערוץ הטיולים :p |
ברור שראיתי, הפרק הראשון חזק הרג אותי, השני לא אותה רמה :) |
|
|
| luckystrike |
אני לבד במערכה סעמק !
רק אני אהבתי את שפרה ורציתי לירות בראש של בובליל ? |
|
|
| Elior |
כשאין מה לעשות בבסיס אז שמים ערוץ 20...
חוץ מעדי נוימן (:eyespop: ) אין שם יותר מידי אנשים מעניינים גם ככה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
אם יש משו שאני רואה בטלוויזיה זה מופע שנות ה70 ולפעמים אני קצת חוטא בערוץ הטיולים :p |
ערוץ הטיולים בא ממש בטוב, במיוחד "לשרוד עם 5 פאונד" תוכנית חזקה
רק שהבני זונות רוצים 15ש"ח נוספים בחודש על הערוץ הזה, אז לא יודע אם אוסיף
בקשר להאח הגדול
אני מבסוט בטירוף שהעיפו את השתי זונות האלו היום - מיא ואמיר, כיפק הייייייי
עדי נראת סוף וגם חמודה
(ליטל דיינזורד)
ומקווה שדודי ינצח
?יאללה באים למסעדה
חחח...:p |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני לבד במערכה סעמק !
רק אני אהבתי את שפרה ורציתי לירות בראש של בובליל ? |
אל תיקח אותי כדוגמא אין לי טלוויזיה אני משתדל להמנע :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ערוץ הטיולים בא ממש בטוב, במיוחד "לשרוד עם 5 פאונד" תוכנית חזקה
רק שהבני זונות רוצים 15ש"ח נוספים בחודש על הערוץ הזה, אז לא יודע אם אוסיף
בקשר להאח הגדול
אני מבסוט בטירוף שהעיפו את השתי זונות האלו היום - מיא ואמיר, כיפק הייייייי
עדי נראת סוף וגם חמודה
(ליטל דיינזורד)
ומקווה שדודי ינצח
?יאללה באים למסעדה
חחח...:p |
יש, אני לא לבד :)
!!!
אמיר עף היום ????
וגם מאיה ???
איזה כיף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך קיוויתי שזה מה שיקרה !!!
פיספסתי את הפרק , הלכתי לשחק כדורסל בערב
מעולה !
שימי לשלטון :) |
|
|
| LA© |
ממש מדהים כמה מפספסים כשלא חיים בארץ חחח...
כשהייתי בחופשת סמסטר בארץ היה הגמר של העונה הקודמת נראה לי? כולםםםם דברו על האח הגדול.. וחברים שלי אשכרה היו צריכים להסביר לי מה זה!
למרות שמקור הסדרה לא בארץ, נראה לי שזה נהיה עניין דיי גדול במיוחד בארץ. כולם מדברים ויודעים...
קצת כמו שהיה השרדות מקודם אולי?
ונוש - עדיין אתה רואה את זה הא! יא מכור... אתה תצטרך להסביר לי שוב מה זה בידיוק וקטעים מצחיקים כשאני חזרה בארץ! |
|
|
|
|