|
The Prodigy Tribute \\ 26.03.09
|
View this Thread in Original format
| .A.Y. |
מהאתר:
מסיבת מחווה ללהקה ששינתה את פני המוזיקה האלקטרונית החל משנות ה90,
ומשפיעה עד היום "THE PRODIGY" המטרה בערב היא לחפור טוב טוב
בארכיון של מוזיקת האנדרגראונד מתחילת התשעים ועד היום
ולשלב עם חומרים של הפרודיג'י מההתחלה שלהם
("the prodigy experience"בשנת 92)
ועד היום
("invaders must die" שיצא השנה)
חמישה דיג'יים , כל אחד מומחה בתחומו ,
ינגן את הפרשנות שלו להשפעה של הפרודיג'י על המוזיקה שהוא מנגן.
Mad Appel (Sensi Sound) - Jungle
Mesh - 90's Hiphop
Wido - Reggae and Electro
Nee - Breakbeat and steps
Bassick - Drum and Bass // Dubwise
Hectik - Rave Music and electro
וכמובן שלא יהיה קטע אחד של פרודגי שלא ינוגן
ואולי אפילו יותר מפעם אחת :)
יום חמישי ה 26.3
עד שעה 01:00 - 40 ש"ח
55 - אחרי
הלילה בבלוק! רחוב דוד חכמי 35, ממש קרוב לברזילי
צריכה להיות מסיבה לפרצוףףףף תבואו =] |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
מהאתר:
מסיבת מחווה ללהקה ששינתה את פני המוזיקה האלקטרונית החל משנות ה90,
ומשפיעה עד היום "THE PRODIGY" המטרה בערב היא לחפור טוב טוב
בארכיון של מוזיקת האנדרגראונד מתחילת התשעים ועד היום
ולשלב עם חומרים של הפרודיג'י מההתחלה שלהם
("the prodigy experience"בשנת 92)
ועד היום
("invaders must die" שיצא השנה)
חמישה דיג'יים , כל אחד מומחה בתחומו ,
ינגן את הפרשנות שלו להשפעה של הפרודיג'י על המוזיקה שהוא מנגן.
Mad Appel (Sensi Sound) - Jungle
Mesh - 90's Hiphop
Wido - Reggae and Electro
Nee - Breakbeat and steps
Bassick - Drum and Bass // Dubwise
Hectik - Rave Music and electro
וכמובן שלא יהיה קטע אחד של פרודגי שלא ינוגן
ואולי אפילו יותר מפעם אחת :)
יום חמישי ה 26.3
עד שעה 01:00 - 40 ש"ח
55 - אחרי
הלילה בבלוק! רחוב דוד חכמי 35, ממש קרוב לברזילי
צריכה להיות מסיבה לפרצוףףףף תבואו =] |
נשמע טוב
הבלוק זה מקום נורמלי ?
גדול ? |
|
|
| .A.Y. |
הבלוק זה אחד המקומות האהובים עליי
מערכת סאונד הכי מטורפת ששמעתי
בקשר לגודל זה תלוי כל פעם כמה רחבות הם פותחים אבל גם הרחבה המרכזית גדולה+ =] |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני הצלחתי להחמיץ את השפעת הפרודיג'י על התפתחותי המוזיקלית. אני די אדיש לחומרים שלהם עד היום באופן אישי...מעריך אותם אבל לא נותן להם מקום מרכזי יותר מהרכבים כמו כמיקל בראדרז (שאני אוהב יותר דרך אגב) או אחרים...במילים אחרות פרודיג'י לא נקשרו לאף רגע חשוב או זכור במיוחד אצלי בחיי האישיים...זה בדרך כלל המדד לעיצוב והשפעה על טעם מוזיקלי של אדם
(או טעם בכל תחום אומנותי בכלל) |
|
|
| .A.Y. |
אמת אילן =]
ידוע שהסגנון, יותר נכון הסגנונות של פרודיג'י לא מצליחים לדבר לכולם
אבל אני בטוח שגם בלי להתחבר, עדיין קשה לעכל חלק מהדברים שהם עשו.. הסאונד והמנגינות האלה לדעתי פשוט גובלים בגאוניות =] |
|
|
| Vortex_SA |
| יש עם מי לדבר בשביל לקנות כרטיסים זולים או משהו כזה? |
|
|
| .A.Y. |
חח 40 שקל כבד מדי? =]
לא חושב שתצליח לשכנע שם מישהו להיכנס בזול יותר.. |
|
|
| DvJ |
אם כבר פרודג'י
אז החדש
Prodigy - Omen (Noisia Remix)
ענקק.... |
|
|
| .A.Y. |
!@#אני עוד לא מעכל מה הלך שם אתמול
ללא ספק אחת ה-מסיבות שהייתי,
כל כך הרבה סגנונות מוסיקלים,
כל כך הרבהה קטעים של פרודיג'י במסיבה אחת, ובכל מיני רמיקסים מטורפים,
סאונד שאכל לי את המוח,
קהל איכותי אחד אחד, כולם מעריצים של פרודיג'י כולם שרים יחד קטעים של פרודיג'י,
נשבע לכם שאיןןן דברים כאלההה הרגשתי כאילו אני נמצא במסיבה בחו"ל..
היה מדהים מדהים מדהים,
באתי עם חבר סחבנו עד 4 וחצי ואז כבר הרגליים נשברו סופית ופרשנו קצת אחרי שעלה פתאום דיג'יי של דראמ אנ באס על איזה 150 ביפיאם והרגשנו שהרגליים כבר לא מסוגלות לעמוד בזה חח..
בקיצור, אין על פרודיג'י ואין על הבלוק =]
מישהו היה אתמול במימד ויכול גם לשתף? מעניין אותי איך היה |
|
|
|
|