|
פרסומת לדנונה
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
משהו ראה את הפרסומת הזאת
שמו ברקע את
RAPTURE
באיזה גרסאת קובר גרועה במיוחד
אני פשוט לא יכול לשמוע את זה |
|
|
| oDrori |
| אני שונא שעושים את זה... יענו כדי לחסוף כסף לוקחים זמרי פרסומות כאלה... אבל אלה שעשו את הפרסומת כנראה חשבו שהרעיון בווקאל שלה זה להשמע כמו פרה... |
|
|
| eXeTik |
אין על המיקס של
Riva :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על המיקס של
Riva :eyes: :eyes: :eyes: |
Amen To That!!!!
:) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על המיקס של
Riva :eyes: :eyes: :eyes: |
מה הקשר??
בכל מקרה איזה מגניב אם תהיה פרמוסת
וברקע נגיד יהיה איזה טראק עצבני של סקוט |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה הקשר??
בכל מקרה איזה מגניב אם תהיה פרמוסת
וברקע נגיד יהיה איזה טראק עצבני של סקוט |
הקשר זה שכל הרימיקסים לראפטור, כולל ה
Original mix
על הפנים... חוץ מ
Riva
כמובן
וסקוט ברקע לאיזה פרסומת?
ח-ל-ו-ם!
אני אשכרה אוהב לראות פרסומות אז
מי יודע, אולי יום אחד אקסטה יהיה חוקי ויפרסמו את זה בטלוויזיה עם סקוט ברקע :stongue: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הקשר זה שכל הרימיקסים לראפטור, כולל ה
Original mix
על הפנים... חוץ מ
Riva
כמובן
וסקוט ברקע לאיזה פרסומת?
ח-ל-ו-ם!
אני אשכרה אוהב לראות פרסומות אז
מי יודע, אולי יום אחד אקסטה יהיה חוקי ויפרסמו את זה בטלוויזיה עם סקוט ברקע :stongue: |
סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה |
אני לא אוהב אותו
אבל הרבה כן, אז כן... גם הוא איכותי
בכל מקרה- כל אחד והטעם שלו, אין מה להתווכח פה |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני לא אוהב אותו
אבל הרבה כן, אז כן... גם הוא איכותי
בכל מקרה- כל אחד והטעם שלו, אין מה להתווכח פה |
מילים כדורבנות:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by arik
סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה |
וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב:
Deep Dish |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב:
Deep Dish |
אתה ?
דווקא אוהב הפסיכודאלי ? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה ?
דווקא אוהב הפסיכודאלי ? |
ברוב הפעמים
אלה ששומעים טראנס פסיכודאלי
נמשכים יותר לדיפ טראנס, דיפ האוס ופרוגרסיב
כי ישנם אלמנטים זהים בין הסגנונות. |
|
|
|
|