return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פרסומת לדנונה
View this Thread in Original format
warpedd_
משהו ראה את הפרסומת הזאת

שמו ברקע את
RAPTURE
באיזה גרסאת קובר גרועה במיוחד
אני פשוט לא יכול לשמוע את זה
oDrori
אני שונא שעושים את זה... יענו כדי לחסוף כסף לוקחים זמרי פרסומות כאלה... אבל אלה שעשו את הפרסומת כנראה חשבו שהרעיון בווקאל שלה זה להשמע כמו פרה...
eXeTik
אין על המיקס של
Riva :eyes: :eyes: :eyes:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik
אין על המיקס של
Riva :eyes: :eyes: :eyes:


Amen To That!!!!
:)
warpedd_
quote:
Originally posted by eXeTik
אין על המיקס של
Riva :eyes: :eyes: :eyes:


מה הקשר??

בכל מקרה איזה מגניב אם תהיה פרמוסת
וברקע נגיד יהיה איזה טראק עצבני של סקוט
eXeTik
quote:
Originally posted by warpedd_


מה הקשר??

בכל מקרה איזה מגניב אם תהיה פרמוסת
וברקע נגיד יהיה איזה טראק עצבני של סקוט


הקשר זה שכל הרימיקסים לראפטור, כולל ה
Original mix
על הפנים... חוץ מ
Riva
כמובן

וסקוט ברקע לאיזה פרסומת?
ח-ל-ו-ם!
אני אשכרה אוהב לראות פרסומות אז
מי יודע, אולי יום אחד אקסטה יהיה חוקי ויפרסמו את זה בטלוויזיה עם סקוט ברקע :stongue:
arik
quote:
Originally posted by eXeTik


הקשר זה שכל הרימיקסים לראפטור, כולל ה
Original mix
על הפנים... חוץ מ
Riva
כמובן

וסקוט ברקע לאיזה פרסומת?
ח-ל-ו-ם!
אני אשכרה אוהב לראות פרסומות אז
מי יודע, אולי יום אחד אקסטה יהיה חוקי ויפרסמו את זה בטלוויזיה עם סקוט ברקע :stongue:

סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה
eXeTik
quote:
Originally posted by arik

סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה


אני לא אוהב אותו
אבל הרבה כן, אז כן... גם הוא איכותי
בכל מקרה- כל אחד והטעם שלו, אין מה להתווכח פה
arik
quote:
Originally posted by eXeTik


אני לא אוהב אותו
אבל הרבה כן, אז כן... גם הוא איכותי
בכל מקרה- כל אחד והטעם שלו, אין מה להתווכח פה

מילים כדורבנות:D
Flotser
quote:
Originally posted by arik

סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה


וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב:

Deep Dish

DjChook
quote:
Originally posted by Flotser


וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב:

Deep Dish


אתה ?
דווקא אוהב הפסיכודאלי ?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook


אתה ?
דווקא אוהב הפסיכודאלי ?



ברוב הפעמים
אלה ששומעים טראנס פסיכודאלי
נמשכים יותר לדיפ טראנס, דיפ האוס ופרוגרסיב
כי ישנם אלמנטים זהים בין הסגנונות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement