return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו יודע האם ארמין נוהג להופיע בקופנגן מדי קיץ?
View this Thread in Original format
MINTZ
שלום לכולם,

אני מתכנן אולי נסיעה לתאילנד - זה די בסימן שאלה עדיין אבל מי שמכיר אותי יודע שהיה לי תכנון כזה אי פעם במגירה...

בכל מקרה: מישהו יודע האם ארמין נוהג להופיע שמה פעם בשנה אולי בימי הקיץ? אולי באוגוסט?

אשמח לפרטים מכל מי שיודע.. :) (או היה שמה אולי במסיבה כזאת)
MINTZ
?
romigi
לא קיים בקופנגן שום ארמין..

במקרה הטוב אם תיפול על תאריכים טובים תוכל לתפוס מסיבה לא רעה בבנקוק שדואגים להביא די ג'ייז די מפורסמים לכמה מקומות שם..

לגבי האיים אז מסיבות בריכה שאתה בקושי זוכר איך קוראים לך לא חסר. ופעם בחודש יש את הפול-מון ואת ההאלף מון.. שאם אתה שואל אותי ההאלף פון יותר מגניב אבל עולה שקל וחצי.. והפול מון זה סתם על החוף..

מוזיקה : פסיכודלי לייט משהו..

בזה מסתכמים חיי הלילה של תאילנד
MINTZ
הבנתי...

אתה אומר זאת על סמך ניסיון? היית שמה פעם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement