|
Mysteryland 2002
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Damn nice lineup....
Benny Rodrigues, Lucien Foort, Johan Gielen, Roog, Felix da Housecat, West Bam, Marco V, Ricky Rivaro, Marnix, Tiefschwarz, Tom Novy, Junior Sanchez, Mousse T (o.v.), Emjay, José de Divina, Michel de Heij, Sven Väth, Stanny Franssen aka G-Force,
Johannes Heil (live), Pascal FEOS, John Selway, Funk D'Void, D.Diggler, Judge Jules, John Kelly, Sonique, 2 Funky, Scott Bond, Eddie Halliwell, Matt Hardwick, Anne Savage, Andy Jay, Remy, Dave Seaman, Ashley Casselle, Stef, Seb Fontaine, DJ Luna, Dana, Pavo, Hennes and Cold, Gary D, Kai Tracid, Yves de Ruyter, Technoboy, Bas & Ram, Gomes, Groovemaster Johnson, Femme Fatale,
Vanbellen, Ramsey & Fen, Mike 'ruffcut' Lloyd, Armin van Buuren, RANK1, JamX & De Leon aka Dumonde, Ferry Corsten, Cosmic Gate, Joop, Marcel Woods, Francois, Peaky Pounder, Vitalic (live), K.Cee, Rude Awakening (live), Kay D Smith, N-Vitral, The Happymaker(s), Innerdrive, Riches, Bluestorm, Hepcat, Bass80, Danyel, Zen, La Nebuleuse, Jean (o.v.), The E fans (live).
Ser ju riktigt bra ut får man ju lov att säga..... |
|
|
| robstar |
| quote: | | Ser ju riktigt bra ut får man ju lov att säga..... |
lol!! :)
Kan man lungt säga!
Alla e ju där!!!
Fan dit skulle man åka. :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Johan Gielen, Gary D, Kai Tracid, Yves de Ruyter, Armin van Buuren, RANK1, JamX & De Leon aka Dumonde, Ferry Corsten, K.Cee
|
Mind säger: Ja tack :D
Fan detta är i holland eller hur? När? |
|
|
| reveal |
| saknar ju iofs Tiesto... men visst, ingen dålig lineup :D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fan detta är i holland eller hur? När? |
Det är i Holland 17 aug vart det om jag inte minns fel.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan det ser mycke bra ut, Mystery Land brukar ha bra line-upper...
Försökte hitta deras gamla site men hitta den inte nu... :p Där fanns det en massa bilder...
Minns att dom körde förra året på en nöjespark som heter Six Flags... |
|
|
| Amnezia |
lineupen ser bra ut...minst sagt....fattas kanske en å annan men va sjutton..desto bättre anledning å dra på nått mer party där nere;)
funderar på å åka på detta..serious asså..;):rolleyes:
men först Godskitchen GG..weee:D |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by x-dream Michel de Heij, Sven Väth, Stanny Franssen aka G-Force,
Johannes Heil (live), Pascal FEOS, John Selway, Funk D'Void, |
mmmm :) :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by verminator
mmmm :) :) |
:) :) :) :) Kunde tänka mig att du gilla dessa..... |
|
|
| mindshooter |
| Är det några här som ska dit eller? Jag har en känsla av att jag måste försöka förtränga det hela och låtsas som att det inte finns :rolleyes: |
|
|
| NbR |
| är det ngn som vet om Sven Väth har gjort ngt vettigt sedan 95? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by NbR
är det ngn som vet om Sven Väth har gjort ngt vettigt sedan 95? |
Hans livesets är ju ruskigt bra.....
Sen har du ju Mindgames som är skön tycker jag iaf....DG remix om jag inte minns fel.... |
|
|
|
|