|
לדחוף ב' לבחורות
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
יש למורן נטייה להוסיף את האות ב, לשמות של הבחורות כאן.
החלטתי לעמוד על התופעה בטופיק נפרד...הסבר היסטורי? |
|
|
| LA© |
אני חייבת לציין לטובת מורן... שהוא לא היחיד שקורא לי בננה
בארץ הוא היחיד.... במבטא ישראלי גם היחיד
אבל הרבה קרואים לי באנגלית
BananaHead
BananaSplit
Banannie
Bananza
Or just plain Banana :)
לגביי הניקניים בלון לאלונה... אני באמת שלא יודעת...
אלונה ספרי לנו
אני חושבת שמורן פשוט אוהב להדביק ניקניימס נקודה... בלי קשר לאות ב'. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
אני חייבת לציין לטובת מורן... שהוא לא היחיד שקורא לי בננה
בארץ הוא היחיד.... במבטא ישראלי גם היחיד
אבל הרבה קרואים לי באנגלית
BananaHead
BananaSplit
Banannie
Bananza
Or just plain Banana :)
לגביי הניקניים בלון לאלונה... אני באמת שלא יודעת...
אלונה ספרי לנו
אני חושבת שמורן פשוט אוהב להדביק ניקניימס נקודה... בלי קשר לאות ב'. |
אילן הרגת אותי עם הט'רד הזה
איזה שרוט
אתה רוצה להיות "בילן" אני מבין אה? |
|
|
| DjChook |
| יש שמועות שהוא בכלל יגאל |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש שמועות שהוא בכלל יגאל |
חחחחחחחח חייבים למצוא את הת'רד הזה...
אשכרה הייתה תקופה שכולם קראו לו יגאל.. |
|
|
| Tarantula |
חחחחח
מורן היה בהחלט הראשון שהתחיל לקרוא לי בלונה...
בלון זאת סתם הנפצה של הרגע:)
אבל תכלס עכשיו הרבה ידידים שלי עושים עיוותים כאלה..
זה מתחיל בבלונה גלודה דלונה וממשיך ככה...
אבל אם כבר ב... אז הכינוי שהולך אצלי עכשיו זה בונבון
שיש סיפור ממש מצחיק מאחוריו אבל אני אחסוך מכם..
:D |
|
|
| luckystrike |
בלון זה הכינוי המנצח מכל אלו שרשמת בלונה
בנני - כנ"ל
:)
קיצר - אני מוכתר למלך הכינויים |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בלון זה הכינוי המנצח מכל אלו שרשמת בלונה
בנני - כנ"ל
:)
קיצר - אני מוכתר למלך הכינויים |
בנני זה הניקניים המנצח בעולם כולו ברור
:)
חחחחחח
אין אין עליך נוש
נדבר הסופש?? |
|
|
| DjChook |
וואי אתם לא מבינים איזה סרט
נכנסתי היום באיחור לתרגול באוניברסיטה
שזה קורס שאני עושה פעם שניה, אז עכשיו אני עושה עם המחזור ששנה מתחתי
הכיתה הייתה מפוצצת, אנשים הוסיפו כסאות וזה
אקיצר אני נכנס מהסוף, ומחפש מקום
פתאום אחד בשורה האחרונה, שהיה שנה מעלי בתיכון, והכרתי אותו מהצופים צועק כזה
"Chok"
מה אתה עושה פה?
:disbelief |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Elior
חחחחחחחח חייבים למצוא את הת'רד הזה...
אשכרה הייתה תקופה שכולם קראו לו יגאל.. |
אליאור אשכנזי... מי אתה?
חחחח:) |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by Rising
אליאור אשכנזי... מי אתה?
חחחח:) |
שו אחויה..
מה איתך?
מלא זמן לא שיחקנו סנוקר בגיימדיזייר חח...מחזירים עטרה ליושנה? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי אתם לא מבינים איזה סרט
נכנסתי היום באיחור לתרגול באוניברסיטה
שזה קורס שאני עושה פעם שניה, אז עכשיו אני עושה עם המחזור ששנה מתחתי
הכיתה הייתה מפוצצת, אנשים הוסיפו כסאות וזה
אקיצר אני נכנס מהסוף, ומחפש מקום
פתאום אחד בשורה האחרונה, שהיה שנה מעלי בתיכון, והכרתי אותו מהצופים צועק כזה
"Chok"
מה אתה עושה פה?
:disbelief |
צ'וק זה הניק בעוד מקומות ? |
|
|
|
|