|
טלוויזיה
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
יאללה סתם נושא שאפשר לדבר עליו קצת
מי רואה פה "הבורר" ?? איזה פרק מעולה היה האחרון ...
ואגב מה קרה לאבודים ? זה רק אני או שעונה החמישית ירדה ברמה
זה נהיה כבר מסע בין כוכבים ויותר מדי מדע בידיוני...
קיצר מה אתם רואים ?
סדרות מועדפות ? |
|
|
| HerHub |
אני בקושי רואה בזמן האחרון
לא מבין על מה אני שופך 220 ש"ח כל חודש
לא מוצא מה לראות... |
|
|
| sh33p |
רק חדשות\ספורט
כל השאר מגיע מהאינטרנט
לא מבין למה לחכות שנה וחצי עד שמגיעים לפה עונות חדשות של סדרות נפוצות
סדרות מועדפות:
prison break
heroes
chuck
the big bang theory
gossip girl
my name is earl
how i met your mother
entourage (מחכה לעונה החדשה) |
|
|
| DjChook |
דווקא 24/אבודים מגיע באותו שבוע להוט
אני רואה
אבודים - מורן, על מה אתה מדבר? העונה החמישית משוגעת
אני חוטף סטירות על ימין ועל שמאל, ומתווכח עם חברים
על כל הנושא הזה של.... אתה יודע
(לא רוצה לעשות ספויילרים)
24
גם עונה מצוינת
האוס
אני פשוט חולה על השחקן/סדרה הזאת
חוץ מזה, אני רואה גיבורים אבל זה בהפסקה כרגע באמצע העונה השלישית
(מחכה שלחברה יהיה זין להמשיך :) )
הבורר -משום מה פספסתי את העונה הראשונה, ואמרו לי שזה ענק
אז עכשי ובפסח אני אעשה מרתון ב
VOD
ואשלים את שתי העונות
:crazy:
חוץ מזה, אחרי התואר, שבאמת יהיה זמן
(אני רק חולם שיהיה, הא?)
אני מתכוון לראות את הפמליה וכו
גם איך פגשתי את אמא שלך - אמרו לי שמצחיק
נראה... |
|
|
| manor |
אבודים זה הסדרה הכי חזקה שראיתי אי פעם.
התסריטאים והמפיקים פשוט גאונים.
אני גם רואה הבורר. זה סדרה נחמדה אבל זה חיקוי די עלוב של הסופרנוס.
חוץ מזה אתה עכשיו הזכרת לי ששכחתי לראות נמלטים- עונה רביעית. |
|
|
| Vortex_SA |
| יש באינטרנט לראות הבורר? אין לי טלוויזיה :) |
|
|
| Vortex_SA |
עניתי אחי, מצטער זה לא קפץ לי אתמול.. |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by DjChook
האוס
אני פשוט חולה על השחקן/סדרה הזאת
|
הציניות שלו פשוט הורגת אותי חח...
גם scrubs תוכנית אדירה..
2 גברים וחצי
יש לה את הפרקים המצחיקים שלה..
החיים זה לא הכל, קצרים, החברים של נאור
מסכים, אולי הפעם..
סדרות שאנחנו קבוע רואים בבסיס כשזה לא מתנגש... |
|
|
| m0sh |
נמלטים וגיבורים הפסקתי לראות
גיבורים נהיה פתטי בעונה השניה ונמלטים בעונה הרביעית זה כבר זבל
עוד אבודים אני רואה וזה אכן מעניין אבל באמת הרמה קצת ירדה
24 העונה השביעית הפתיעה אותי
חוץ מזה family guy
הם פשוט גדולים
להתחיל לראות סדרה זה מכה בשבילי למה אני יכול להוריד את כל הפרקים אז אני משתדל לא להכנס לסדרות
יש לי גם בכל מקרה יותר מדי סרטים לראות ובסוף אני רק מנגן בגיטרה |
|
|
| Tarantula |
האממ... תזכירו לי מה זה טלוויזיה בדיוק?
זה הדבר השחור והמרובע שצובר אבק אצלי בסלון?
מזל שבמעונות לא משלמים על זה יותר מידי...
חחחחח |
|
|
| luckystrike |
הפמליה סדרה סופנית !!!
יש עונה שישית כבר אגב ?
העונה האחרונה הרגה אותי מצחוק. בייחוד הפרק שהם מסתממים במדבר
איזה סדרה גדולה יא אללה...
חן - אבודים אולי סבבה אבל לא יודע, בעונה הנוכחית ראיתי פרק ראשון וזהו
הוא היה לי מוזר מדי ולא המשכתי.
דיי מוזר כי עד אז ראיתי את כל הפרקים בכל העונות.
סקארבס זה גם סדרה ענקית.
למרות שזה הצחיק עד העונה הרביעית כולל. כל מה שאחרי זה נהיה מעפן לגמרי.
יש לי את כל העונות בדיוידי - פעם הייתי מכור לזה ברמות קשות
זה היה הסיינפלד החדש לדעתי.
שגיא, אין לך טלוויזיה ?
מה זה ?
פאמילי גיי - מסכים , סדרה מצויינת. אין על התינוק |
|
|
|
|