|
18.04.09 ROTATIONZ Party @ The Replay (Ronse) !!!
|
View this Thread in Original format
| Pedro Mercado |
Rotationz “The Heart Of Club Nature” is one of the most popular radio-shows in Belgium concerning Quality Electronic Dance Music and is broadcasted every Saturday from 19 till 22 h on Topradio.
Starting from 18th April once a month you will have the chance to experience the Rotationz Sound live @ The Replay (ex-Globe)! Expect the Hottest Club Sounds going from House & Mnml to Electro, Progressive & Retro by the Rotationz resident-DJ’s The Mystic Force, Pedro Mercado & David Gee.
Check http://www.rotationz.be for all info or join us on Facebook/Netlog!
All info about The Replay: http://www.the-replay.be
FREE entrance !!!
start at 22.00 h
The Replay (ex-Globe)
Grote Markt 35
9600 Ronse/Renaix
 |
|
|
| djcresto |
| In Ronse of all places:rolleyes: |
|
|
| Pedro Mercado |
| quote: | Originally posted by djcresto
In Ronse of all places:rolleyes: |
yep, in Ronse ;)
is een prachtige nieuwe zaak, ideaal voor ons concept!
bovendien hebben we in die streek toch redelijk wat luisteraars en is er daar nog wel ruimte genoeg voor iets nieuws denken we, want in de regio Waregem, Avelgem, Oudenaarde, Ronse zelf, Geraardsbergen, Deerlijk, Anzegem,... is er toch niet zoveel te doen in de weekends!
maar geen zorgen, in onze home base Gent zijn er op korte termijn ook nog plannen :toocool: |
|
|
| Pedro Mercado |
 |
|
|
| Devilex |
| Is de Replay de Globe van vroeger? |
|
|
| Pedro Mercado |
| quote: | Originally posted by Devilex
Is de Replay de Globe van vroeger? |
yep, zoals reeds stond vermeld in de inleidende tekst! ;) |
|
|
| Pedro Mercado |
The first edition on April 18th was great, so also in May we will give you the chance to experience the Rotationz Sound live @ The Replay (ex-Globe) in Ronse/Renaix! Klap
ziehier een VIDEO-compilatie van onze eerste editie:
http://www.youtube.com/watch?v=4ebYT-LZq_8
FREE entrance all night long !!!
 |
|
|
|
|