|
יש לנו מתחרים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אני גם רשום לאתר ההוא. אבל אני לא ממש כותב שם...
תאכל'ס אין כמו הבית :)
טראנס אנרג'י זה מרץ הבא? איזה כיף! אם זה יסתדר מבחינתי - אני גם שם
זה יהיה אחלה טיול יום הולדת ;) |
|
|
| DjChook |
אני אשקול גם לטוס
כמה כסף טיול כזה עולה? |
|
|
| luckystrike |
אני מוכן לעזור לכל השאלות על האירגון
הייתי באמדסטרדם כבר כמה פעמים (5 יותר נכון) ואני מכיר את העיר דיי טוב
טיול כזה הוא בעלות משתנה על פי מספר ימים + סוג הטיול (מלון או סתם להיזרק באכסניה)
לנו עלה 3,600 שקל בערך לחמישה ימים מלאים + דירה בת זונה עם סלון ומטבח מאובזר וכו' (דבר שחוסך הוצעות על אוכל) כולל כניסה לטראנס אנרג'י וכל מה שמסביב |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מוכן לעזור לכל השאלות על האירגון
הייתי באמדסטרדם כבר כמה פעמים (5 יותר נכון) ואני מכיר את העיר דיי טוב
טיול כזה הוא בעלות משתנה על פי מספר ימים + סוג הטיול (מלון או סתם להיזרק באכסניה)
לנו עלה 3,600 שקל בערך לחמישה ימים מלאים + דירה בת זונה עם סלון ומטבח מאובזר וכו' (דבר שחוסך הוצעות על אוכל) כולל כניסה לטראנס אנרג'י וכל מה שמסביב |
מפתה מאוד כל החרא הזה
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TTman
מפתה מאוד כל החרא הזה
:) |
אחי - זה
MUST !!!!
ואפילו לא רק לחובבי הז'אנר
קח גם סבא בן 80 והוא יעשה חיים במסיבה כזאת - חוויה גם לעיניים (ולאוזניים כמובן) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
ב"ה אני זורם |
כנ"ל
נדבר יותר לקראת המועד :) |
|
|
| luckystrike |
איזה מפגש מרגש זה יהיה
החברים פה חופרים באנרג'י
חזק
אגב החבר'ה מחו"ל נפגשים שם כל שנה |
|
|
| bstyler |
חברים,
פורטל "טראנס ישראל"
אינו מתחרה, אם כי כלי נוסף לגיבוש הקהילה....
כמו שאמר מישהו בהתחלה,
ממשיכי דרך
זוהי עוד פלטפורמה *בלעדית* לישראלים,
משהו שאין פה או בכל אתר אחר שקדם לכך.
אתם יותר ממוזמנים להסתכל על העבודה המרובה שנעשת באתר הבית:
www.tranceil.co.il
מתחרים אנחנו לא,
ואנחנו מזמינים את כולם להיות חלק מהבית הזה שנועד גם לכם
חברי TRANCEADDICT,
לכולנו.
כמעט ונעלבתי...:cool: |
|
|
| m0sh |
הכל כמובן ברוח טובה
וגם יצא מזה קצת פרסום :) |
|
|
| bstyler |
בכיף אח שלי,
היה חשוב לי להבהיר. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by bstyler
בכיף אח שלי,
היה חשוב לי להבהיר. |
ברוך הבא למחוזותינו
אתה הבעלים הגאה ? |
|
|
|
|