return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
יש לנו מתחרים (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
אני גם רשום לאתר ההוא. אבל אני לא ממש כותב שם...
תאכל'ס אין כמו הבית :)

טראנס אנרג'י זה מרץ הבא? איזה כיף! אם זה יסתדר מבחינתי - אני גם שם
זה יהיה אחלה טיול יום הולדת ;)
DjChook
אני אשקול גם לטוס

כמה כסף טיול כזה עולה?
luckystrike
אני מוכן לעזור לכל השאלות על האירגון

הייתי באמדסטרדם כבר כמה פעמים (5 יותר נכון) ואני מכיר את העיר דיי טוב

טיול כזה הוא בעלות משתנה על פי מספר ימים + סוג הטיול (מלון או סתם להיזרק באכסניה)

לנו עלה 3,600 שקל בערך לחמישה ימים מלאים + דירה בת זונה עם סלון ומטבח מאובזר וכו' (דבר שחוסך הוצעות על אוכל) כולל כניסה לטראנס אנרג'י וכל מה שמסביב
TTman
quote:
Originally posted by luckystrike
אני מוכן לעזור לכל השאלות על האירגון

הייתי באמדסטרדם כבר כמה פעמים (5 יותר נכון) ואני מכיר את העיר דיי טוב

טיול כזה הוא בעלות משתנה על פי מספר ימים + סוג הטיול (מלון או סתם להיזרק באכסניה)

לנו עלה 3,600 שקל בערך לחמישה ימים מלאים + דירה בת זונה עם סלון ומטבח מאובזר וכו' (דבר שחוסך הוצעות על אוכל) כולל כניסה לטראנס אנרג'י וכל מה שמסביב



מפתה מאוד כל החרא הזה
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by TTman
מפתה מאוד כל החרא הזה
:)


אחי - זה
MUST !!!!

ואפילו לא רק לחובבי הז'אנר

קח גם סבא בן 80 והוא יעשה חיים במסיבה כזאת - חוויה גם לעיניים (ולאוזניים כמובן)
DjChook
ב"ה אני זורם
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
ב"ה אני זורם


כנ"ל
נדבר יותר לקראת המועד :)
luckystrike
איזה מפגש מרגש זה יהיה

החברים פה חופרים באנרג'י

חזק

אגב החבר'ה מחו"ל נפגשים שם כל שנה
bstyler
חברים,
פורטל "טראנס ישראל"
אינו מתחרה, אם כי כלי נוסף לגיבוש הקהילה....
כמו שאמר מישהו בהתחלה,
ממשיכי דרך

זוהי עוד פלטפורמה *בלעדית* לישראלים,
משהו שאין פה או בכל אתר אחר שקדם לכך.

אתם יותר ממוזמנים להסתכל על העבודה המרובה שנעשת באתר הבית:
www.tranceil.co.il

מתחרים אנחנו לא,
ואנחנו מזמינים את כולם להיות חלק מהבית הזה שנועד גם לכם
חברי TRANCEADDICT,
לכולנו.

כמעט ונעלבתי...:cool:
m0sh
הכל כמובן ברוח טובה

וגם יצא מזה קצת פרסום :)

bstyler
בכיף אח שלי,
היה חשוב לי להבהיר.
luckystrike
quote:
Originally posted by bstyler
בכיף אח שלי,
היה חשוב לי להבהיר.


ברוך הבא למחוזותינו

אתה הבעלים הגאה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement