return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Cosmic Gate @ Lucky Rijssen
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hey allemaal,

misschien had ik deze post moeten doen in de oudere 'Kleinere Party info' thread, maar dit vond ik nu niet bepaald een kleine party.
9 Augustus a.s. komt Cosmic Gate naar het oosten van het land!!!!!

Hier de aankondiging zoals die op de site van www.lucky.nl staat:

vrijdag 9 augustus 2002
Dancensation oa Cosmic Gate
"DANCENSATION" met o.a. "Cosmic Gate" en "Essential DJ-Team".

Vrijdag 09 Augustus as. volgende editie van "DANCENSATION".
Met dit keer 2 absoltule wereldtoppers achter de draaitafels nl: "Cosmic Gate" en "Essentail DJ-Team" . Deze grootheden van de (Hard)Trance/Techno zijn regelmatig de headliners op grote festivals "all over the world" en nu staan deze absolute toppers samen op één avond in Lucky & co.
Voor de echte "Diehard" het ultieme dancefeest!!

*Warm-up: "MARC & CHOP"

Entree: € 10,00
Showtime: 22.00 - 04.00

Dit feestje wil ik dus echt niet missen he.....
nog meer partygangers?

GreetZ RubDub
franzelare
dat was nog niet gepost hier volgens mij.

maar ik denk dat er niemand van hier heen gaat want dan is first addiction in ede.
kijk maar eens bij die post.
Ruben_Dubbink
dat schoot me net ook te binnen ja.......
weet zelf nog niet helemaal zeker wat ik ga doen

GreetZ RubDub
!_PeTrUs_!
Wie niet op Addiction in Ede komt krijgt een BAN aan de broek :D
Jappio
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Wie niet op Addiction in Ede komt krijgt een BAN aan de broek :D



o oooooh :rolleyes:
kolkiewolkie
kga zeeeeeer waarschijnlijk niet.. addiction is al genoemd, maar verder kan ik vertellen dat essential dj team wel lekker is, maar echt nix bijzonders en dat 'cosmic gate' ook deze keer vast bestaat uit 1 van de beide dj's (bossi of nic chaqell of hoe heet ie)... ze treden maar nauwelijks tegelijk op...

plus dat CG een week later ook op mysteryland staat :cool:

wordt overigens wel de eerste dancensation die ik ga missen ....:(
!_PeTrUs_!
*NEWS FLASH* Snow White has been thrown out Disneyland. She pulled up her skirt, sat
on Pinnochio's face & shouted "lie u bastard, lie, lie...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
*NEWS FLASH* Snow White has been thrown out Disneyland. She pulled up her skirt, sat
on Pinnochio's face & shouted "lie u bastard, lie, lie...


volgens mij verveeld iemand zich een beetje :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement