|
תל אביב בת 100
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מחר הולך להיות טירוף בכיכר רבין
שמעתם על האירועים והכל ?
הבנתי שסוגרים את כל הרחובות ושיהיו המון הופעות על הגגות או משהו כזה והרבה אמנים ואוכל ואלכוהול ועניינים
הולך להיות משהו טוב
:)
אני שם...
אני חושב שזה מתחיל ב4-5 לתוך הלילה המאוחר מאוד
מישהו מתכוון להיות שם ? |
|
|
| manor |
אני לא כל כך הבנתי למה התכוונת שאמרת מחר.
זה יוצא יום שבת(היום) או מחר (ראשון)?
עדיף שתיתן תאריך.
יש לך עוד פרטים אולי, על מה הולך להיות? |
|
|
| luckystrike |
זה היום
אני יוצא לשם עכשיו בסוף
יש הופעות של כנסיית השכל ושל ברי סחרוף ואוכל ואמנים ושאר עניינים
אמור להיות טוב
סוגרים את כל הרחובות שמסביב לכיכר רבין |
|
|
| m0sh |
איפה תחנה תגיד לי
אני מת ללכת גם |
|
|
| MINTZ |
הופעות על הגגות ב 4-5 לפנות בוקר?
אתה חי בסרט - אני אישית גר לא רחוק מכיכר רבין...
אתה יודע - יש פה אנשים עובדים באיזור
אז צא מהסרט שלך... הכל בטח יגמר ב 23:00 :] כמו הקונצרטים שהיו בזמנו בפארק הירקון...
אבל יש לך תמיד את דרום ת"א - המסגר יש שמה מסיבות גם בשבת אם אני לא טועה... |
|
|
| m0sh |
יש מפסיק מקומות שפתוחים בצפון תל אביב לפנות בוקר
אבל אחי , זה אירוע של פעם ב100 שנה
זה לא היה אף פעם ... לך תדע מה יהיה |
|
|
| MINTZ |
| מניסיון ולפי מה שאני ראיתי - אל תצפה ליותר מדי שלא תתאכזב :) כולה ארוע של העירייה... חחח יש כאלה כל שנה.. אז ישימו לך עוד זיקוק.. חחח לא מעבר.. |
|
|
| DjChook |
חחחח אהבתי
אירוע של פעם בשנה
כבר איזה 5 שנים שתל-אביב חוגגת 100 אחי :) |
|
|
| m0sh |
שנה שעברה היה אירוע עם החשמל שאנשים רצו כמו עכברים והפיקו חשמל
זה היה עם כנסיית השכל - הם סתם גרועים לעומת ברי שגם מופיע היום
וחן אתה טועה,הם מתכוננים ל100 שנה הזאת כבר איזה 5 שנים חחח |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MINTZ
הופעות על הגגות ב 4-5 לפנות בוקר?
אתה חי בסרט - אני אישית גר לא רחוק מכיכר רבין...
אתה יודע - יש פה אנשים עובדים באיזור
אז צא מהסרט שלך... הכל בטח יגמר ב 23:00 :] כמו הקונצרטים שהיו בזמנו בפארק הירקון...
אבל יש לך תמיד את דרום ת"א - המסגר יש שמה מסיבות גם בשבת אם אני לא טועה... |
לפני שאתה עף פה על אנשים..
הוא אמר
4-5 אל תוך הלילה..
מה שאני הבנתי מזה.... מתחיל 4 אחה"צ - 5 בערב לצורך העניין.. ונמשך עד הלילה..
סלש (/).... 11,12... שאלו שעות שנחשבות כבר לילה.
צא מהסרט...
אהבת את המילה ??
צא מזה!!
יופי :crazy: |
|
|
| luckystrike |
היה מעפן לגמרי
איזה זבל
מצאתי חנייה בפוקס ממש קרוב אבל הארוע היה מאכזב
הייתה אווירה סבבה אבל ברי נתן שיר אחד והשאר היה דיי דפוק
מיליון אנשים ...
איזה בעסה !
אלק מאה שנה
זיקוקים ואיזה טקס מוזר וזהו
העירייה איכזבה... |
|
|
|
|