return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חן... או אם תרצו צ'וק
View this Thread in Original format
DjChook
מורן ביקש, ואני נענה לאתגר
איך התגלגלנו אל השם צ'וק

זה סיפור במספר פרקים
ההתחלה היא בכיתה ז (שנת 1998)
אני וחבר שלי הלכנו בדרך אחי הגדולים, ותיקלטנו במסיבות יום הולדת של חברים ואחי-חברים.
אז החבר הזה שלי היה קורא לי חנצ'וקצ'וק ועם הזמן (עד שהגענו לתיכון) החברים הקרובים התחילו לקרוא לי צ'וק.
עכשיו בתיכון, זה קצת דעך, חוץ מבצופים ששם השמות הבולטים היו "הראל" (שם משפחה) וצ'וק (הכינוי)
בקורס תכנות - השם חזר לגדולתו, מכיוון שהיה עוד חן בקורס,
אז אמרתי להם שהם יכולים להמשיך לקרוא לו חן, אבל הם יכולים לקרוא לי צ'וק
אז כל החברים מהצבא קוראים לי צ'וק...
עכשיו באוניברסיטה, כמובן אף אחד לא הכיר את השם צ'וק, אבל מכיוון שזה במייל שלי (chook.harel) אז הניחו שזה הכינוי...

אהה, ובצבא (אחרי הקורס) בכלל קראו לי רותם...
לכו תבינו את צה"ל
Glenn-Holmes
ועכשיו טופיק חדש שיסביר את האוואטר שלך :D
DjChook
אל תגזים אין צורך

והאווטר הזה, הוא כמובן של אורן...
בחלק הגדול שלו
זה שפעם היה בחתימה
היה גם בירימבאו... שזה הכלי נגינה של הקפוארה

וואו היו זמנים
luckystrike
חן, איזה היסטוריה :)
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
אל תגזים אין צורך

והאווטר הזה, הוא כמובן של אורן...
בחלק הגדול שלו
זה שפעם היה בחתימה
היה גם בירימבאו... שזה הכלי נגינה של הקפוארה

וואו היו זמנים


הזכרת לי שכולם יצאו עליי בפורום קפואירה....
איזה מצחיק זה היה
DjChook
:)
Rising
מה עם דלילה ?
DjChook
וואי
אני לא באמת יודע למה אתה מתכוון אחי :/
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
וואי
אני לא באמת יודע למה אתה מתכוון אחי :/


הזכרון הביס אותך?

הייתה שם איזה אחת דלילה ידידה שלך הייתה לומדת קפואירה... או שהיא הייתה מנהלת הפורום אני כבר לא זוכר..
DjChook
כן.. לא היתי בטוח שאתה מתכוון אליה
קרן היה שמה בישראל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement