return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Rara wie zijn dit? (Flatfeest Enschede)
View this Thread in Original format
SnuggLe


Ra ra wie zijn dit? :D
En waar is dit, en in welke toestand? :)

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
Ik zie iig al 1 vaag bekende kop, die staat middenin. Die andere 2 zulle wel TA n00bjes zijn :crazy:
Little Theseus
rofl, ja ik herken een of andere TA moderator die 54608459687349578 verschillende manieren van dansen weet :D, Tall21 en Franzelare (maar das wel valsgespeeld want dat weet ik van IRC toevallig :rolleyes: ) en ja jullie zullen vast wel behoorlijk ver zijn; flatfeest duh!
have phun there!
New Wave
die middelste is echt zooo'n nerd!!!!!!!! die heb ik een keer gezien op zo'n meeting....mwhehe wat een nerd was dat hey!!!


Maaruh, waar zijn de andere foto's?

















;)
aphex
Ja die middelste ken ik ook ergens van :rolleyes:
SnuggLe
Nah, van links naar rechts: Franzelare - SnuggLe - Tall21.
Mini-meeting dus....

Maar de rest van de fóto's staat op:

http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur

Greetz,
SnuggLe
franzelare
:) dan ga ik daar direct ff kijken!!
Tall21
Thnx voor de pix Snuggle!!

Was een goed feestje. Ondanks de regen die met bakken uit de hemel kwam zetten. Even een paar opmerkelijke gebeurtenissen op een rijtje

1. De toch naar enschede duurde voor mij gewoon dik 3 uur
2. Het opzetten van de tent ging beter dan vantevoren gedacht was :)
3. Mijn 1e TA (mini)meeting met snuggle en franzelare was gezellig
4. Er was 1 vent niet helemaal goed bij zijn hoofd toen ie met een lange stok een grote zak met water uit het zeil wilde halen dat over de dance area gespannen was en hij al het water zo over de boxen liet lopen die onder het zeil stonden :whip: :whip: (gelukkig bleven de boxen werken)
5. Door het aanbieden van ongelimiteerd bier voor slechts E 5,= ben ik echt niet normaal dronken geworden :D :D
6. Om 6.00 uur toen ik lekker knockout in mijn tentje lag te ronken, vond iemand (wie weet wel de meneer van puntje 4??) het nodig ALLE haringen uit de grond te rukken, waardoor de tent instortte. De twee andere gasten met wie ik die tent deelde werden daar meteen wakker van, ik sliep echter gewoon lekker door, ondanks dat ik zeiknat werd van de regen...


Volgend jaar weer wat mij betreft!!! :D :D
kolkiewolkie
hey snuggle, wat zie ik nou, geen grolsch maar hoegaarden das???

:conf: :conf:

en dat op de UT???

RaaR
franzelare
nee warsteiner zelfs :)

Zaterdag was er zelfs gratis palm dat was echt beter!!

maar ik moet niet elk weekend van die flatfeesten hebben want dat overleef ik niet!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement