return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Jag vet vilka som vinner vm !
View this Thread in Original format
Powell
Brasilien vann VM senast 1994.
Före det vann de 1970
1994+1970 blir 3964

Tyskland vann senast 1990
Innan det vann de 1974.
1990+1974 blir 3964

Argentina vann senast 1986.
Innan det var det 1978.
1986+1978 blir 3964

Så logiskt borde vinnaren av VM 2002 vara samma som 3964-2002 = 1962 års vinnare av VM
Och 1962 vann Brasilien.

Solklart fall..
:rolleyes:
robstar

;)

England kommer till final...

Och sverige vinner ;)

:D
doter
quote:
Originally posted by robstar

;)

England kommer till final...

Och sverige vinner ;)

:D

En omöjlighet... D möts isf i Semin å så går endera till final...
Dj_Activated
hah den där har jag åxå sett :) expressen.nu
King of Clubs
Vågar inte tippa på nån mer vinnare av VM/VM match för varje gång så går tipset käpp rätt åt helvete!

Den här turneringen har gått bananas!
King of Clubs
quote:
Originally posted by Virus
V?gar inte tippa p? n?n mer vinnare av VM/VM match f?r varje g?ng s? g?r tipset k?pp r?tt ?t helvete!

Den h?r turneringen har g?tt bananas!

Och nu har Italien ?kt ur mot Sydkorea. Vissa tycker s?nt ?r kul, jag tycker det ?r hemskt tr?kigt eftersom kvaliteten p? fotbollen dras ned.
Jag tror verkligen att man m?ste minska antalet ligamatcher f?r att inte stj?rnorna ska komma s? utslitna till dom stora landslagsturneringarna..
Aendy
quote:
Originally posted by King of Clubs

Och nu har Italien åkt ur mot Sydkorea. Vissa tycker sånt är kul, jag tycker det är hemskt tråkigt eftersom kvaliteten på fotbollen dras ned.

Om man är ute efter att ha elefanterna (England, Tyskland, Brasilien, Argentina, Spanien, Holland, Italien och dyl) kvar till utslagningsmomentet varför överhuvudtaget bry sig om att göra åtta grupper? Då är det bättre att bara ta med de 8-16 högst rankade lagen i världen och göra kvarts/åttondelsfinaler direkt. Tjusningen med VM är utan tvekan att i teorin kan vem som helst vinna VM och för en gångs skull ser det nästan ut som teorin blir verklighet. Kvalitet är väl att vara på topp när det gäller och våga vinna... därför hoppas jag att gnet-Tyskland åker nästa omgång.
King of Clubs
quote:
Originally posted by Aendy

därför hoppas jag att gnet-Tyskland åker nästa omgång.

Jag med, för att inte tala om USA!
Blatter plockar röster på att ge små federationer många VMplatser som glasklart gör dom överrepresenterade.
reveal
jag tycker att Italien är ett mkt tråkigt lag... de filmar hela tiden, klagar konstant på domaren, etc etc... osportsliga som fan
på tal då om att vissa blev glada om de åkte ut :D
ScuL
Det blir Sydkorea! :D
(Självklart med en Hollandska tränare :p )

Ravesquad
Man undrar ju hur mycket dom betalat för o komma till semin? Ska bli intressant o se vilket mål som döms bort mot Tyskland..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement