|
Violence in Israel's clubs... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
בתכלס אתם צודקים כל המדינה הזאת מסריחה אבל זה מה שיש לנו ואני לא עוזב אותה ולא משנה מה
אנחנו נעיף מפה את כל הערבים ואז את כל הערסים ונקים לנו פה תרבות טראנס כמו שצריך בלי כל הערסים המסריחים שרק מחפשים מכות כל היום ובלי כל הערבים שמונעים בעדנו מלהנות במועדונים ורק לפחד כל הזמן... אני ראסמי כל זמן שאני לא בתוך המועדון מת מפחד שלא יבוא לי איזה מחבל ויפוצץ את עצמו עלינו או משהו כזה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני ראסמי כל זמן שאני לא בתוך המועדון מת מפחד שלא יבוא לי איזה מחבל ויפוצץ את עצמו עלינו או משהו כזה |
VIP תתחיל להכנס בכניסות |
|
|
| TranceGiant |
hmmmm
overall Austria is safer I think. Lookin for fights for fun is something thats exclusively israeli ;)
Well..austrians can be´come annoying and kind of "dangerous" when they are drunk..and they do drink a lot. Nazim are really a minority. I rarely see them..they dont have the guts to enter big clubs, they stick together in groups cause otherwise they'd be ed in the arrrse....by Turks! Yep Turks are the biggest minority here and those guys are very similiar to israeli arsim. Same clothes..same gel, same style, same mentality..
Still Israel simply mad in that sense. Donno what the problem is..guess we Jews are just extreme, for good and for bad |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Ariels
VIP תתחיל להכנס בכניסות |
סבבה, אתה מארגן? ;) |
|
|
| Dj Moriano |
| מה שמעצבן בערסים זה לא הגדולים החזקים כי הם לא מזיקים הם בד"כ לא מתחילים מכות מה שמעצבן זה הג'וקים השחורים הקטנים האלה שמתחילים איתך מכות ואז הם קוראים לחברים הגדולים שלהם.... |
|
|
| Ariels |
אל תצפו ממני לארגן
VIP
שלחבר הכי טוב שלי איתי אני מתאמץ אחושרמוטה לארגן |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה שמעצבן בערסים זה לא הגדולים החזקים כי הם לא מזיקים הם בד"כ לא מתחילים מכות מה שמעצבן זה הג'וקים השחורים הקטנים האלה שמתחילים איתך מכות ואז הם קוראים לחברים הגדולים שלהם.... |
וואללה אחי, איתי בחיים לא התחיל אחד כזה, אבל ראיתי ממש הרבה כאלה מתחילים/הולכים מכות במועדונים. שונא את החארות הקטנות האלה.
:mad: |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה צודק
ספרדי חום קטן שמעשן
עם מישהו מכיר אשכנזי ערס
אני זבל |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה צודק
ספרדי חום קטן שמעשן
עם מישהו מכיר אשכנזי ערס
אני זבל |
אז ת'זבל...
:-)
כי אני מכיר |
|
|
| oDrori |
| אני מכיר כמה אשכנזים ערסים וואנאבי'ז כאלה... די משעשע |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא ערסים
זה כאלה שמשחקים אותם ערסים |
|
|
| Dj Moriano |
| בפיתוח יש מלא למרות שרובם משחקים אותה לך לכיכר דה שליט יום שישי באיזה שתיים בלילה ככה אתה תראה.... |
|
|
|
|