return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Violence in Israel's clubs... (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
בתכלס אתם צודקים כל המדינה הזאת מסריחה אבל זה מה שיש לנו ואני לא עוזב אותה ולא משנה מה
אנחנו נעיף מפה את כל הערבים ואז את כל הערסים ונקים לנו פה תרבות טראנס כמו שצריך בלי כל הערסים המסריחים שרק מחפשים מכות כל היום ובלי כל הערבים שמונעים בעדנו מלהנות במועדונים ורק לפחד כל הזמן... אני ראסמי כל זמן שאני לא בתוך המועדון מת מפחד שלא יבוא לי איזה מחבל ויפוצץ את עצמו עלינו או משהו כזה
Ariels
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אני ראסמי כל זמן שאני לא בתוך המועדון מת מפחד שלא יבוא לי איזה מחבל ויפוצץ את עצמו עלינו או משהו כזה


VIP תתחיל להכנס בכניסות
TranceGiant
hmmmm
overall Austria is safer I think. Lookin for fights for fun is something thats exclusively israeli ;)
Well..austrians can be´come annoying and kind of "dangerous" when they are drunk..and they do drink a lot. Nazim are really a minority. I rarely see them..they dont have the guts to enter big clubs, they stick together in groups cause otherwise they'd be ed in the arrrse....by Turks! Yep Turks are the biggest minority here and those guys are very similiar to israeli arsim. Same clothes..same gel, same style, same mentality..
Still Israel simply mad in that sense. Donno what the problem is..guess we Jews are just extreme, for good and for bad
eXeTik
quote:
Originally posted by Ariels


VIP תתחיל להכנס בכניסות


סבבה, אתה מארגן? ;)
Dj Moriano
מה שמעצבן בערסים זה לא הגדולים החזקים כי הם לא מזיקים הם בד"כ לא מתחילים מכות מה שמעצבן זה הג'וקים השחורים הקטנים האלה שמתחילים איתך מכות ואז הם קוראים לחברים הגדולים שלהם....
Ariels
אל תצפו ממני לארגן
VIP
שלחבר הכי טוב שלי איתי אני מתאמץ אחושרמוטה לארגן
Flotser
quote:
Originally posted by Dj Moriano
מה שמעצבן בערסים זה לא הגדולים החזקים כי הם לא מזיקים הם בד"כ לא מתחילים מכות מה שמעצבן זה הג'וקים השחורים הקטנים האלה שמתחילים איתך מכות ואז הם קוראים לחברים הגדולים שלהם....


וואללה אחי, איתי בחיים לא התחיל אחד כזה, אבל ראיתי ממש הרבה כאלה מתחילים/הולכים מכות במועדונים. שונא את החארות הקטנות האלה.
:mad:
MoSH_MaN
אתה צודק

ספרדי חום קטן שמעשן


עם מישהו מכיר אשכנזי ערס

אני זבל
oren_naor
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה צודק

ספרדי חום קטן שמעשן


עם מישהו מכיר אשכנזי ערס

אני זבל


אז ת'זבל...
:-)

כי אני מכיר
oDrori
אני מכיר כמה אשכנזים ערסים וואנאבי'ז כאלה... די משעשע

MoSH_MaN
זה לא ערסים

זה כאלה שמשחקים אותם ערסים
Dj Moriano
בפיתוח יש מלא למרות שרובם משחקים אותה לך לכיכר דה שליט יום שישי באיזה שתיים בלילה ככה אתה תראה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement