|
Dj Remy @ HaOman 17 TA // 17.4.2009
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
חברים, אני חושב שהמסיבה הזאת מחייבת טרד חדש בפורום.
אם בשנים האחרונות הורגלנו לראות רק את הגדולים נוחתים בארץ
אז המצב משתנה לאט לאט והשמות "הקטנים" מתחילים לצוץ פה ושם
אם זה מרטין רוט (שבוטל ועוד ישוב ) וגם שמועות על איירוייב ישנם באוויר.
אז הנה עוד שם "קטן" שמגיע לארצנו והידיעה על בואו הצליחה לרגש אותי מאוד,
כבר הרבה זמן אני חולם על מסיבת פרוגרסיב אמיתית ואני לא מדבר
על החימום שארמין עושה לעצמו רק בשביל להפציץ אחרי זה באפליפטינג
אלא על פרוגרסיב עוצמתי שמלווה בבייסליין שובר עצמות כמו שרמי ורולנד קלינקנברג יודעים לתת.

זהו חברים, מקווה לראות כמה שיותר פרצופים מוכרים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
שם
שם
שם
בכל הכוח
מאוד הופתעתי לשמוע על הגעתו ואני מחכה למסיבה הזו
ואם זה לא שווה טופיק נפרד אז מה כן?
נ.ב. שמועות שאיירוייב מגיע? :eyes: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נ.ב. שמועות שאיירוייב מגיע? :eyes: |
תנסה לסחוט מידע מאלי (בלאק דרגון)
:toocool: |
|
|
| .A.Y. |
פששש וואלה אותי אישית הרבה יותר מעניין לשמוע במסיבה אנשים כמו רמי מאשר טיאסטו או ארמין
נשמע לי פצצה רק מבאס אותי שזה באומן
יש סיכוי שגילאי 18-19 יכנסו בלי בעיה? וכמה אמור לעלות כרטיס? |
|
|
| m0sh |
| לא סגרו את המקום המקולל הזה?? |
|
|
| benji904 |
| Oooooof....I'd die to be there...:wtf: :eek: |
|
|
| romigi |
רמי שם קטן???
אם כל הכבוד לצמרת הטראנס בימינו.. כולם היו ילדי כאפות כשרמי נתן לאלפים בראש במועדון הרוקסי המיתולוגי.
למי שלא מכיר את הסדרה המעולה שלו:
silly simphonies
אז שיעשה קצת שיעורי בית.
מבחינה טכנית הוא פשוט אשף..
חבל שזה מתנגש עם מסיבה של אשף אחר שאני מאוד רוצה לראות אחרת בהחלט הייתי שוקל הגעה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא סגרו את המקום המקולל הזה?? |
אחי אני איתך באותו ראש |
|
|
| Glenn-Holmes |
| המקום ה"מקולל" הזה אחראי על יותר ממחצית היבואים של די ג'יים של טראנס לארץ ב-3 השנים האחרונות ככה שעם כל הביקורת שיש לי על האומן לעתים אני חושב שהפורום הזה באמת צריך להיות האחרון שדורש את סגכירת האומן...מצד שני זה מוש דיבר...בכל מקרה ברור שמשטראנס עדיין בוער לו קצת בעצמות, יבקר את האומן בתקווה לשינוי לטובה (שאגב אכן מתרחש לפי מה שאני שומע) וממש לא ייחלו לסגירת המקום. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
המקום ה"מקולל" הזה אחראי על יותר ממחצית היבואים של די ג'יים של טראנס לארץ ב-3 השנים האחרונות ככה שעם כל הביקורת שיש לי על האומן לעתים אני חושב שהפורום הזה באמת צריך להיות האחרון שדורש את סגכירת האומן...מצד שני זה מוש דיבר...בכל מקרה ברור שמשטראנס עדיין בוער לו קצת בעצמות, יבקר את האומן בתקווה לשינוי לטובה (שאגב אכן מתרחש לפי מה שאני שומע) וממש לא ייחלו לסגירת המקום. |
רציתי לכתוב באמת באותו משפט שלמרות שהמקום חרא - הוא לפחות היחיד שמביא אמנים
אבל למרות הכל - אני חושב שהמקום מנוהל בצורה חובבנית, שהמנהלים ככל הנראה חמדנים מאוד אם זה מגיע למצבים שהייתי בו בחלק מהמקרים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רציתי לכתוב באמת באותו משפט שלמרות שהמקום חרא - הוא לפחות היחיד שמביא אמנים
אבל למרות הכל - אני חושב שהמקום מנוהל בצורה חובבנית, שהמנהלים ככל הנראה חמדנים מאוד אם זה מגיע למצבים שהייתי בו בחלק מהמקרים |
אני חושב אישית שיש שפ שיפור בהליך הפקת הלקחים
אם אני שומע מאנשים שהיו שם במסיבות אחרונות וחוויתי גם בעיני בארמין חלק מהשיפורים - כניסה חלקה גם במסיבות לחוצות בלי פקק בכניסה
שירותים במצב משתפר כאשר יש ניקיון שלהם מספר פעמים במהלך הערב
מועדון עמוס במסיבות גדולות שהיו בשנה אחרונה אך לא ברמות בלתי אחראיות כמו בעבר, בקיצור כל הביקורת בעבר הייתה מוצדקת אבל האין זה מנחם שיש אנשים שמקשיבים לביקורת או מודעים לה ומפיקים ממנה לקחים? |
|
|
|
|