|
Johan Gielen - The Trance Years (2CD) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Jullie lopen te veel te zeiken over die commercie. Trance is nu eenmaal commercieel op het moment en dat zal ook nog wel zo blijven. Wees blij dat het naar zo'n hoogtepunt stijgt, anders had je nu niet de mogelijk gehad om verscheidende house soorten te beluisteren.
TNX anyway |
Dit vind ik echt onzin.... ten eerste Trance hoeft helemaal niet per definitie commercieel te zijn, er is namelijk genoeg niet-commerciele trance. Waarschijnlijk luister jij dan alleen naar van die uplifting-trance, ja dat is inderdaad wel heel erg commercieel geworden de laatste tijd ja. Zou je daarentegen wat meer richting progressive of richting techno gaan, dan heb je toch echt wel met niet-commerciele "trance" te maken.
En zo'n hoogtepunt vind ik het niet dat trance commercieel wordt, ik zou het eerder een dieptepunt willen noemen. Voorbeeld: Trance Energy, door dat commerciele publiek wat er nu komt is het gewoon een of ander concert geworden... iedereen staat daar maar te kijken of anders "Heeeeeeeee Hoooooooooo" te roepen. Daar schaam je je toch voor als je dat ziet!!
En waarom trance commercieel moet worden om naar andere house-soorten te kunnen luisteren, zoals jij dat zegt, daar snap ik de logica al helemaal niet van!
ps. vat dit niet persoonlijk op! :D
LATER! |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben het helemaal met Jukx eens. Een vertoning als Trance NRG noem ik ook geen houseparty meer, maar een concert.
De Trance vervalt in commercialisering, het gaat zo de zelfde kant op als Hardcore een aantal jaar geleden.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Een vertoning als Trance NRG noem ik ook geen houseparty meer, maar een concert.
Greetz,
SnuggLe |
onzin......MAURO ging toch wel BRUUT TEKEER hoor ......maar ja die andere dj's waren inderdaad toch wel een beetje twijfelachtig.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M5
onzin......MAURO ging toch wel BRUUT TEKEER hoor ......maar ja die andere dj's waren inderdaad toch wel een beetje twijfelachtig.. |
Sorry! Met uitzondering van Mauro Picotto dan ja :) Dat was de enige die nog wel oke was, samen met een stuk van Rank 1.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry! Met uitzondering van Mauro Picotto dan ja :) Dat was de enige die nog wel oke was, samen met een stuk van Rank 1.
Greetz,
SnuggLe |
;) JUIST !! |
|
|
| Akira |
M5 wat zeg je nu ???RANK 1??die vind je net als ik LIVE toch zo ontzettend SUCKEN??...dat je mauro in de hemel prijst kan ik mee leven hehe...
Ja rank1 3x live gezien en alle 3x in slaap gevallen hehehe...Maar ja ik weet dat RANK1 vaak de hemel in word geprezen maar LIVE vind ik het toch eentonig en erg erg saai.
Ja TE daar zit inderdaad iedereen keihard te gillen...Maar ja als het niet een beetje commercieel was geworden ??had jij dan wel van trance gehoord?dat kan je natuurlijk ook afvragen...Ik ben via InnerCity 98 er ingerold en toen was het ook al vrij populair |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
M5 wat zeg je nu ???RANK 1??die vind je net als ik LIVE toch zo ontzettend SUCKEN??...dat je mauro in de hemel prijst kan ik mee leven hehe...
Ja rank1 3x live gezien en alle 3x in slaap gevallen hehehe...Maar ja ik weet dat RANK1 vaak de hemel in word geprezen maar LIVE vind ik het toch eentonig en erg erg saai.
Ja TE daar zit inderdaad iedereen keihard te gillen...Maar ja als het niet een beetje commercieel was geworden ??had jij dan wel van trance gehoord?dat kan je natuurlijk ook afvragen...Ik ben via InnerCity 98 er ingerold en toen was het ook al vrij populair |
Ow ik weet eigenlijk niets eens hoe die gedraaid hebben op TE.......dat ''JUIST'' was meer op Mauro van toepassing :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
Ik vidn alles best als de platen maar lekker goed blijven...:D :D :D |
Ben ik het ook mee eens... het boeit mij niet als iets "commerciel" is of niet... als ik het maar goed vind.
Als ik zaterdag werk en de top 100 wordt uitgezonden ben ik best wel blij dat ik Komodo of Played-A-Live hoor tussen all die andere troep... :D |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by moogwai
Als ik zaterdag werk en de top 100 wordt uitgezonden ben ik best wel blij dat ik Komodo of Played-A-Live hoor tussen all die andere troep... :D |
Groot gelijk! Heb ik ook! Beter dan die Britney Spears ! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hey,
Johan Gielen heeft een nieuwe cd uitgebracht. Het is een 2cd met, hoe kan het ook anders, wat leuke trance-muziek.
|
Zo een uitspraak zou je nu eens moeten doen, het topic zou langer zijn dan 2 pagina's :p
leuk, zo oude topics bovenhalen :) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zo een uitspraak zou je nu eens moeten doen, het topic zou langer zijn dan 2 pagina's :p
leuk, zo oude topics bovenhalen :) |
Gaan jullie nu ook al graven? Amaiii het moet ni gekker worden :wtf: |
|
|
| Muppy |
| wel grappig om dit te lezen hahaha |
|
|
|
|