|
hub
|
View this Thread in Original format
| reveal |
fanns det en direct connect-hub för TA? jag har för mig det, men hittade inget när jag sökte...
nu när vår lina inte är spärrad mot port 411 längre så tänkte jag kolla om där fanns nåt skoj :) |
|
|
| AC. |
Ja det finns det, fråga Bizz efte ett konto allt han behöver veta är ditt dc nick
fast sist jag var där inne var det bara jag och en till.
kolla denna istället OLDoMiNiON.kicks-ass.net:411 |
|
|
| Beamish |
| dom enda hubbarna som är värda ett besök är BBB Sweden hubbarna och Ancient Spirit hubben... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det händer att jag är på OLDoMiNiON.kicks-ass.net:411... säg bara till att du är en TA
Men som sagt BBB hubbarna är klart bäst med många snabba linor + mer folk som delar mycket... |
|
|
| mindshooter |
| Jag idlade TA hubben i typ 2 veckor varje dag sen tröttnade jag...om det bara kunde komma lite fler... |
|
|
| Endre |
dem borde fixa en STOR TA server (om dem redan inte har) där alla medlemmarna får gå in och slänga upp sina grejer, nya låtar , allt.
sen kan man gå in närsomhelst och bara ladda med Flash då.
men det kanske skulle bli lite mycket bytes :confused: |
|
|
| reveal |
| finns det inga SUnet-hubbar? sunet är ju överlägset när det gäller hastighet... |
|
|
| Beamish |
| quote: | Originally posted by reveal
finns det inga SUnet-hubbar? sunet är ju överlägset när det gäller hastighet... |
måste vara nån otrolig lina du sitter på. Vet iaf att min är sjukt beroende av hur många som sitter. Nu på sommaren går det duktigt snabbt men sen när terminen drar igång igen är den så seg.
Sveriuges bästa måste ju vara BBB iaf, tankar jag hemma i sthlm från nån annan som sitter i sthlm ligger jag aldrig under 900 kb/s, det e ok |
|
|
| reveal |
| sunet har 2,5 gigabit... jag har 100 mbit i väggen |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by reveal
sunet har 2,5 gigabit... jag har 100 mbit i väggen |
sleng opp en 24/7 ftp da mann! =p
*drømme om 100mbit* :D |
|
|
|
|