return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צריך עזרה / Asp Php3 !
View this Thread in Original format
DjChook
אני ממש צריך אנשים שיודעים לעבוד עם
ASP / PHP3

דחוף לפנות אלי

(יובל בבקשה אל תסגור בינתיים)
eran
יא האקר
מה אתה צריך?

:wtf: :wtf: :wtf:
Agent-Fire
אני יכול לעזור לך ב
ASP

PHP
ניסיתי ללמוד... אבל אחרי שההוא הראה לי דף ריק לגמרי ולא הצלחתי להבין למה אז הפסקתי ללמוד...
:rolleyes:
DjChook
המממ חחח האקר אהבתי
סו... היר מי אווט

קיצר,
בביה"ס שלי יש ריב בין שני אתרי מחתרת

עכשיו אחד הוא של העם
והשני הוא של גאוני מחשבים כאלה שעושים דברים יפים
אבל בכל זאת אף אחד לא אוהב אותם

קיצר
הם הצליחו ליצור תוכנה שתציף את הפורום של העם
יעני היא שולחת מלא הודעות באותה שני ומשנה כל פעם את השם
הוא פשוט עושה מספר רץ בשם של האדם ששולח הודעת הצפה

עכשיו למישהו יש מושג איך עושים את זה ?
יעני יוצרים
FORM
במקביל ל
FORM
של האתר
ומריצים שם את זה?
Agent-Fire
המממ... תביא את הלינק לפורום הזה שמציפים אותו..
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire
המממ... תביא את הלינק לפורום הזה שמציפים אותו..



osh.kef.li
אבל מוחקים משם מהר
פעם הבאה אני אגיד לך

בכל מקרה יש מצב שאתה זוכר
Agent-Fire
לפי דעתי הם יוצרים פריים חדש ואז הפריים החדש הולך לדף של ההודעה החדשה בפריים אחד ואז ניגש לכל שדה דרך
JavaScript
וממלא אותם...

עכשיו אני לא יודע אם אפשר לגשת לכפתור השליחה דרך ג'אווה סקריפט ויענו לתת לו פקודה שילחץ...
Narcotic Mind
צ'וק... הסתכלתי בפורום שלכם ואף פעם לא ידעתי שאוהל שם זה בית ספר של פריקים :wtf: :eyespop: :tongue3
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
צ'וק... הסתכלתי בפורום שלכם ואף פעם לא ידעתי שאוהל שם זה בית ספר של פריקים :wtf: :eyespop: :tongue3


חחח עזוב אחי
יש אחוז קטן
פשוט האחוז הזה כרגע השתלט על הפורום
חחח
Dj Moriano
למה פשוט לא מביאים מכות לגאוני המחשב?

DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
למה פשוט לא מביאים מכות לגאוני המחשב?


LOL

הוא דיבר על פריקים = מטאליסטים = רוקיסטים = בלקרים

לא פריקי מחשבים

חחח
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook


LOL

הוא דיבר על פריקים = מטאליסטים = רוקיסטים = בלקרים

לא פריקי מחשבים

חחח


אחי אני מדבר על אלה שמציפים לכם את הפורום....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement