return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Pro-Evolution Soccer
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
באמת אבל באמת מישהו היה צריך כבר לפתוח טופיק למשחק הזה.

אני מכור כבר כמה שנים

התירוץ הטוב ביותר למפגש חברתי...למען האמת זה כבר מזמן הפוך
מפגש חברתי זה התירוץ הטוב ביותר לפרו אבולושן
TTman
מסכים איתך לחלוטין..

PS3 או PS2
DjChook
PS2 -> PS3 -> PS2
בגלל שה
PS3
מת :)

בכל מקרה, אני ממש לא מכור לזה
אני משחק בסדר גמור, משגע אותי שאנשים מתפרעים על סידור הקבוצה שלהם 5 דקות לפני המשחק

כעיקרון - זה באמת אחד הדברים היותר קרוס-גילאים-משחקי מחשב שקיימים
אצלנו בעבודה יש חדר פלייסטיישן, אז חופשי זה המשחק היחיד שיש :)

(כאילו, יש עוד, אבל זה בעיקר לילדי העובדים)
sh33p
משחק ענק, בהחלט מכור משנת 2004
היו ימים ששיחקנו עם חברים בערך מעשר בערב עד 6 בבוקר בלי הפסקה

אני רק אציין שבתור אחד שמשחק בזה גם במחשב וגם בסוני 3
השילוב הכי טוב זה לחבר את המחשב ל
LCD
של 37 אינץ' בכבל
HDMI.

הגרפיקה יותר טובה מהסוני.
uzi
מה שמצחיק זה שדווקא השנה היה מהפך!
פיפא 2009 קיבל ציון יותר טוב מה"פרו אבולושן סוקר" של 2009, זאת לפי כמה וכמה אתרי סיקורים.
הינה סיקורי וידאו על שני המשחקים הללו בגירסאות ה 2009 שלהם.
FIFA Soccer 2009 review: http://www.gametrailers.com/player/42795.html
Pro Evolution Soccer 2009 review: http://www.gametrailers.com/player/42930.html
Viber
quote:
Originally posted by uzi
מה שמצחיק זה שדווקא השנה היה מהפך!
פיפא 2009 קיבל ציון יותר טוב מה"פרו אבולושן סוקר" של 2009, זאת לפי כמה וכמה אתרי סיקורים.
הינה סיקורי וידאו על שני המשחקים הללו בגירסאות ה 2009 שלהם.
FIFA Soccer 2009 review: http://www.gametrailers.com/player/42795.html
Pro Evolution Soccer 2009 review: http://www.gametrailers.com/player/42930.html


מאוד מסכים!

פיפ"א יותר כיפי לדעתי ואני עוד אחד ששונא את
EA SPORTS

המנג"ר מוד הוא אחד הדברים היותר ממכרים ושורפי זמן שיצא לי להכיר, יש שם כמה פאקים כמו חוסר משקל לקבוצות גדולולת ותחזוקה של קבוצות הנשלטות ע"י המחשב...אבל באמת חומר משובח המשחק הזה.

אני עדיין משחק ב-2008 בגלל שהמחשב לא מריץ חלק את 2009
:p


עוזי, איך אתה בסטריט פייטר אגב?? בא לך משחקי אונליין ב
MAME\KWAKES??
חרא של פינג יש עם אלה מחו"ל
luckystrike
quote:
Originally posted by Viber
מאוד מסכים!

פיפ"א יותר כיפי לדעתי ואני עוד אחד ששונא את
EA SPORTS

המנג"ר מוד הוא אחד הדברים היותר ממכרים ושורפי זמן שיצא לי להכיר, יש שם כמה פאקים כמו חוסר משקל לקבוצות גדולולת ותחזוקה של קבוצות הנשלטות ע"י המחשב...אבל באמת חומר משובח המשחק הזה.

אני עדיין משחק ב-2008 בגלל שהמחשב לא מריץ חלק את 2009
:p


עוזי, איך אתה בסטריט פייטר אגב?? בא לך משחקי אונליין ב
MAME\KWAKES??
חרא של פינג יש עם אלה מחו"ל


אני גם בעד הפיפא

פעם הייתי מכור קשה ובפיפא 2007 הייתי תותח חבל על הזמן

הם שינו את הממשק והשליטה באופן קיצוני ב2008 וגם ב2009 קשה לי יותר להתרגל וגם יוצא לי לשחק פחות משום מה

מה שכן - אני מכור קשה ל
CALL OF DUTY

המשחק הכי טוב לדעתי שהיה ב
PS

יש לי PS3
עם היי דפנישן - זה מטורף !!!

אנחנו משחקים כל כמה ימים 4 חברים (הבנות זוג יושבות במטבח ומקללות אותנו למוות) ויכולים לשבת ככה שעות על גבי שעות

איזה תענוג צרוף
Elior
ב PS3
אנחנו משחקים pes

אבל ערקנו ל
fifa 2009
ב xbox 360
אצל חבר אחר, והוא אוכל את הפרו בלי מלח בקונסולה הזאת..

אבל עדיין, טורנירים עד הבוקר בפס זה האחד הדברים...
גם אצלכם מי שאוכל חמישייה מזמין אוכל לכולם?
DjChook
בונא
לקחתי עם אחי את הסוני לכנרת
(בית מלון)
רק בשביל להגיע לטלויזיה מעפפפפנה
שלא היה לה שוםםםםם חיבורים
וכמובן שלא היה ספורט 5 פלוס
אז ישבנו מול ברסה, וראינו שלט כחול
"ספורט5+"
מול העינים כל הערב


:/
Dj Alex (ISR)
פרו תופס חזק בצבא
בפסח הלכה לי הבהן מרוב שחרשנו את המשחק מכל זוית אפשרית
משחקי בית וחוץ טורנירים להיט

luckystrike
אף אחד לא מכיר
CALL OF DUTY ?

איך זה ?
Glenn-Holmes
מורן אני מעולם לא הייתי איש של משחקי מחשב/וידאו

כדורגל היה תמיד החוויה האולטימטיבית בה הסתכמה ההתעסקות שלי עם משחקי מחשב/וידאו/קונסולות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement