|
מישהו רוצה לבוא לשינקין מחר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| אריאל אם אתה מזמין מהאינטרנט תגיד לי מאיפה הזמנת אולי גם אני יזמין.... |
|
|
| oDrori |
היה בקרמבו שהייתי שם איזה אחד שקנה כמה בחו"ל... ניגן את איקרוס ואת אליבי- איטרניטי... חביב... ד"א:
ATB - Hold You remixes
גם אני :)
תתחדש אריאל |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש אריאל!!
הויינל של הולד יו כולל בתוכו את הרמיקס של סוונסון וגילן? כי הוא פשוט אדיר!!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תתחדש אריאל!!
הויינל של הולד יו כולל בתוכו את הרמיקס של סוונסון וגילן? כי הוא פשוט אדיר!!!! |
שני הקלאב מיקסים , מורף וראטי... אני בז לך רועי
;) |
|
|
| Scorchio |
הרמיקס של
M.O.R.P.H.
כזה תותח!!! |
|
|
| DJ-Energy |
אין על
M.O.R.P.H!!
הוא מלךךךךךךך הבנאדם |
|
|
| americium |
well........i'm not realy into the music that you want guys but Funky Fish ain't the only store at shenkin street. there's also KREMBO RECORDS (USTA), they mainly to techno/trance but they also have a lot of uplifting (new and old).
enjoy |
|
|
| americium |
U R ? THIN MAN ? j/k
i'm an old TA that jumps for a visit from time to time :) |
|
|
| DjChook |
For first. i'm older,
second, where u from and how old u i ment... |
|
|
| MoSH_MaN |
LOL
זיינת אותו
And I'm older t00 |
|
|
|
|