return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Transcending 001 Hosted by Glenn Holmes & Jane Harley
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
חמישי, 16.4.2009 23:00

חגיגות התוכנית ה-400 של א סטייט אוף טראנס שמות בצד לחלוטין את השקת תוכנית הרדיו האינטרנטית החודשית שלי שהיא נקודת ציון חשובה מאחר ולראשונה אני הולך להיות שותף לתוכנית רדיו שרובה ככולה עוסקת בטראנס.

ג'יין הארלי היא ידידה טובה שהכרתי דרך חבר, אוסטרלית במקור ותושבת מקומית כ-6 שנים, מפגשים מקריים במסיבות טראנס נדירות והגילוי ששנינו מכירים די טוב את אחד מהחברים הטובים שלי הביאו באופן כמעט מקרי להתגלגלות הרעיון הזה שהוביל בסוף לתוכנית הרדיו החודשית.

מקווה שתהנו
אם נהנתם, סבלתם, התרגשתם, נרדמתם או סתם משעמם לכם אתם מוזמנים לשלוח לי מייל ל
[email protected].



לינק לתוכנית



Tracklist

01. Kjofol - Thirteen People [Klangwelt]
02. Maurizio Belladonna - Emegin [Funky Intelligence]
03. Burnski - Flight (JP's Fly High Mix) [Plastic City]
04. Rex Mundi - Passager In Time [Electronic Elements]
05. Estiva - Les Fleurs [Enhanced]
06. Cressida - Onyric (Stoneface & Terminal Remix) [Euphonic]
07. OceanLab - On A Good Day (16 Bit Lolitas Remix) [Anjunabeats]
08. Dallaz Project - Double One (Oceania Remix) [Perceptive]
09. Steve Allen - Lemon Drizzle [Label2net]
10. DJ Eco - Lost Angeles (Breakfast Remix) [Lunatique]
11. Paul Miller Pres. Motion Blur - Liquidity (Suncatcher Remix) [NU Depth] [Under The Radar]
12. David Newsum - 63b Clerkenwell Road [Discover]
13. Heatbeat - Vergatron [Soundpiercing]
14. Adymus - Kaleidoscope Eyes [Enhanced]
15. Siberian Sun - Frostbite (Fred Baker Remix) [Dedicated] [Memory From The Past #1]
16. Lost Stories - False Promises [In Trance We Trust]
17. DJ Eco - American Blues (Martin Roth Edit) [Lunatique]
18. Avenger - Pegasus (Sunny Lax Remix) [Red Force]
19. Frank Dueffel - Key West [Trancesphere]
20. Arrakis - Aira Force [Devolution] [Memory From The Past #2]
]
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חמישי, 16.4.2009 23:00

חגיגות התוכנית ה-400 של א סטייט אוף טראנס שמות בצד לחלוטין את השקת תוכנית הרדיו האינטרנטית החודשית שלי שהיא נקודת ציון חשובה מאחר ולראשונה אני הולך להיות שותף לתוכנית רדיו שרובה ככולה עוסקת בטראנס.

ג'יין הארלי היא ידידה טובה שהכרתי דרך חבר, אוסטרלית במקור ותושבת מקומית כ-6 שנים, מפגשים מקריים במסיבות טראנס נדירות והגילוי ששנינו מכירים די טוב את אחד מהחברים הטובים שלי הביאו באופן כמעט מקרי להתגלגלות הרעיון הזה שהוביל בסוף לתוכנית הרדיו החודשית.

מקווה שתהנו
אם נהנתם, סבלתם, התרגשתם, נרדמתם או סתם משעמם לכם אתם מוזמנים לשלוח לי מייל ל
[email protected].



לינק לתוכנית


מגניב אחי

אם לא אצא ואהיה על המחשב - אשמע בטוח
Glenn-Holmes
אם למישהו כאן מאוד משעמם ומתחשק לו להעביר את הזמן התוכנית החלה
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם למישהו כאן מאוד משעמם ומתחשק לו להעביר את הזמן התוכנית החלה


היום יצאתי ופיספסתי

אני אשתדל להתעמק

נתת סט ?

יש פלייליסט ?
DJMIKE
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

15. Siberian Sun - Frostbite (Fred Baker Remix) [Dedicated] [Memory From The Past #1]
]



אפילו גרמת לי לכתוב פה בפורום. אחד השירים האהובים עליי מהשנים האחרונות.

ואילן

אתה שיכור מת :D
romigi
רק אני נאלצתי לסבול שעתיים שלמות. מפאת נימוס...

סתם היה סביר בהחלט החזקתי שעה + בלי להתעצבן שזה כבר אמת מידה טובה..

רק תמשיך ידידי

פעם הבאה שים את אי אוף דה טייגר:stongue:
luckystrike
quote:
Originally posted by luckystrike
היום יצאתי ופיספסתי

אני אשתדל להתעמק

נתת סט ?

יש פלייליסט ?


ראיתי שהוספת

תודה :)

אעבור על אלה שאני לא מכיר השבוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement