|
bry dig inte om denna
|
View this Thread in Original format
| Endre |
| tråååkigt....lalallaa,,,,vaaaakna alla |
|
|
| Endre |
| .......................... |
|
|
| Endre |
| ska sova snart.... haha, jag skriver till mig själv *mobbad* fan |
|
|
| Endre |
| nu ska jag äta frukost...kl är 06:02 |
|
|
| Endre |
| för jag är mobbad och jag har en egen Thread. |
|
|
| Endre |
| nu slutar jag, ingen annan får posta här, ingen for ta bort denna...detta är min mys hörna. |
|
|
| Endre |
| vet inte varför jag gör detta...så dumt. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
i need help |
You certainly do |
|
|
|
|