return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד
עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת
שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה...
הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל

בכל מקרה - יש משהו אמנם במה שוייבר כתב פה, אבל מצד שני כן כיף לראות את האומן. בייחוד אם הוא מישהו שאתה מעריך ואוהב את המוזיקה שלו. בדרך כלל גם רמת המיקסוס יותר גבוהה מסתם דיג'יי שעולה לנגן וגם הטראקליסטינג מעולה וקולע ויש אנרגיות טובות. נכון שזה לא הדבר הכי חשוב באלקטרוני אבל יש בזה משהו יפה ואני חושב שזה אדיר להיות בהופעה טובה של דיג'יי ויוצר שאתה אוהב.
אגב על אחת כמה וכמה למשל שמדובר באמן לדוגמא כמו ראנק 1 שהרבה פעמים מופיעים ומנגנים לייב את הטראקים שזה כבר ערך מוסף אדיר לדעתי למופע ומעלה את ההנאה פי כמה.
זה גם סוג של שואו (למשל אינפקטד שמופיעים טוב) וחוויה
Viber
הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס

וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא??
אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם??
sh33p
quote:
Originally posted by luckystrike
ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד
עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת
שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה...
הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל




מורן במקום לבכות תתחיל להגיע ולהנות
אתה יודע מה אומרים על מסיבות בישראל?!
אין מסיבה לא טובה - יש לא מספיק וודקה.

ובנימה רצינית
מי שימשיך לשקוע ברחמים על הסצינה הישראלית שיבושם לו
בשטח מי שמגיע למסיבות של האומן, קומפורט וברזילאי יוצא מבסוט כמעט כל פעם.
luckystrike
quote:
Originally posted by Viber
הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס

וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא??
אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם??


לייב אקטס זה באמת הדבר

אני זוכר באנרג'י ב2004 שהייתי וראנק 1 הופיעו - היה מטורף !!!
וגם באנרג'י האחרון הם נתנו שואו


אבל גם הופעה רגילה זה סוף הדרך. תחשוב בהופעה כמו של פרי בארץ שאין לו שם ענק כמו טיאסטו ובהופעה שלו יש המון אוהבי טראנס שלאו דווקא היו מגיעים לאותו מקום אחרת - ויש אנרגיות מטורפות. כולם מכירים את הטראקים וכולם חיים את ההופעה. אתה שומע גם טראקים שתמיד אמרת לעצמך שהלוואי והיית במסיבה והיו שמים וכו'
יש בזה יתרונות בקיצור
luckystrike
quote:
Originally posted by sh33p
מורן במקום לבכות תתחיל להגיע ולהנות
אתה יודע מה אומרים על מסיבות בישראל?!
אין מסיבה לא טובה - יש לא מספיק וודקה.

ובנימה רצינית
מי שימשיך לשקוע ברחמים על הסצינה הישראלית שיבושם לו
בשטח מי שמגיע למסיבות של האומן, קומפורט וברזילאי יוצא מבסוט כמעט כל פעם.


מסכים איתך לגבי הוודקה
פשוט הטראומה של הערב של ארמין באומן עדיי תקועה לי בראש
:)


אגב - מי בא להופיע בקומפורט ?
יש הופעות טובות שם ?
.A.Y.
בקומפורט יש רק טראנס פסיכודלי עד כמה שידוע לי
ומי שבוכה על הסאונד בארץ עוד לא היה בבלוק כנראה
זה פשוט המועדון האהוב עליי..
Viber
quote:
Originally posted by luckystrike

אבל גם הופעה רגילה זה סוף הדרך. תחשוב בהופעה כמו של פרי בארץ שאין לו שם ענק כמו טיאסטו ובהופעה שלו יש המון אוהבי טראנס שלאו דווקא היו מגיעים לאותו מקום אחרת - ויש אנרגיות מטורפות. כולם מכירים את הטראקים וכולם חיים את ההופעה. אתה שומע גם טראקים שתמיד אמרת לעצמך שהלוואי והיית במסיבה והיו שמים וכו'
יש בזה יתרונות בקיצור



נכון.
אבל אם לא הייתי מכיר אותו מילדות זה לא היה מזיז לי.
uzi
quote:
Originally posted by Viber
סתם לראות אומן מפורסם?

וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי. :)
אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר.
אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת... :)
פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי".
אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי!
אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית.
תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה!
אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול.
שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת
SMOOTH JAZZ
ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר!
זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע.
אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם.
benji904
quote:
Originally posted by uzi
וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי. :)
אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר.
אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת... :)
פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי".
אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי!
אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית.
תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה!
אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול.
שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת
SMOOTH JAZZ
ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר!
זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע.
אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם.


Absolutely agreed on:
1) the present, local culture
2) the excitement of the encounter: I'm the idiotic dopehead walking around with my former, unvalid Dutch passport collecting autographs...:wtf: :tongue2
MINTZ
אם הם יבואו - אין מצב שאני מפסיד את זה נראה לי...

אני מת כבר לראות אומן של מלודיות...

הבנתי שהפסדתי מסיבה די מעולה עם ארמין (האחרונה) אך לצערי זה היה מסיבות של עבדתי אותה תקופה ולא יכלתי להרשות לעצמי :)


בקיצור מחכה להזדמנות הבאה לשמוע מלודיות חדשות באוזני...

חבל שלא ארגנו כלום ליום העצמאות... אבל עדיין יש תקיץ...:)

MINTZ
האמת - עכשיו לא חסר ממש... רק צריך שיגיע מישהו לאיזור... ואני שם!

היה מרטין רוט' או משהו כזה?
sh33p
היה מרטין רוט
וביום העצמאות יש את
Jerome Isma-Ae
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement