return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
E X T R E M A - 20-07-2002 (pg. 3)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik heb ook nog 1 kaartje over, krijg je ook nog TA korting.
Als je wil moet je maar even een pm sturen.


:conf:

Kaartje over?

Betekend dit ook plek op Hotelkamer over?
T.H.C.
Hmzz..nee denk t niet. Habie zou toch al geen hotel doen d8 ik, (zijn vriendin gaat toch niet mee :whip: )
Kan jij ook even rondvragen petrus of iemand nog een kaartje moet?
tijs08
quote:
Originally posted by T.H.C.
ok, zie je die pm knop onderaan mijn post? op klikken dan stuur je een pm naar mij


zoon Newbie ben je toch ook weer niet he!! :P
T.H.C.
neuj niet echt, maar 231 posts is nog niet veel

owja petrus hoe zit dat met het hotel gaat dat nog lukken?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.

owja petrus hoe zit dat met het hotel gaat dat nog lukken?


YEPS!!! :D
T.H.C.
Ah beterrrrr hoe kom jij aan 7 personen ik tel er maar 5,maar ik probeer je wel even te bellen...:eyespop: nog maar 2 nachtjes
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ah beterrrrr hoe kom jij aan 7 personen ik tel er maar 5,maar ik probeer je wel even te bellen...:eyespop: nog maar 2 nachtjes


Heidi :D & broertje Daan
T.H.C.
Ah...je had de kamerindeling zeker ook al gemaakt 5 in de ene kamer en 2 in de andere?
of 4 kamers?
Owja kaartje is al weg. (een kennis van Bakkie)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ah...je had de kamerindeling zeker ook al gemaakt 5 in de ene kamer en 2 in de andere?
of 4 kamers?
Owja kaartje is al weg. (een kennis van Bakkie)


LOL, ik heb er 3! dus 2, 2, 3 personen!

Maar dat zien we wel!
!_PeTrUs_!
[PIET PAULUSMA]

En dan t weer voor morgen!

In de ochtend overwegend zonnig, alleen in de loop van de middag kans op een enkele bui. In de loop van de dag loopt het kwik op tot zo'n 25 graden!

Barbeknoei: 7
zeilen: 6
Feesten: 10!!!

Oet morn! Tot Morgen!

[/PIET PAULUSMA]

Maaike
Ja er is weer eentje bij. Ik heb net nog een kaartje kunnen bemachtigen. Ik heb er zin! Tot morgen! :)
Optimus
er is nog niet eens een plaats en tijd besproken voor een meeting:D:D:D

lekkere meeting dan ghehehe:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement