|
אהלן אהלייין
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
יוו כמה זמן לא פתחתי פה נושא...נראה לי סביבות ה 3 שנים
קיצר חברס, לא יודע אם מישהו פה זוכר אותי אבל הייתי שותף פעיל פה בפורום לפני איזה כמה שנים טובות, אני רואה שכל החברה מאז החליטו לעשות קאמבק.
אז סחטיק, טוב לראות שהפורום הנוסטלגי הזה שפאקינג גדלתי עליו עדיין חי וקיים...
מי שלא זוכר דרך אגב אני רומן, לא מזמן עברתי לכפר סבא...אז כל החברה של השרון זרקו פה איזה מילה שנדע קצת מי נגד מי |
|
|
| sh33p |
זוכרים אותך רומן
יש איזה יצירות חדשות? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תאמת שבניתי לי פה איזה אולפן קטן\חדר הקלטות בדירה...אז יש הרבה שטויות,
בעיקר שטויות חח...אבל פה ושם גם כמה דברים רציניים |
|
|
| luckystrike |
בטח זוכרים !
כיף לראות שלא מעט שבים הביתה :)
איזה קימבוק של הפורום
אני גר בהרצליה עכשיו
לא רחוק מדי
עדיין בקטע של טראנס אני מבין :)
יוצר הרבה ? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לשמוע טראנס אפליפטינג ארופאי כמו פעם כבר לא יוצא לי בכלל
כשאני כבר שומע אלקטרוני אז זה בעיקר פסיכודלי פרוגרסיב וצ'יל אווט
אבל חליק מזה משנה בעצם
כיף לחזור וכיף לראות פה אנשים מוכרים... |
|
|
| Vortex_SA |
| רומן, לא גרת בעין גדי פעם או משהו כזה?? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כה...עברתי לכפר סבא לפני 4 חודשים
שוכר פה דירה עם שותף |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
כה...עברתי לכפר סבא לפני 4 חודשים
שוכר פה דירה עם שותף |
אז לפהי 6 שנים ביקרתי אותך תוך כדי טיול בכל הארץ :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
כה...עברתי לכפר סבא לפני 4 חודשים
שוכר פה דירה עם שותף |
מה אתה אומר..
אתה מרוצה בינתיים ? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
שמע אחי אתה יודע מזה עין גדי הרי
רציתי קצת לצאת משם לנשום טיפה אוויר, לראות אנשים
וכן אני מאוד מרוצה, הכל מסודר פיקס ואין כמו אולפן משלך בבית...זה בערך הצעצוע הכי כייפי שקיים.
מה איתך מה הולך בחיים? |
|
|
|
|