|
ASOT 400 trip..
|
View this Thread in Original format
| Segev |
מה קורה חברה היום בבוקר נחתתי בארץ אחרי שבוע באירופה..
הייתי בשתי המסיבות של ארמין אחת בגרמינה אחד בהולנד..
אין ספק שאחת החוויות הנדירות האווירה הייתה מדהימה..
היו פה חברה שצפו בתוכנית מהארץ?
בהמשך אני אפרט יותר על המסלול שעשיתי עם יש התעניינות.. |
|
|
| manor |
אני צפיתי וגם שמעתי הרבה מכל האירוע האדיר הזה.
תספר קצת חוויות, אני מאוד רוצה להיות בדבר כזה.
אני חושב שכמעט כל האומנים שהיו שם נתנו אחלה של סטים. |
|
|
| Segev |
סורי שלא הגבתי חזרתי עכשיו מהבסיס..
קיצר אין ספק שהמסיבות היו מטורפות..
חוץ מזה שעל הדרך בקרתי ב 5 ערים שונות בעולם..
התחלנו בוופרטל שם הייתה המסיבה הראשונה המקום עצמו די מאכזב קטן ומחניק אבל האווירה הייתה מטורפת הגענו ממש בהתחלה למיון אנד שיין שנתנו סט ממש טוב ומקפיץ הם שני משוגעים נתנו אחלה אנרגיות אחר כך אנרני ודודרסטט שלא ממש נהנתי מהם, אחר כך עלה שה שנתן אחלה סט אני מאוד אוהב את המוזיקה שלו וכמובן סיים עם לוסט.. אפילו אמרין יצא לחלון ברגע שהוא סיים עם לוסט מרוב שהוא התלהב.. גרט אמרי שחימם את ארמין נתן גם אחלה סט אבל שמרתי כוחות לסט של ארמין ככה שהיה נחמד..
ברגע שארמין עלה הייתה אווירה שאי אפשר לתאר אבל היה צפוף בהגזמה כי כל מי שהיה בחדר השני בא לארמין.
כמובן מי ששמע את התוכנית יודע איזה סט טוב הוא נתן כמה שהיה צפוף לא יכולתי שלא להנות מכל רגע.
אחרי ארמין עלו סופר 8 אנד טאב שנתנו סט נחמד ואז דניאל קנדי שאיכזב אותי מאוד ואז חתכנו...
בוופרטל פגשתי שני ישראלים שזה הדבר הכי הזוי בעולם בחיים לא חשבתי שאני יראה ישראלים במסיבה שם..
לסיכום המסיבה בבוטאן בוופטרל הייתה טובה אבל לא שווה לטוס עד לשם בשבלה..
למזלי הלכנו משם לרוטרדם..
ששם כבר בכניסה יכולתי לראות ששם יהיה שונה הסיאט שהייתה בחוץ ונגנה את התוכנית התור הארוך נכנסו ישר לסט של שה שניגן שעתיים ממש התלהבנו משה כרגיל נתן סט טוב ומרגש..
אחרי שעתיים עם שה נכנסנו לרחבה הראשנית ואז הבנתי באמת את הגודל של המקום כמובן ששעה שלמה בזמן שגרט אמרי חימם ר הלכתי לשרותים קניתי מים ועשיתי את דרכי לקו הראשון של הקהל..
ואז ארמין עלה.
לתאר את האווירה אי אפשר גם לא בווידאו אבל עד היום יצא לי להיות באיזה 5-6 מסיבות של אמין וטיאסטו וכמובן שאי אפש להשוות אפילו טיפה היה שם אדיר אנים לא הפסיקו לקפוץ ולשיר ולצעוק לארמין..
ארמין סיים עם סולרסטור הזיל שם מה דמעות לחץ לנו תידים ואז עלה פילה לבד כי לעלי לא אישרו ויזה :]
גם הוא נתן סט מצויין ממש ארגטי ואז קוסמיק גייט שלא ירדו מאף אחד רמה ונתנו סט מצויין שהקפיץ את הקהל למות שכב היה איזה 4 בבוקר..
משם כבר חתנו
אין ספק שזוהייתה המסיבה הטובה ביותרשהייתי בה עד היום ואין ספק שאני וד אחזור לארועים כאלה בארופה..
היה שווה את הטיסה
סה"כ 10 ימים בארופה יצאתי בקנסשל 6500 שקל כלל הכל.. |
|
|
| manor |
המסיבות עצמן עלו כסף?
איפה ישנתם בגרמניה ובהולנד, ואיך המחייה שם בכללי?
תודה על השיתוף |
|
|
| Segev |
המסיבות עצמן היו מאוד זולות יחסית לפסטיבלים בארופה כי זה הפקה של ארמין..
בסביבות ה 20 יורו לכרטיס אחרי העברות בבנק
בגרמניה ישנו בלילה הראשון בדיסלדורף במלון נחמד עלה לנו 80 יורו ללילה החדר שלושה אנשים קוראים לו
ibies
ניראה לי
בלילה השני ישנו בוופרטל בגרמניה באכסניה שאני לא יודע איך קוראים לה עלה לנו 50 יורו החדר ללילה
כמובן שלא סגרנו שום מלון מראש פשוט הגענו למקום והתחלנו לחפש..
ברוטרדם ישנו לילה אחד במלון ממש יקר כי לא מצאנו משהו זול עלה לנו 150 יורו ללילה החדר אבל לפחות מלון באיכותpark hotel..
בלילה השני ברוטרדם מצאנו משהו יותר זול אבל עדין יקר עלה לנו 90 יורו ללילה..
boathotel
וכמו השם שלו הוא באמת ספינה כזאת שהמלון עצמו הוא על הנהר..
משם נסענו לאמסטרדם
ששםיחסית יקר ואין מקומות במלונות הזולים כי לא הזמנו מראש
ישנו 3 לילות באותו מלון שעלה 90 יורו ללילה לחדר גם את המלון הזה אני לא זוכר את השם..
המחייה תלויה בך ברמת העקרון אתה יכול להתפרע במסעדות ולשלם 500 שקל ביום על אוכל ואתה יכול לקנו אוכל בסופר ולהכין לך איזה סנוויצ
המחירים של בירות בכלליות בפאבים שם הם לא ממש יקרים הכי הרבה שהוצאתי על חצי ליטר בירה זה 5 יורו לרוב זה נע בין 2-3
גם במקומות הלא תירותיים כמו בוופרטל אנשים היו נחמדים.
המוניות שם ממש יקרות אז אנחנו נסענו בכרבות ואוטובוסים.
וזהו.. |
|
|
| manor |
תודה רבה!!
אני מאוד רוצה לטוס להולנד לאיזה אירוע כזה בסגנון(לפני צבא כנראה).........
איך האנשים שם והיחס בכללי? בהולנד יותר טוב מגרמניה,לא?
מסתכלים עליך בעין לא יפה בגלל שאתה מישראל? |
|
|
| HerHub |
בקשר לאנשים - הייתי לפני חודשיים בטראנס אנרג'י, 5 ימים, ובקיץ שעבר הסתובבתי חודש באירופה (גרמניה, אוסטריה, סלובניה ואיטליה)
אם לא תדאג ליחצ"ן את זה שאתה מישראל, כלומר להתנג בוולגריות, לצעוק, להשתולל או להכנס לויכוחים פוליטים , ותכבד את המקומות שאתה מגיע אליהם (=לא להתנהג שונה מהמקומיים עד כמה שאשפר) יקרו 2 דברים:
1. אף-אחד לא ידע שאתה מהארץ
2. יותר חשוב, גם אם ידעו שאתה מהארץ יתייחסו אלייך שוווה בשווה ואפילו בנחמדות
אלו היו 2 הסנטים שלי...אם מישהו חושב אחרת, מוזמן לשפוך.... |
|
|
| Segev |
רק ישראלים יזהו ישראלים ככה סתם אירופים חשבו שאני מכל העולם רק לא מישראל ואז אחד לא התיחס אלי בצורה כזאת או אחרת בגלל שאני ישראלי..
פשוט את תתנהג כמו ישראלי..
גם אין צורך אם תבקש לעבור יתנו לך ואם תפיל למישהו את הכוס במסיבה הטעות הוא לא ילך איתך מכות פשוט תגיד לו סליחה והוא יעשה לך כן עם הראש.. |
|
|
|
|