|
- מה שלומך?הודעה זאת מופנת לאילן
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
אילן- מה שלומך? מה חדש? זה ירון :]
רציתי לשאול איזה סגנון של מוסיקה אתה שומע בימים אלו...
גם רציתי לשאול מה אתה עושה בתקופה הנוכחית? ובכלל לדבר בכללי...
פשוט פול זמן לא דיברנו :]
יש לך מסנג'ר אולי? אני אשמח להחליף איתך מילה שמה... |
|
|
| luckystrike |
| האמת זה נחמד, ככה כולם יכולים להתעדכן :) |
|
|
|
|