|
Independence Day
|
View this Thread in Original format
| Rising |
מה אתם עושים?
יש רעיונות? |
|
|
| m0sh |
תערוך את הכותרת בIE
בעייתי האתר עם עברית ופיירפוקס |
|
|
| Elior |
| להיזרק בכינרת נראה לי..:conf: |
|
|
| .A.Y. |
| מסיבת רחוב בפלורנטין ואז מסיבת דאבסטפ בקומפורט =] |
|
|
| luckystrike |
| יש גם בצומת רעננה איזה מסיבה גדולה ממה ששמעתי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש גם בצומת רעננה איזה מסיבה גדולה ממה ששמעתי |
ביום שלישי,ערב יום העצמאות משעה 22:00 ועד אור הבוקר.
בתוכנית:אלכוהול חופשי תוצרת חוץ
מתחמי זולה, מדורה, צ'אי, מופעי אש ועוד המון הפתעות.
במושב גבעת חן (ליד רעננה)
אם לזה התכוונת אז חשבתי ללכת אבל תוכניות השתנו:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
מסיבת רחוב בפלורנטין ואז מסיבת דאבסטפ בקומפורט =] |
טו-אוב
והמסיבה היא לא רק דאבסטפ (יש גם את תומר יוסף למשל) |
|
|
| .A.Y. |
כה אנדע, יש גם עוד רחבה שלמה של רגאיי
אבל אני בא בעיקר בשביל הדאבסטפ
גם אתה שם?? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
כה אנדע, יש גם עוד רחבה שלמה של רגאיי
אבל אני בא בעיקר בשביל הדאבסטפ
גם אתה שם?? |
יש מצב
אני מאוד אוהב את הבלאגן שיש במסיבות רחוב בפלורנטין
ובקומפורט, אני אעדיף כנראה רגאיי על דאבסטפ
:p
אבל אין לי מושג בינתיים באמת לאן אני הולך :0 |
|
|
| luckystrike |
יש מסיבה טובה באגם יקום
אני יוצא עוד איזה שעה וחצי בערך :) |
|
|
| .A.Y. |
נו אז מה עשיתם?
אני הגעתי לפלורנטין בסביבות 10, לאט לאט התמלא,
הייתה אחלה מוסיקה מהמרפסות, אחלה אנשים, אלכוהול בזול,
עד שהמאניאק החליטו לכבות כמעט הכל בסביבות 12..
קיצר באסה וזה אמרנו לא נורא נמשיך לקומפורט
מגיעים וכבר בדרך יש איזה דיג'יי דראמ אנ באס באמצע איזו סמטא שהעיף לנו תתחת, ממשיכים עוד כמה צעדים ויש כניסה חינם לאיזה מועדון עם מוסיקת האוס,
ממשיכים עוד כמה צעדים נכנסים לקומפורט,
ישר חותכים לרחבת דאבסטפ,
וככה כל הלילה התרוצצות בין שלושת המקומות האלה + לפלורנטין לתדלק עוד
הייתי שיכור מהתחת והיה יופי של עצמאות =] |
|
|
|
|