|
Waar gaat dit heen !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
...net als dat solar coaster nummer) |
Weer voor Jan LUL naar je gestuurd :sadgreen: |
|
|
| eieregooie |
| Snap niet dat mensen zich hier druk om maken... wat maakt 't nou uit??? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Snap niet dat mensen zich hier druk om maken... wat maakt 't nou uit??? |
Nix, want dit loopt straks toch weer uit op een ja/nee discussie of trance wel/nie commercieel is e.d. Waar je overigens helemaal :eyespop: van wordt. |
|
|
| New Wave |
Gaan we deze threads nou elke keer krijgen waneer er een plaatje op tik-tak radio komt die jullie zo goed vinden?
Ik zal jullie wat vertellen.......IT WON'T BE THE LAST ONE!!!!!! |
|
|
| Acidophilus |
Wat dachten jullie van die commerciële versie van The Truth van Cosmic Gate.
Hoe moet je daar nou op dansen? In looptempo?
Zonde dat er zoveel goeie tranceplaten commercieel gaan. Zou het niet veel gaver zijn dat wij de enige zullen zijn die dit soort meesterwerken te horen krijgen en dat al die TMF-meutjes lekker naar Britney of dat soort snolletjes zitten te luisteren? Zo blijft de sien intact, straks komen er nog gerenommeerde DJ's op kinderparty's als de TMF-awards...:disbelief |
|
|
| Miss Proximus |
*zucht*
sommige mensen WILLEN het ok gewoon niet snappen!
ik wed erom dat nog steeds 99% van jullie TAs hier terecht zijn gekomen door plaatjes zoals Boozywoozy en de minder simpele varianten
en omdat je nu een halfjaartje (b.w.v.s.) langer in de "scene" zit sta je er opeens boven en ben jij opeens een kenner...
*en toen werd je wakker met je vinger in je kont* |
|
|
| Acidophilus |
Zo Miss,
zijn wij tweetjes dus zo'n beetje nog de enige die al langere tijd van deze muziekstroming houden en voor die ene procent staan die altijd achter dancemuziek zal staan...
---No dissrespect--- |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*zucht*
sommige mensen WILLEN het ok gewoon niet snappen!
ik wed erom dat nog steeds 99% van jullie TAs hier terecht zijn gekomen door plaatjes zoals Boozywoozy en de minder simpele varianten
en omdat je nu een halfjaartje (b.w.v.s.) langer in de "scene" zit sta je er opeens boven en ben jij opeens een kenner...
*en toen werd je wakker met je vinger in je kont* |
hahaha idd, helemaal mee eens :D:D
Ikke vroeger ook hor......Klubbheads - Kickin' Hard die roeleerde egwel :D |
|
|
| total woot |
snap t hele idee van deze trhread niet.....
als je dat soort muziek op de radio hoort, is het dan ineens minder relaxte muziek dan wanneer je zelf die plaat opzet???????
ik snap er helemaal niets meer van :eek: :eek: :eek: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by total woot
snap t hele idee van deze trhread niet.....
als je dat soort muziek op de radio hoort, is het dan ineens minder relaxte muziek dan wanneer je zelf die plaat opzet???????
ik snap er helemaal niets meer van :eek: :eek: :eek: |
Daar ben ik t mee eens... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Zo Miss,
zijn wij tweetjes dus zo'n beetje nog de enige die al langere tijd van deze muziekstroming houden en voor die ene procent staan die altijd achter dancemuziek zal staan...
---No dissrespect--- |
:rolleyes:
Jij hebt echt diep die vinger in je aars hangen ofnie!
Prijs jezelf maar gelukkig want de rest van die 10.000 members hier snappen t toch allemaal nie.
-------------------------------
Ik kan t je nu al op een presenteerblaadje geven: Deze thread draait weer uit op een zinloze nonsense ja/nee discussie omtrend de commercialisering van de Nederlandse Dance Scene.
Veel plezier, maar hou die emoties in bedwang! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*zucht*
sommige mensen WILLEN het ok gewoon niet snappen!
ik wed erom dat nog steeds 99% van jullie TAs hier terecht zijn gekomen door plaatjes zoals Boozywoozy en de minder simpele varianten
en omdat je nu een halfjaartje (b.w.v.s.) langer in de "scene" zit sta je er opeens boven en ben jij opeens een kenner...
*en toen werd je wakker met je vinger in je kont* |
om je eigen woorden te gebruiken:
WURD, Miss Prox;):p
enneee, gebruik de knop en zoek op "comercieel"
allemaal threads, stuk of 360 ofzo, die over commercieel gaan. Dan zie je ook mijn boeiunde replies ghehehe:D:D:D |
|
|
|
|