|
'HUGE' track.....nieuwe Flutlicht? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
download je die niet allemaal standaard dan :conf:
het zijn eigenlijk de enige die ik steevast download.. zijn meestal goede tunes (hoewel de laatste update (ik meen tenminste dat het de laatste was, die meuk die er al bijna een maand staat zeg maar) me eigenlijk enorm tegenvalt.. zit niet echt een lekkere tune tussen of 1 die het heeft om ver te komen (ja ok, ferry corsten rmx van the truth, maar die had ik al) |
|
|
| magrec |
| hmm weer zo'n plaat waar je er al zoveel van hebt... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
download je die niet allemaal standaard dan :conf:
het zijn eigenlijk de enige die ik steevast download.. zijn meestal goede tunes (hoewel de laatste update (ik meen tenminste dat het de laatste was, die meuk die er al bijna een maand staat zeg maar) me eigenlijk enorm tegenvalt.. zit niet echt een lekkere tune tussen of 1 die het heeft om ver te komen (ja ok, ferry corsten rmx van the truth, maar die had ik al) |
Wat daar staat is voor ons al oud ja. En de meeste van ons wille hele releases en niet die losse nummertjes. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Wat daar staat is voor ons al oud ja. En de meeste van ons wille hele releases en niet die losse nummertjes. |
ah, vandaar :)
maar de kans bestaat wel dat je dus af en toe een nummertje over het hoofd ziet :D :) :p
en nou we toch zo bezig zijn: wat doen julie met die complete releases?? wegbranden en nooit meer luisteren of... (vul maar in) |
|
|
| TranceFool |
Toch vinnik dit een hele vage track want hier klopt iets niet. Deze track duurt 13:54 en bestaat duidelijk uit 2 tracks gemixt aan elkaar.
Die eerste track zoek en die 2e is een bestaande track die Tankis & Savietto - Anthea heet. Luister maar, echt vaag:eek: :rolleyes:, luister maar rond 7:20. Is dit een offieciele release of zou iemand dit gewoon in elkaar geflanst hebben en het een naam hebben gegeven voor deze track die bijna 14 minuten duurt???
Het zijn iig 2 aparte tracks en ik wil de eerste weten |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ah, vandaar :)
maar de kans bestaat wel dat je dus af en toe een nummertje over het hoofd ziet :D :) :p
en nou we toch zo bezig zijn: wat doen julie met die complete releases?? wegbranden en nooit meer luisteren of... (vul maar in) |
Ik brand alles wat ik enigzins leuk vind op CD voor vriendjes die er nie bij kenne komen. Blijven zij ook op de hoogte ;) |
|
|
| TranceFool |
| voor de mensen die het nog willen weten, het was The Squad - Licht und Schall (Cataclysm mix) |
|
|
| tijs08 |
thanxx man!!
ik zocht deze titel ook zoals je wist ;) :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
thanxx man!!
ik zocht deze titel ook zoals je wist ;) :D |
whehe jah idd :D
ik heb alleen de goeie vinylrip nog nie gevonden en aangezien AG nu niet meer werkt...als iemand em heeft??:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
misschien een ideetje om een verzoekje in de Request Area te zetten?
GreetZ |
|
|
| WTB |
Ehm, waarom word alles dat ik gezegd heb opnieuw gepost alsof het onbekend was?? Ik heb dus in deze thread gepost dat:
- Deze track al een tijd op de New Single sectie van deze site te downloaden is (kolkiewolkie post dit later ook nog eens:()
- Het gaat om twee aanelkaar gemixte nummers uit een set van Cosmic Gate ofzo (TranceFool post later dat hij het idee heeft dat het twee nummers zijn die door iemand gemixt zijn:conf: )
- De titel van de eerste track The Squad - Licht and Schall (cataclysm mix) is (dit wordt door TranceFool later in deze zelfde thread nog eens als nieuws gepost waar Tijs08 hem vervolgens hartelijk voor bedankt:rolleyes: )
Waarom toch jongens???
WTB. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by WTB
Ehm, waarom word alles dat ik gezegd heb opnieuw gepost alsof het onbekend was?? Ik heb dus in deze thread gepost dat:
- Deze track al een tijd op de New Single sectie van deze site te downloaden is (kolkiewolkie post dit later ook nog eens:()
- Het gaat om twee aanelkaar gemixte nummers uit een set van Cosmic Gate ofzo (TranceFool post later dat hij het idee heeft dat het twee nummers zijn die door iemand gemixt zijn:conf: )
- De titel van de eerste track The Squad - Licht and Schall (cataclysm mix) is (dit wordt door TranceFool later in deze zelfde thread nog eens als nieuws gepost waar Tijs08 hem vervolgens hartelijk voor bedankt:rolleyes: )
Waarom toch jongens???
WTB. |
hoho w8 es ff
ten eerste doe es niet zo gefokt
ten tweede: je doet net alsof ik nix gelezen heb das onzin. ik hebbem toch gecheckt uit de new single section, toen hebbik gezegd dat het eerste deel van de track het was en niet het tweede en dat ik het vaag vond dat die uit 2 delen bestond....denk maar niet dat ik niks lees hor
edit: k zie nu wel in wat je bedoelt, had idd niet gezien dat je die remix had gepost....stom, sorry :)
zoek em iig nog steeds:
The_Squad_-_Licht_und_Schall-Vinyl-2002-???
01_licht_und_schall_(cataclysm_mix)-???.mp3 (11.317.090 bytes, 2002-04-26 12:02)
02_reach_out_(amnesia_mix)-???.mp3 (10.173.514 bytes, 2002-04-26 12:02) |
|
|
|
|