|
Steve Forte Rio - A New Dawn
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מכירים את הטראק הזה ?
בקיצור - מעבר לזה שאני מאוד אוהב אותו, קראתי ש
Steve Forte Rio
זה אחד מה
alias
של טיאסטו (כלומר שהוא למעשה טיאסטו) וזה נשמע לי מוזר
למרות שהבנתי שזה נכון כמעט במאה אחוז
חשבתי שאני מכיר את כל השמות של טיאסטו... מוזר
מישהו יודע בוודאות ?
וכמובן - בטח חלקכם לפחות מכיר את הטראק (נראה לי הוא מ2008), אהבתם
? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מכירים את הטראק הזה ?
בקיצור - מעבר לזה שאני מאוד אוהב אותו, קראתי ש
Steve Forte Rio
זה אחד מה
alias
של טיאסטו (כלומר שהוא למעשה טיאסטו) וזה נשמע לי מוזר
למרות שהבנתי שזה נכון כמעט במאה אחוז
חשבתי שאני מכיר את כל השמות של טיאסטו... מוזר
מישהו יודע בוודאות ?
וכמובן - בטח חלקכם לפחות מכיר את הטראק (נראה לי הוא מ2008), אהבתם
? |
One of the nicer jokes and puns:
It's an ANAGRAM of "TIESTO FOREVER" (as the official rumour goes...:happy2: ) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by benji904
One of the nicer jokes and puns:
It's an ANAGRAM of "TIESTO FOREVER" (as the official rumour goes...:happy2: ) |
סורי על הבורות
מה זה אנגרם ? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי על הבורות
מה זה אנגרם ? |
The same letters of the original word, but mixed up and forming a new word (sentence)...
T-I-E-S-T-O F-O-R-E-V-E-R ---->
S-T-E-V-E F-O-R-T-E R-I-O
(count it out....) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by benji904
The same letters of the original word, but mixed up and forming a new word (sentence)...
T-I-E-S-T-O F-O-R-E-V-E-R ---->
S-T-E-V-E F-O-R-T-E R-I-O
(count it out....) |
איזה תחכום !!!
:):):) |
|
|
| uzi |
anagram
(ש"ע) אנגרמה, היפוך-אותיות, ערבוב אותיות של מילה קיימת על מנת ליצור מילה חדשה.
חחחח... יש באמת מילה לשטות הזו. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
anagram
(ש"ע) אנגרמה, היפוך-אותיות, ערבוב אותיות של מילה קיימת על מנת ליצור מילה חדשה.
חחחח... יש באמת מילה לשטות הזו. |
You can call it ridiculous, but I used to solve many Dutch anagram puzzles, not kidding...:rolleyes: :D |
|
|
| luckystrike |
לא יודע בנוגע לאנגרם
אבל הטראק הזה מעולה ! |
|
|
|
|