return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הצטרפתי למועדון 1000 הפוסטים היוקרתי...
View this Thread in Original format
oDrori
אמ... וזהו
oren_naor
סחטיין גבר...
מזל טוב
Hell_Copter
וואלה אחי מזל טוב!!!!
עכשיו יש לי שאלה אליך... אתה אומר שהצטרפת למועדון הזה
אבל האם יש לך כרטיס חבר מועדון?! :haha:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי מזל טוב!!!!
עכשיו יש לי שאלה אליך... אתה אומר שהצטרפת למועדון הזה
אבל האם יש לך כרטיס חבר מועדון?! :haha:


LoL!!!!!!!!!!!
:)

מזל טוב אחי....
oDrori
חחח לכבוד הוא לי :)

כרטיס חבר? מה פתאום זה אקסקלוסיבי וסודי אתה לא יודע? אם מישהו יגלה עליו דרך מסמכים מזהים אני חייב להרוג אותו...
MoSH_MaN
פתח ה-תיק בקשה

יש לך כטיס מוועדון ?

חחח אני רוסיה גורו גורו


אני בקורב ב-3000!!
:sadgreen:

כמוץ
oDrori
חחח "גוגו גורו" ?


מי שיאן הפורום? יש ראנקים איפשהו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חחח לכבוד הוא לי :)

כרטיס חבר? מה פתאום זה אקסקלוסיבי וסודי אתה לא יודע? אם מישהו יגלה עליו דרך מסמכים מזהים אני חייב להרוג אותו...


לא אחי... כרטיס חבר מועדון
יענו כמו שנאור ציון עושה
יש לך כרטיס חבר מועדון?!
או כמו שפרידמן עשה... פותחת בגאג'.. מורידה מחתונים... עכשף עכשף
eran
מזל טוב!!!!
סעמק אני תקוע ב200 שלי
או כמה שזה לא יהיה

:wtf: :wtf: :toocool: :tongue3
NeMeSiS1234
מזל טוב אחי
אבל מה זה משנה עם כמה פוסטים אתה העיקר שאתה פה וחולק איתנו את הזמן שלך

DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
מזל טוב אחי
אבל מה זה משנה עם כמה פוסטים אתה העיקר שאתה פה וחולק איתנו את הזמן שלך

פשששש כבד
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook

פשששש כבד


חח:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement