|
Deep It 001 w/ Glenn Holmes
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
ביום ראשון (לפני יומיים) שודרה התוכנית החודשית הראשונה שלי
(Pure.fm Radio)
שסוקרת את הקטעים והסאונדים שעושים לי את זה בתחום הדיפ האוס (בעיקר) למי שמעוניין בשעתיים של הפלגה למחוזות מוזיקליים מעט שונים מצורפים כאן לינקים וטראקליסט.
תהנו
Deep It #001 w/ Glenn Holmes
1st Part
01. Crazy Penis - Change [Paper Recordings]
02. J-Boogie's Dubtronic Science - Day At The Beach [OM Records]
03. Bent - Fellini's Roma (Bent Remix) [Six Degrees]
04. The Last Atlant - Cafe De Flore [No Smoking Recordings]
05. King Roc - The Beginning [Mutual Society]
06. Move D & Benjamin Brunn - New Horizon [Smallville]
07. Down & Karinde - Ingram [DIY]
08. Dilo - Melancolia en Suite [Unlock]
09. Pete Moss - R.U. Serious [Worship]
10. In State - Ronan [Unlock]
11. Adam Jace - Sky [Plastic City]
12. Funk D'Void - Herbie On Roads [Soma]
13. Holmes Feat. Dragonfly - Blue Skies (Martinez Cosmic Rework) [Deeplay]
14. Vas Floyd - Deep House Soul (String Mix) [Plastic City/Night Drive Music]
15. JT Donaldson - 310 Grit Additive [Afterhours]
16. Mute - Vibes [Running Back]
17. Crazy Penis - You Are We [Paper Recordings]
2nd Part
01. Roland Klinkenberg - Mesmerized [Global Underground]
02. Micheal Anthony - Hush (Rithma Remix) [Terraform]
03. Bayaka - Spanish Storm (At Jazz Remix) [Sonar Kollektiv]
04. DJ Minx - Butterflight [Wow]
05. Dennis Ferrer - P 2 Da J (Tiger Stripes Remix)
06. Chris Brann Presents Delilah - B Strong For Me (Migues Migs Remix) [Yooshi]
07. Swing 52 - The Color Of My Skin (Deep Dish Remix) [DMC]
08. Bombdogs - I Can't Explain (Steve Lawler's Summer Of Love Remix) [Harlem]
09. Rejected - Let's Go Juno [Rejected]
10. Funk D'Void & Sian - Ginebra (Funk D'Void's Cocktail Mix) [Soma]
לינקים:
http://www.sendspace.com/file/ph7q4r
http://www.sendspace.com/file/l0uozn |
|
|
| sh33p |
אני יוריד!!!
נראה ממש טוב.
אילן כל זה על וינילים או ביטפורט? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ביום ראשון (לפני יומיים) שודרה התוכנית החודשית הראשונה שלי
(Pure.fm Radio)
שסוקרת את הקטעים והסאונדים שעושים לי את זה בתחום הדיפ האוס (בעיקר) למי שמעוניין בשעתיים של הפלגה למחוזות מוזיקליים מעט שונים מצורפים כאן לינקים וטראקליסט.
תהנו
Deep It #001 w/ Glenn Holmes
1st Part
01. Crazy Penis - Change [Paper Recordings]
02. J-Boogie's Dubtronic Science - Day At The Beach [OM Records]
03. Bent - Fellini's Roma (Bent Remix) [Six Degrees]
04. The Last Atlant - Cafe De Flore [No Smoking Recordings]
05. King Roc - The Beginning [Mutual Society]
06. Move D & Benjamin Brunn - New Horizon [Smallville]
07. Down & Karinde - Ingram [DIY]
08. Dilo - Melancolia en Suite [Unlock]
09. Pete Moss - R.U. Serious [Worship]
10. In State - Ronan [Unlock]
11. Adam Jace - Sky [Plastic City]
12. Funk D'Void - Herbie On Roads [Soma]
13. Holmes Feat. Dragonfly - Blue Skies (Martinez Cosmic Rework) [Deeplay]
14. Vas Floyd - Deep House Soul (String Mix) [Plastic City/Night Drive Music]
15. JT Donaldson - 310 Grit Additive [Afterhours]
16. Mute - Vibes [Running Back]
17. Crazy Penis - You Are We [Paper Recordings]
2nd Part
01. Roland Klinkenberg - Mesmerized [Global Underground]
02. Micheal Anthony - Hush (Rithma Remix) [Terraform]
03. Bayaka - Spanish Storm (At Jazz Remix) [Sonar Kollektiv]
04. DJ Minx - Butterflight [Wow]
05. Dennis Ferrer - P 2 Da J (Tiger Stripes Remix)
06. Chris Brann Presents Delilah - B Strong For Me (Migues Migs Remix) [Yooshi]
07. Swing 52 - The Color Of My Skin (Deep Dish Remix) [DMC]
08. Bombdogs - I Can't Explain (Steve Lawler's Summer Of Love Remix) [Harlem]
09. Rejected - Let's Go Juno [Rejected]
10. Funk D'Void & Sian - Ginebra (Funk D'Void's Cocktail Mix) [Soma]
לינקים:
http://www.sendspace.com/file/ph7q4r
http://www.sendspace.com/file/l0uozn |
יא נקניק לאן נעלמת ??
גם אתה בוגד בנו עם פורום אחר ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא נקניק לאן נעלמת ??
גם אתה בוגד בנו עם פורום אחר ? |
הפורום היחיד של טראנס שאני מתרועע איתו הוא הפורום של אנג'ונהביטס :D (כבר 5 שנים...וואוו איך הזמן עובר)
ואם כבר אני בוגד בפורום זה עם החברה או עם הלימודים...
לגבי הסטים...מאחר ויש לי רק פטיפון אחד, כל עוד לא יירשם שינוי בגזרה זו לעולם לא יהיה סט שלי שיורכב רק מתקליטים אבל אני חושב שהשתמשתי לפחות ב-10 תקליטים לשני הסטים |
|
|
| hypotenuse |
נראה טוב
אני חולה על הסגנון הזה..שומע דיסקים של גלובל אנדרגראונד עוד מימיה הראשונים
אני מוריד! |
|
|
| Revive_iL |
איתרתי את היוזרניים הישן שלי :P
(זה HYPOTENUSE)
תתעלמו מההודעה הזאת זה רק לבדיקה |
|
|
| luckystrike |
לא מכיר כאן הרבה טראקים :)
אחי - גם לי אין זמן תאמין לי, אני חוזר בלילה מהעבודה
אבל מנסה להיכנס איכשהו בהזדמנויות פנויות |
|
|
|
|