return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Deep It 001 w/ Glenn Holmes
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
ביום ראשון (לפני יומיים) שודרה התוכנית החודשית הראשונה שלי
(Pure.fm Radio)
שסוקרת את הקטעים והסאונדים שעושים לי את זה בתחום הדיפ האוס (בעיקר) למי שמעוניין בשעתיים של הפלגה למחוזות מוזיקליים מעט שונים מצורפים כאן לינקים וטראקליסט.

תהנו


Deep It #001 w/ Glenn Holmes

1st Part

01. Crazy Penis - Change [Paper Recordings]
02. J-Boogie's Dubtronic Science - Day At The Beach [OM Records]
03. Bent - Fellini's Roma (Bent Remix) [Six Degrees]
04. The Last Atlant - Cafe De Flore [No Smoking Recordings]
05. King Roc - The Beginning [Mutual Society]
06. Move D & Benjamin Brunn - New Horizon [Smallville]
07. Down & Karinde - Ingram [DIY]
08. Dilo - Melancolia en Suite [Unlock]
09. Pete Moss - R.U. Serious [Worship]
10. In State - Ronan [Unlock]
11. Adam Jace - Sky [Plastic City]
12. Funk D'Void - Herbie On Roads [Soma]
13. Holmes Feat. Dragonfly - Blue Skies (Martinez Cosmic Rework) [Deeplay]
14. Vas Floyd - Deep House Soul (String Mix) [Plastic City/Night Drive Music]
15. JT Donaldson - 310 Grit Additive [Afterhours]
16. Mute - Vibes [Running Back]
17. Crazy Penis - You Are We [Paper Recordings]


2nd Part


01. Roland Klinkenberg - Mesmerized [Global Underground]
02. Micheal Anthony - Hush (Rithma Remix) [Terraform]
03. Bayaka - Spanish Storm (At Jazz Remix) [Sonar Kollektiv]
04. DJ Minx - Butterflight [Wow]
05. Dennis Ferrer - P 2 Da J (Tiger Stripes Remix)
06. Chris Brann Presents Delilah - B Strong For Me (Migues Migs Remix) [Yooshi]
07. Swing 52 - The Color Of My Skin (Deep Dish Remix) [DMC]
08. Bombdogs - I Can't Explain (Steve Lawler's Summer Of Love Remix) [Harlem]
09. Rejected - Let's Go Juno [Rejected]
10. Funk D'Void & Sian - Ginebra (Funk D'Void's Cocktail Mix) [Soma]






לינקים:

http://www.sendspace.com/file/ph7q4r

http://www.sendspace.com/file/l0uozn
sh33p
אני יוריד!!!
נראה ממש טוב.

אילן כל זה על וינילים או ביטפורט?
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ביום ראשון (לפני יומיים) שודרה התוכנית החודשית הראשונה שלי
(Pure.fm Radio)
שסוקרת את הקטעים והסאונדים שעושים לי את זה בתחום הדיפ האוס (בעיקר) למי שמעוניין בשעתיים של הפלגה למחוזות מוזיקליים מעט שונים מצורפים כאן לינקים וטראקליסט.

תהנו


Deep It #001 w/ Glenn Holmes

1st Part

01. Crazy Penis - Change [Paper Recordings]
02. J-Boogie's Dubtronic Science - Day At The Beach [OM Records]
03. Bent - Fellini's Roma (Bent Remix) [Six Degrees]
04. The Last Atlant - Cafe De Flore [No Smoking Recordings]
05. King Roc - The Beginning [Mutual Society]
06. Move D & Benjamin Brunn - New Horizon [Smallville]
07. Down & Karinde - Ingram [DIY]
08. Dilo - Melancolia en Suite [Unlock]
09. Pete Moss - R.U. Serious [Worship]
10. In State - Ronan [Unlock]
11. Adam Jace - Sky [Plastic City]
12. Funk D'Void - Herbie On Roads [Soma]
13. Holmes Feat. Dragonfly - Blue Skies (Martinez Cosmic Rework) [Deeplay]
14. Vas Floyd - Deep House Soul (String Mix) [Plastic City/Night Drive Music]
15. JT Donaldson - 310 Grit Additive [Afterhours]
16. Mute - Vibes [Running Back]
17. Crazy Penis - You Are We [Paper Recordings]


2nd Part


01. Roland Klinkenberg - Mesmerized [Global Underground]
02. Micheal Anthony - Hush (Rithma Remix) [Terraform]
03. Bayaka - Spanish Storm (At Jazz Remix) [Sonar Kollektiv]
04. DJ Minx - Butterflight [Wow]
05. Dennis Ferrer - P 2 Da J (Tiger Stripes Remix)
06. Chris Brann Presents Delilah - B Strong For Me (Migues Migs Remix) [Yooshi]
07. Swing 52 - The Color Of My Skin (Deep Dish Remix) [DMC]
08. Bombdogs - I Can't Explain (Steve Lawler's Summer Of Love Remix) [Harlem]
09. Rejected - Let's Go Juno [Rejected]
10. Funk D'Void & Sian - Ginebra (Funk D'Void's Cocktail Mix) [Soma]






לינקים:

http://www.sendspace.com/file/ph7q4r

http://www.sendspace.com/file/l0uozn


יא נקניק לאן נעלמת ??

גם אתה בוגד בנו עם פורום אחר ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
יא נקניק לאן נעלמת ??

גם אתה בוגד בנו עם פורום אחר ?


הפורום היחיד של טראנס שאני מתרועע איתו הוא הפורום של אנג'ונהביטס :D (כבר 5 שנים...וואוו איך הזמן עובר)

ואם כבר אני בוגד בפורום זה עם החברה או עם הלימודים...


לגבי הסטים...מאחר ויש לי רק פטיפון אחד, כל עוד לא יירשם שינוי בגזרה זו לעולם לא יהיה סט שלי שיורכב רק מתקליטים אבל אני חושב שהשתמשתי לפחות ב-10 תקליטים לשני הסטים
hypotenuse
נראה טוב
אני חולה על הסגנון הזה..שומע דיסקים של גלובל אנדרגראונד עוד מימיה הראשונים

אני מוריד!
Revive_iL
איתרתי את היוזרניים הישן שלי :P
(זה HYPOTENUSE)
תתעלמו מההודעה הזאת זה רק לבדיקה
luckystrike
לא מכיר כאן הרבה טראקים :)

אחי - גם לי אין זמן תאמין לי, אני חוזר בלילה מהעבודה

אבל מנסה להיכנס איכשהו בהזדמנויות פנויות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement