return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סוף עידן AG (pg. 3)
View this Thread in Original format
nesher
הצעה טובה
חשבנו על זה כבר נראה לי
k/s אבל למישהו פה יש כבלים ו100
upload?
oDrori
נראה לי שלי יש... וחוצמזה אני ממליץ לכולם ללכת על
TA Direct Conncet Hub
נראה לייהיה אדיר
nimrod levi
במילה אחת...
אכזבהה!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by nesher
הצעה טובה
חשבנו על זה כבר נראה לי
k/s אבל למישהו פה יש כבלים ו100
upload?


100k/s upload?!?
LoL
לא בישראל
:)
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DJ-Energy


100k/s upload?!?
LoL
לא בישראל
:)


100KB\SEC
בחיים לא אבל
65KB\SEC
יש מלא..כל בעלי הכבלים בלי ההגבלת שליחה

אבל 14 קיי בשליחה זה בסדר, טראק ב-10 דקות מה רע? אני הייתי מסתדר אם זה. מישהו כבר נמצא ב
direct connect ta hub?
DjChook
אמרתי כבר שלחבר שלי יש 200 קיי אפלוד ומשהו כמו 700 דאונלואד

אבל אנחנו לא מצליחים לפתוח אצלו אפ-טי-פי

:(
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
אמרתי כבר שלחבר שלי יש 200 קיי אפלוד ומשהו כמו 700 דאונלואד

אבל אנחנו לא מצליחים לפתוח אצלו אפ-טי-פי

:(


מה זאת אומרת לא מליחים?

פשוט תוריד תוכנה כמו
Serv-U

וזה הכל אוטומטי ופשוט.
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
נראה לי שלי יש... וחוצמזה אני ממליץ לכולם ללכת על
TA Direct Conncet Hub
נראה לייהיה אדיר



כן אבל אל מצאתי איך להגיע לזה
DjChook
quote:
Originally posted by Flotser


מה זאת אומרת לא מליחים?

פשוט תוריד תוכנה כמו
Serv-U

וזה הכל אוטומטי ופשוט.


תגיד לי אני נראה לך אדיוט ?
הוא יושב על פיירוול פנימי שאי אפשר לעקוף זו הבעיה

זה למה לי ולמוש גם אין אפטיפיים
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook


תגיד לי אני נראה לך אדיוט ?
הוא יושב על פיירוול פנימי שאי אפשר לעקוף זו הבעיה

זה למה לי ולמוש גם אין אפטיפיים



I HATE ROUTERS!!!

חחח אבל זה אחלה חוץ מהפראייראוול המזדיין הזה

שיהיה כבר כבליפם במהירות טובה!!!!!!!!
שאני יעבור וישים
SWITCH

Flotser
אני פשוט עדיין לא קולט שאין יותר
audiogalaxy

ב
winmx
אני לא מוצא כמעט פסיכודלי, כש
AG
היה המקור העיקרי שלי ...

:whip: :whip: :whip:
DjChook
quote:
Originally posted by Flotser
אני פשוט עדיין לא קולט שאין יותר
audiogalaxy

ב
winmx
אני לא מוצא כמעט פסיכודלי, כש
AG
היה המקור העיקרי שלי ...

:whip: :whip: :whip:


אין בחמור מוזיקה ?
(ברצינות)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement