|
סוף עידן AG (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
הצעה טובה
חשבנו על זה כבר נראה לי
k/s אבל למישהו פה יש כבלים ו100
upload? |
|
|
| oDrori |
נראה לי שלי יש... וחוצמזה אני ממליץ לכולם ללכת על
TA Direct Conncet Hub
נראה לייהיה אדיר |
|
|
| nimrod levi |
במילה אחת...
אכזבהה!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nesher
הצעה טובה
חשבנו על זה כבר נראה לי
k/s אבל למישהו פה יש כבלים ו100
upload? |
100k/s upload?!?
LoL
לא בישראל
:) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
100k/s upload?!?
LoL
לא בישראל
:) |
100KB\SEC
בחיים לא אבל
65KB\SEC
יש מלא..כל בעלי הכבלים בלי ההגבלת שליחה
אבל 14 קיי בשליחה זה בסדר, טראק ב-10 דקות מה רע? אני הייתי מסתדר אם זה. מישהו כבר נמצא ב
direct connect ta hub? |
|
|
| DjChook |
אמרתי כבר שלחבר שלי יש 200 קיי אפלוד ומשהו כמו 700 דאונלואד
אבל אנחנו לא מצליחים לפתוח אצלו אפ-טי-פי
:( |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אמרתי כבר שלחבר שלי יש 200 קיי אפלוד ומשהו כמו 700 דאונלואד
אבל אנחנו לא מצליחים לפתוח אצלו אפ-טי-פי
:( |
מה זאת אומרת לא מליחים?
פשוט תוריד תוכנה כמו
Serv-U
וזה הכל אוטומטי ופשוט. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
נראה לי שלי יש... וחוצמזה אני ממליץ לכולם ללכת על
TA Direct Conncet Hub
נראה לייהיה אדיר |
כן אבל אל מצאתי איך להגיע לזה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
מה זאת אומרת לא מליחים?
פשוט תוריד תוכנה כמו
Serv-U
וזה הכל אוטומטי ופשוט. |
תגיד לי אני נראה לך אדיוט ?
הוא יושב על פיירוול פנימי שאי אפשר לעקוף זו הבעיה
זה למה לי ולמוש גם אין אפטיפיים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי אני נראה לך אדיוט ?
הוא יושב על פיירוול פנימי שאי אפשר לעקוף זו הבעיה
זה למה לי ולמוש גם אין אפטיפיים |
I HATE ROUTERS!!!
חחח אבל זה אחלה חוץ מהפראייראוול המזדיין הזה
שיהיה כבר כבליפם במהירות טובה!!!!!!!!
שאני יעבור וישים
SWITCH |
|
|
| Flotser |
אני פשוט עדיין לא קולט שאין יותר
audiogalaxy
ב
winmx
אני לא מוצא כמעט פסיכודלי, כש
AG
היה המקור העיקרי שלי ...
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני פשוט עדיין לא קולט שאין יותר
audiogalaxy
ב
winmx
אני לא מוצא כמעט פסיכודלי, כש
AG
היה המקור העיקרי שלי ...
:whip: :whip: :whip: |
אין בחמור מוזיקה ?
(ברצינות) |
|
|
|
|