|
Einde van AudioGalaxy?!?!?! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
jammer :(
AG was erg handig voor het downlaoden van oude "onbekende" nummers die ik nog niet had zoals E-Nomine - E-Nomine (Cosmic Gate Remix), Sensoria-X - Stop The War (Fire & Ice Remix) en Novaskotia - Novaskotia (Armin van Buuren's Rising Star Mix). Deze kwamen dan lekker binnen waaien terwijl mijn zussie aan 't internetten was.... |
|
|
| John |
| ppfff idd kut zeg.. weinig nieuwe nrs voor mij dus, ook geen ouwe trouwens..todat er weer wat nieuws is...:S |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Check de thread over de Hub in de main section, ben benieuwd of dat wat wordt.... |
Wat een super progje zeg!! en JA zekers dat dit DE goeie vervanger voor AG word!! alleen maar TAs en bijna iedereen shared meer als 1 GB!!! :D |
|
|
| TimeportE |
| idd kom naar de TA hub.. nu 1,92 Terrabyte !!!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TimeportE
idd kom naar de TA hub.. nu 1,92 Terrabyte !!!! |
2,2 al :D
ik vinnet alleen wel beetje kut dat echt gelijk iedereen als een tiest loopt te leechen, maar groot gaattie wel worden :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik vinnet alleen wel beetje kut dat echt gelijk iedereen als een tiest loopt te leechen, maar groot gaattie wel worden |
ja klopt wel een beetje ja, maar laat ze zou ik zeggen: ik share gewoon al mijn mp3s (nie dat d/l van mij snel gaat, heb een upload rate van 14 kbps :p)... die chat is trouwens daar meestal wel best gezellig!! jaa krijg het chatten weer in de vingers, denk dat ik misschien weer eens langs kom op irc (pas maar op ;)) .. :D:D |
|
|
| ScuL |
| ook ik ben lid van de TA DC hub. nu nog ff DC installeren :P |
|
|
| basvh |
| ik heb maar 56k6 en de TA hub gaat heel langzaam bij mij. echt kut |
|
|
| serialkillah |
| yep, direct correct werkt als een tiet:) |
|
|
| total woot |
het leuke is dat er zo lomp veel muziek staat, je ook regelmatig iets tegenkomt dat je nog niet kent.
ltr |
|
|
| mr.marcello |
En dat je dan ook nog eens andere Hub-jes kunt bezoeken. Je kan er echt gewoon alles downloaden.....echt perfect dus!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| kloot maar lekker aan jongens :D |
|
|
|
|