return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Einde van AudioGalaxy?!?!?! (pg. 2)
View this Thread in Original format
moogwai
jammer :(

AG was erg handig voor het downlaoden van oude "onbekende" nummers die ik nog niet had zoals E-Nomine - E-Nomine (Cosmic Gate Remix), Sensoria-X - Stop The War (Fire & Ice Remix) en Novaskotia - Novaskotia (Armin van Buuren's Rising Star Mix). Deze kwamen dan lekker binnen waaien terwijl mijn zussie aan 't internetten was....
John
ppfff idd kut zeg.. weinig nieuwe nrs voor mij dus, ook geen ouwe trouwens..todat er weer wat nieuws is...:S
tijs08
quote:
Originally posted by TranceFool
Check de thread over de Hub in de main section, ben benieuwd of dat wat wordt....


Wat een super progje zeg!! en JA zekers dat dit DE goeie vervanger voor AG word!! alleen maar TAs en bijna iedereen shared meer als 1 GB!!! :D
TimeportE
idd kom naar de TA hub.. nu 1,92 Terrabyte !!!!
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE
idd kom naar de TA hub.. nu 1,92 Terrabyte !!!!

2,2 al :D

ik vinnet alleen wel beetje kut dat echt gelijk iedereen als een tiest loopt te leechen, maar groot gaattie wel worden :D
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool
ik vinnet alleen wel beetje kut dat echt gelijk iedereen als een tiest loopt te leechen, maar groot gaattie wel worden

ja klopt wel een beetje ja, maar laat ze zou ik zeggen: ik share gewoon al mijn mp3s (nie dat d/l van mij snel gaat, heb een upload rate van 14 kbps :p)... die chat is trouwens daar meestal wel best gezellig!! jaa krijg het chatten weer in de vingers, denk dat ik misschien weer eens langs kom op irc (pas maar op ;)) .. :D:D
ScuL
ook ik ben lid van de TA DC hub. nu nog ff DC installeren :P
basvh
ik heb maar 56k6 en de TA hub gaat heel langzaam bij mij. echt kut
serialkillah
yep, direct correct werkt als een tiet:)
total woot
het leuke is dat er zo lomp veel muziek staat, je ook regelmatig iets tegenkomt dat je nog niet kent.

ltr

mr.marcello
En dat je dan ook nog eens andere Hub-jes kunt bezoeken. Je kan er echt gewoon alles downloaden.....echt perfect dus!!! :D

Met vriendelijke groet.
!_PeTrUs_!
kloot maar lekker aan jongens :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement