|
Jeff Mills!!
|
View this Thread in Original format
| benji904 |
What, no separate topic for the Wizard of the Decks??!!
He's spinning tomorrow (7/5) at Haoman 17, TLV...
Anyone going? I know I am! |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איך היה ??? |
Sorry, my mistake....tomorrow, Thursday |
|
|
| DvJ |
שם, אסור לפספס דבר שכזה....
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| כנ"ל נבוא ולו רק כדי להתבונן ולהםתפעל מאשף טכני ברמה אחרת בעולם האלקטרוני |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כנ"ל נבוא ולו רק כדי להתבונן ולהםתפעל מאשף טכני ברמה אחרת בעולם האלקטרוני |
Cool! Haven't seen you in a while, it'll be nice to meet up on such a joyous, rare occasion! :gsmile: :crazy: :tongue3 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זזתי לאוטובוס
נתראה שם
:disbelief
?האם הוא ינגן פצצות או מעליות
זה נדע בקרוב
:toocool:
hope to hear Sonic Destroyer and some good old stuff :crazy: |
|
|
| Revive_iL |
נו איך היה?
מה הוא ניגן? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Revive_iL
נו איך היה?
מה הוא ניגן? |
??? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Revive_iL
נו איך היה?
מה הוא ניגן? |
היה מצויין, לא מפוצץ, היה אוויר לנשום,
סאונד כצפוי של האומן (טוב שיש אטמים), ומכשף אחד שעושה פלאים.
מה הוא ניגן ?
קטעים שלו (שרובם לא שוחררו וגם נירא לי שלא הולכים להשתחרר),
זכור לי את
Wire
The Bells ו
שלגמרי העיף את הקהל לתקרה ובכלל ג'ף נתן לכלונו שיעור היסטוריה,הרים אותנו גבוה ודאג להשאיר לכולנו חיוך דבילי שכזה בעיקר בשעה האחרונה מתוך ה3וקצת שניגן.
אז לא כל יום שומעים טקנו טהור שכזה
וטוב שג'ף חזר להזכיר לכולנו מהו.
כן ירבו מסיבות שכאלו
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DvJ
היה מצויין, לא מפוצץ, היה אוויר לנשום,
סאונד כצפוי של האומן (טוב שיש אטמים), ומכשף אחד שעושה פלאים.
מה הוא ניגן ?
קטעים שלו (שרובם לא שוחררו וגם נירא לי שלא הולכים להשתחרר),
זכור לי את
Wire
The Bells ו
שלגמרי העיף את הקהל לתקרה ובכלל ג'ף נתן לכלונו שיעור היסטוריה,הרים אותנו גבוה ודאג להשאיר לכולנו חיוך דבילי שכזה בעיקר בשעה האחרונה מתוך ה3וקצת שניגן.
אז לא כל יום שומעים טקנו טהור שכזה
וטוב שג'ף חזר להזכיר לכולנו מהו.
כן ירבו מסיבות שכאלו
:) |
טוב לשמוע שלא הייתה מסיבת גיהנום צפופה למוות כמו לא מעט פעמים שקורה באומן |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DvJ
היה מצויין, לא מפוצץ, היה אוויר לנשום,
:) |
לא צפוץ?
היה ריק!!@
יחסית למסיבות של האומן
הגענו לחניה והיו חנויות פנויות ליד אסולין!@@!
בחניה האחורית של האומן כאילו...
אבל שטויות.. היה כיף:) |
|
|
|
|