return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Jeff Mills!!
View this Thread in Original format
benji904
What, no separate topic for the Wizard of the Decks??!!

He's spinning tomorrow (7/5) at Haoman 17, TLV...

Anyone going? I know I am!
luckystrike
איך היה ???
benji904
quote:
Originally posted by luckystrike
איך היה ???


Sorry, my mistake....tomorrow, Thursday
DvJ
שם, אסור לפספס דבר שכזה....

:D
Glenn-Holmes
כנ"ל נבוא ולו רק כדי להתבונן ולהםתפעל מאשף טכני ברמה אחרת בעולם האלקטרוני
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כנ"ל נבוא ולו רק כדי להתבונן ולהםתפעל מאשף טכני ברמה אחרת בעולם האלקטרוני


Cool! Haven't seen you in a while, it'll be nice to meet up on such a joyous, rare occasion! :gsmile: :crazy: :tongue3
THE_BLUE_DRAGON
זזתי לאוטובוס
נתראה שם
:disbelief

?האם הוא ינגן פצצות או מעליות
זה נדע בקרוב
:toocool:

hope to hear Sonic Destroyer and some good old stuff :crazy:
Revive_iL
נו איך היה?
מה הוא ניגן?
luckystrike
quote:
Originally posted by Revive_iL
נו איך היה?
מה הוא ניגן?


???
DvJ
quote:
Originally posted by Revive_iL
נו איך היה?
מה הוא ניגן?


היה מצויין, לא מפוצץ, היה אוויר לנשום,
סאונד כצפוי של האומן (טוב שיש אטמים), ומכשף אחד שעושה פלאים.

מה הוא ניגן ?

קטעים שלו (שרובם לא שוחררו וגם נירא לי שלא הולכים להשתחרר),
זכור לי את

Wire
The Bells ו
שלגמרי העיף את הקהל לתקרה ובכלל ג'ף נתן לכלונו שיעור היסטוריה,הרים אותנו גבוה ודאג להשאיר לכולנו חיוך דבילי שכזה בעיקר בשעה האחרונה מתוך ה3וקצת שניגן.

אז לא כל יום שומעים טקנו טהור שכזה
וטוב שג'ף חזר להזכיר לכולנו מהו.

כן ירבו מסיבות שכאלו


:)

luckystrike
quote:
Originally posted by DvJ
היה מצויין, לא מפוצץ, היה אוויר לנשום,
סאונד כצפוי של האומן (טוב שיש אטמים), ומכשף אחד שעושה פלאים.

מה הוא ניגן ?

קטעים שלו (שרובם לא שוחררו וגם נירא לי שלא הולכים להשתחרר),
זכור לי את

Wire
The Bells ו
שלגמרי העיף את הקהל לתקרה ובכלל ג'ף נתן לכלונו שיעור היסטוריה,הרים אותנו גבוה ודאג להשאיר לכולנו חיוך דבילי שכזה בעיקר בשעה האחרונה מתוך ה3וקצת שניגן.

אז לא כל יום שומעים טקנו טהור שכזה
וטוב שג'ף חזר להזכיר לכולנו מהו.

כן ירבו מסיבות שכאלו


:)


טוב לשמוע שלא הייתה מסיבת גיהנום צפופה למוות כמו לא מעט פעמים שקורה באומן
Tarantula
quote:
Originally posted by DvJ
היה מצויין, לא מפוצץ, היה אוויר לנשום,

:)


לא צפוץ?
היה ריק!!@
יחסית למסיבות של האומן
הגענו לחניה והיו חנויות פנויות ליד אסולין!@@!
בחניה האחורית של האומן כאילו...

אבל שטויות.. היה כיף:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement