return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Tom Middleton - One More Tune
View this Thread in Original format
sh33p
שלום שלום,

ט'רד זה נועד לכל המתוסכלים כמוני, שהטראנס הפך עבורם ל: לא רלוונטי, לא מעניין, לא מרגש, בנאלי ומשעמם.
לכל אותם אנשים שנמאס להם מהתוכניות רדיו משעממות שמריצות את אותם קטעים שוב ושוב.
לכל אלה שכואב להם לראות את הטראנס הופך למילה גסה ולראות את הטראנס הופך לתת ז'אנר של ערוץ MTV.
לכל אלה שלא רוצים לשמוע את קולם של בריטני וג'אסטין בטראקים של טיאסטו.
ובעיקר לכל אלה שהטראנס תמיד ישאר בליבם אך מחפשים ריגושים חדשים יום אחר יום
ומוכנים להפתח לז'אנרים אחרים.

בשנים האחרונות עולם הטראנס עובר מהפך, הוא מתמסחר ואיכותו פוחתת לאט לאט.
יותר ויותר אנשים נודדים לעבר סגנונות אחרים וניתן בוודאות לראות את המגמה בפורום.
ישנם הרבה סיבות לתהליך. רובם ככולם בוחרים להאשים את דווקא ארמין וטיאסטו,
את ארמין בעיקר בגלל תוכניות הרדיו, דובר רבות על כך שהוא הכניס הרבה מסחור לתוכניות הרדיו
על מנת שהתוכנית תדבר למזגר הכללי ולא לאותם אנשים שאיכות הקטעים היא הדבר הכי חשוב בשבילם.
כמה פעמים ישבתם בימי חמישי ואמרתם לעצמכם: "הנה עוד קטע סתמי...", "עוד טראק משעמם",
"מתי כבר ינוגן טראק שירגש אותי כמו פעם בימים הטובים אי שם בתחילות המאה ה-21".
נוצר בעצם מצב שהתוכנית השבועית התמלאה בקטעים סתמיים או בווקאלים מרגיזים שכולם קוראים להם פופ טראנס.
לדעתי האישית לא ארמין הוא האשם, אלא תהליך שאני מכנה אותו דיגיטליזציה.
דיגיטלזציה הוא תהליך שהפך את עולם הטראנס לעולם ממוחשב ונגיש לכולם,
להבדיל מעולם חומרי שהיה קיים לפני זה. אם בשנות ה-90 הייתם צריכים אולפן
רציני בשביל להפיק טראק ברמה שתנוגן על ידי מיטב הדייג'ייז אז כיום
מספיק כרטיס קול וקיובייס, ריזון או לוג'יק, חלילה וחס אני לא בא לפגוע ביוצרים
שמשתמשים באותם תוכנות שמעבר לתוכנות וכרטיס הקול צריך גם הרבה יצירתיות,
השקעה וניסיון של שנים, אך תהליך זה גרם לכניסה אסטרונומית של יוצרים חדשים
לתחום המוזיקה שזה לא בהכרח דבר רע אך במידה מסויימת גרם לזה שהרבה קטעים
נשמעים היום אותו דבר. הרבה יוצרים חוזרים על עצמם ואין חידוש ב95 אחוז מהקטעים שמשתחררים ביום יום.
מתי פעם אחרונה אמרתם לעצמכם: "ואללה זה צלילים שלא שמעתי מעולם", "זאת מלודיה שלא שמעתי משהו שדומה לה", "זה בייסליין מקורי וחדשני"?
עקב כניסתם של מאות יוצרים חדשים לשוק ואלפי קטעים חדשים מידי חודש נוצר הצורך בהקמת עשרות לייבלים חדשים,
אותם לייבלים שלבעליהם לא היה בדיוק את הכסף להדפסת וינילים... נו אז מה עושים אתם שואלים? ברור! איך לא חשבו על זה קודם?!
בוא נקים לייבל דיגטלי ועוד לייבל ועוד סאב לייבל ועוד סאב סאב סאב לייבל,
ואת כל המערך הדיגטלי הזה מתחזקים ביד רמה אתרי הווב כגון ביטפורט, אודיוג'לי ודומיהם
שמגלגלים מיליונים והיוצרים יוצאים עם רווחים נמוכים. אולי מפה מגיע התאבון לייצר כמה שיותר ולשים דגש על כמות ולא איכות על מנת למכור יותר ויותר...
כל התהליך הזה גרם למעמסה אדירה על הדייג'ייז שצריכים לשבת שעות נוספות ולמיין קטעים על גבי קטעים,
(יש בימינו לייבלים שדואגים לשחרר 3 איפי בשבוע – לא היה קיים דבר כזה לפני עשור)
את אותם השעות שאין בדיוק לדייג'ייז בגלל לוח זמנים צפוף, פה בדיוק נכנס ארמין שוב,
שלדעתי עשה כמה החלטות שגויות בכל מה שנוגע לבחירת הקטעים ב150 התוכניות האחרונות שלו.
האצבע המאשימה מופנית כלפי ארמין על ידי רוב האנשים בגלל הזדהותו הגדולה עם מוזיקת הטראנס.
כיום עבור 90% מהאנשים המילה טראנס = ארמין, אולי בגלל זה, שרמת האיכות בטראנס יורדת כך גם מסתכלים על ארמין.


תסכימו איתי או לא זה כבר החלטה שלכם, תהליך הדיגיטלזציה הביא לנו גם הרבה דברים טובים
כגון מחירים נמוכים עבור קטעים נחשקים, מוחות מבריקים שלא היו מתחילים ליצור עקב עלויות ציוד גבוהות
ונגישות למוזיקה שאנחנו כל כך אוהבים, אך יחד עם זאת גרם לירידה ברמה הכללית של המוזיקה האלקטרונית ושל הטראנס בפרט.

אחרי הקדמה זו, לאנשים שכן חשובה להם האיכות
ברצוני להמליץ להם על אלבום חדש ומבריק של טום מידלטון,
מאותם דינוזאורים שהתחילו את הקריירה שלהם אי שם בתחילת שנות ה-90.
הבחור יצר הרבה יחד עם מארק פריטצ'רד תחת שמות כמו:
Jedi Knights, Global Communication, Link & E621, Reloaded ועוד...
מה שמייחד את האלבום, זה שזה לא עוד סתם אלבום עמוס בקטעים חדשים
שיצאו לפני שבוע או חודש אלא רעיון גאוני של טום שלקח אוסף של קטעים ענקיים
שאיתם הוא סיים את הערב במועדון או שיסיים איתם בעתיד,
בשביל לקחת את האלבום צד אחד קדימה, טום דאג למקסס ולערוך את כל הקטעים באלבום.

כמה מילים על איך נוצר הטראק "one more tune" והאלבום:
"Me and Tom went on a flight to Ibiza and we had this conversation where he was trying to get this mental compilation together. He wanted to know what DJs' "one more tune" would be, what that last record of the night would be, and what the last piece of music you would want to hear before you die. I couldn't answer that one but I did tell him my one more tune was Rhythim Is Rhythim 'The Dance', an old Transmat record from 1986. And he said, "Strangely enough I've just done a rework of that." So this is what this tune is. He sent it to me as 'One More Tune' and it's like a little rework of that record. It's very Detroity but very sort of Tom as well. It just goes and goes and goes but it's also got these crazy dropdowns unlike the original which is kind of relentless."

ועוד קצת מילים על טום עצמו:
Over the last 15 years Tom Middleton has earned an enviable reputation as a producer,
composer, DJ, compiler and one of the most original minds to emerge from the dance revolution of the early 90s. Through his productions, notable remixes (including Prince, Coldplay, and Jamiroquai) and legendary DJ sets, Tom has traveled to the farthest corners of sound. His recordings as AMBA, Cosmos, Global Communication and The Jedi Knights (alongside Mark Pritchard) have consistently broken new ground in electronic music, and set the standard that others rarely reach.

חברים מי שרוצה לצאת למסע קסום של 75 דקות מוזמן להתחיל להאזין עכשיו.
אבלום מופלא שכולל בתוכו האוס על גווניו הרבים.
אין ספק שעבורי לפחות כרגע זהו אלבום השנה שפשוט נותן לי הנאה פעם אחר פעם.
לא זוכר את עצמי הרבה זמן שומע את אותו אלבום פעם אחר פעם 4 פעמים ברצף... בהחלט הזוי.




TL:
CD1 - Mixed:
1. Tom Middleton – One More Tune (Intro Acapella)
2. Last Rhythm – Last Rhythm (Tom Middleton Remodel)
3. Tom Middleton – One More Tune (‘91 Mix)
4. Budai & Vic - All Night Long
5. Humate – Love Stimulation (Tom Middleton Remodel)
6. Mustafa Feat. Elisangela – Bom Demais (Audiowhores Remix)
7. Agora Rhythm – Circles (Tom Middleton Edit)
8. Blu Mar Ten Feat. Ernesto – All Over Again (Tom Middleton Remix)
9. Little Big Bee – K.G.O. (Tom Middleton Remodel)
10. Akabu – Phuturebound (Shur-i-kan Remix)
11. The Orange Lights – A Few Good Days (Tom Middleton Deep Dub)
12. Derrick May – Strings Of Life (Tom Middleton Remodel)
13. Tom Middleton – One More Tune (Encore Acapella)
14. The Horn – Villager (Tom Middleton Promised Land Remodel)
15. Joe Smooth – Promised Land (Tom Middleton Edit)


CD2 - UnMixed
1. Last Rhythm – Last Rhythm (Tom Middleton Remodel)
2. Tom Middleton – One More Tune (‘91 Mix)
3. Humate – Love Stimulation (Tom Middleton Remodel)
4. Agora Rhythm – Circles (Tom Middleton Edit)
5. Blu Mar Ten Feat. Ernesto – All Over Again (Tom Middleton Remix)
6. Little Big Bee – K.G.O. (Tom Middleton Remodel)
7. The Orange Lights – A Few Good Days (Tom Middleton Deep Dub)
8. Derrick May – Strings Of Life (Tom Middleton Remodel)
9. The Horn – Villager (Tom Middleton Promised Land Remodel)
romigi
פשששש.. איזה טופיק משובח..

אהבתי.

כמה דברים:
א. האוסף הנ"ל אכן משובח וכלל עיבודים ממג טובים של טום הן לכמה קטעים חדשים והן לקלאסיקות מטורפות.
ב. טום אף פעם אל היה דינוזאור אלא תמיד דאג להישאר על פני השטח.
ג. באופן אירוני או אולי דוקא לא הקטעים הישנים שלו היום מנוגנים על ידי מיטב הדיג'יים בגרמניה ובכלל. דברים של גולבל קומיוניקיישן במיוחד.
ד. האלבום המשובח של ההרכב הזה שנקרא בפשטות 76:14 לפי אורכו זכה לרימסטר ורה-ריליס מחודש לפני כחודש.

ושוב טופיק מושקע

כן ירבו
luckystrike
פששששש

הבאת אותה בט'רד שווה
נהניתי לקרוא את מה שכתבת.

מסכים עם הרבה ממה שנאמר פה.
בדיוק הייתה לי שיחה לא מזמן עם אנני מהפורום
(LA)
ממש על זה.

אני חושב שכמו שכתבת וסיכמת את זה בצורה יפה - יש הרבה יתרונות בזה שהז'אנר הפך להיות מיינסטרימי כל כך ועם כל היתרונות שבדבר, באו גם המון חסרונות. היום כל כך קשה לשמוע טראק איכותי שגורם לך להרגיש קצת מעבר, כמעט לא אפשרי למצוא את הקלאסיקה שעושה לך את ה"עור ברווז" שפעם היה נפוץ כל כך שהיית שומע טראק חדש. אני זוכר ששמעתי בפעם הראשונה את
BLUE FEAR
של ארמין בימים הראשונים שלו... אני חושב שזה היה הטראק הראשון שהוא הוציא פחות או יותר. עברו מאז ששמעתי אותו 10 שנים בערך ומאז השתנתה הסצנה 3,6000 מעלות. היום , בדיוק מאותן סיבות שכתבת, יש כל כך הרבה יוצרים, הכל נגיש, המון המון טראקים שנשמעים זהים ולברור ולמיין את הבודדים האיכותיים נהיה בלתי אפשרי והמון זבל מציף את הסצנה.

ובכלל כתבתי פה כבר לא מעט שהצלילים בטראקים של היום פחות אמיתיים, ששומעים שאין אולפן מאחור, שומעים את הזילות בהפקה, שכבר אין מודולים וסינטוזים אמיתיים של צלילים עמוקים איכותיים וברמה גבוהה יותר.
פה ושם יש הבלחה של הברקות מסויימות אבל בהחלט זה לא מה שהיה פעם.

ועם זאת ועם כמה שאני אוהב להתרפק על הקלאסיקות (ותודה אגב על ההמלצה של הדיסק, יש פה כמה טראקים שכבר מזמן לא שמעתי ותוך כדי שאני כותב אני שומע קטעים מהדיסק), צריך להסתכל גם על הצדדים החיוביים של התרחבות הזאנר. ארמין לדעתי עדיין גרם להרבה דברים חיוביים בסצינה (וכנ"ל טיאסטו למרות הכל) וכבודם במקומם. הם יוצרים גדולים ומפיקים ברמה ולמרות הכל אני לא חושב שאפשר להאשים מישהו כזה או אחר. בסך הכל - הרבה מזה לטובה.

דיברו על זה הרבה בטראנס אנרג'י האחרון. יש עיתון כזה חמוד קטן של הסצנה שמחלקים כל שנה בסוף הטראנס אנרג'י ובעיתון האחרון דיברו על הנושא שכתבת פה כמעט בכל ראיון והתייחסו לזה הרבה מאוד דיג'יים (היה שם ראיון רחב עם פול ואן דייק, עם ג'והן חילאן וגם עם ארמין, ראנק 1 ועוד כל מיני נוספים). סה"כ אפשר לשים לב שדיג'יים גם נוטים להתפזר להרבה יותר סגנונות ולהתנסות בכל מיני דברים חדשים (שלאו דווקא אני אוהב). כתבו שם שצריך להפסיק לבכות, שהקלאסיקות ישארו ויתפסו מקום בלב - אבל שצריך גם לדעת להמשיך הלאה וכו' ולראות את היתרונות שבהתרחבות הז'אנר והפיכתו לפופולארי כל כך.


ANYWAY

אחלה ט'רד . אחלה המלצה - אני נהנה מכל טראק :)
Viber
מה הוא הוציא אלבום??

הצד החיובי של כל מה שכתבת זה שאם טראנס לא היה נרקב אף פעם לא היינו מגלים אמנים כמו טום.
Rising
quote:
Originally posted by sh33p
שלום שלום,

ט'רד זה נועד לכל המתוסכלים כמוני, שהטראנס הפך עבורם ל: לא רלוונטי, לא מעניין, לא מרגש, בנאלי ומשעמם.
לכל אותם אנשים שנמאס להם מהתוכניות רדיו משעממות שמריצות את אותם קטעים שוב ושוב.
לכל אלה שכואב להם לראות את הטראנס הופך למילה גסה ולראות את הטראנס הופך לתת ז'אנר של ערוץ MTV.
לכל אלה שלא רוצים לשמוע את קולם של בריטני וג'אסטין בטראקים של טיאסטו.
ובעיקר לכל אלה שהטראנס תמיד ישאר בליבם אך מחפשים ריגושים חדשים יום אחר יום
ומוכנים להפתח לז'אנרים אחרים.


בתור מי שמזדהה עם המילים האלה אני יכול להגיד לך שאני ממזמן שם..
והתאוריה שלי היא טיפה אחרת...
זה לא בהכרח בגלל הדיגיטליזציה.... להפך זה נתן יותר פתח ליוצרים להראות את הכשרון שלהם... וככל שהכמות של הקטעים המסחריים גודלת יש גם כמות גדולה של קטעים מיוחדים. ובשביל זה צריך להפתח לסגנונות שונים!!
למה אנחנו כ"כ בטוחים שאין יותר קטעים מעניינים ויחודיים, כי אנחנו תקועים על אותו מקור, שזה התוכניות של ארמין וטיאסטו...
שמשנים מקור האזנה למוזיקה ממקומות אחרים, מגלים דברים חדשים וטובים...
למרות שהתחרות רק נהיית יותר קשה... זה כמו בכדורגל.. המשחק משתנה...
אתה יכול להשוות את היכולות של רונלדיניו לאלו של פלה?? תשים את רונלדיניו 40 שנה אחורה והוא עושה לכולם בית ספר...
בסופו של דבר תיהיה דרישה מהקהל לשחקן שהוא סופרמן אבל הכל דיי ממצה את עצמו בסופו של דבר בכל תחום. השינוי הוא לא מקצה מקצה אלא ממש בקטנה...
sh33p
המטרה של הט'רד לא הייתה בהכרח להתבכיין על המצב
אלא באמת כמו שרשמת על מצב שבו הרבה אנשים תקועים בבועת הטראנס
ולא מוכנים להפתח כלפי סגנונות שונים
ברגע שעושים את הסוויץ' הזה
מגלים עולם ומלואו, ומקבלים את הסיפוק ממקורות שונים.
אני הייתי בין אותם אנשים שלא היו מוכנים לשמוע משהו אחר חוץ מטראנס במשך שנים
ואני בטוח שעדיין יש פה כאלה, לכן החלטתי לרשום את מה שרשמתי.
אני מסכים איתך שעדיין יש קטעים מעולים בעולם הטראנס אך הם הופכים לנדירים יותר משנה לשנה.
בעיה נוספת היא שיש כל כך הרבה דיג'ייז ותוכניות רדיו
שהם פשוט ארמין
wannabe's
ונוצר מצב שהתוכניות רדיו מנגנות את אותם קטעים שוב ושוב.

קחו לדוגמא את אסוט מספר 400
72 שעות של שידור
שבו התנגנו להם ברוטציה מגעילה 90% אותם קטעים.
Rising
quote:
Originally posted by sh33p
המטרה של הט'רד לא הייתה בהכרח להתבכיין על המצב
אלא באמת כמו שרשמת על מצב שבו הרבה אנשים תקועים בבועת הטראנס
ולא מוכנים להפתח כלפי סגנונות שונים
ברגע שעושים את הסוויץ' הזה
מגלים עולם ומלואו, ומקבלים את הסיפוק ממקורות שונים.
אני הייתי בין אותם אנשים שלא היו מוכנים לשמוע משהו אחר חוץ מטראנס במשך שנים
ואני בטוח שעדיין יש פה כאלה, לכן החלטתי לרשום את מה שרשמתי.
אני מסכים איתך שעדיין יש קטעים מעולים בעולם הטראנס אך הם הופכים לנדירים יותר משנה לשנה.
בעיה נוספת היא שיש כל כך הרבה דיג'ייז ותוכניות רדיו
שהם פשוט ארמין
wannabe's
ונוצר מצב שהתוכניות רדיו מנגנות את אותם קטעים שוב ושוב.
[/i][/b]


סבבה אז הנקודה הועברה! :)
ואני צריך לשמוע את האלבום הזה!

quote:
Originally posted by sh33p
קחו לדוגמא את אסוט מספר 400
72 שעות של שידור
שבו התנגנו להם ברוטציה מגעילה 90% אותם קטעים.


נמנעתי :)
sh33p
quote:
Originally posted by Rising
סבבה אז הנקודה הועברה! :)
ואני צריך לשמוע את האלבום הזה!



נמנעתי :)


א. לשמוע את האלבום - חובה! היום קמתי בבוקר ולפני העבודה דפקתי שמיעה
הגונה פעם נוספת.
ב. גם אני נמנעתי, פשוט הסתכלתי על הטראקליסט :)
luckystrike
quote:
Originally posted by sh33p
המטרה של הט'רד לא הייתה בהכרח להתבכיין על המצב
אלא באמת כמו שרשמת על מצב שבו הרבה אנשים תקועים בבועת הטראנס
ולא מוכנים להפתח כלפי סגנונות שונים
ברגע שעושים את הסוויץ' הזה
מגלים עולם ומלואו, ומקבלים את הסיפוק ממקורות שונים.
אני הייתי בין אותם אנשים שלא היו מוכנים לשמוע משהו אחר חוץ מטראנס במשך שנים
ואני בטוח שעדיין יש פה כאלה, לכן החלטתי לרשום את מה שרשמתי.
אני מסכים איתך שעדיין יש קטעים מעולים בעולם הטראנס אך הם הופכים לנדירים יותר משנה לשנה.
בעיה נוספת היא שיש כל כך הרבה דיג'ייז ותוכניות רדיו
שהם פשוט ארמין
wannabe's
ונוצר מצב שהתוכניות רדיו מנגנות את אותם קטעים שוב ושוב.

קחו לדוגמא את אסוט מספר 400
72 שעות של שידור
שבו התנגנו להם ברוטציה מגעילה 90% אותם קטעים.


אני מסכים שצריך לעשות את הסוויץ - אבל כל אחד בקטע ובקצב שלו.
ברמת העיקרון, אני אוהב אלקטרוני באופן כללי ומתחבר לרוב סוגיו.
אני חושב שגם הרבה דיג'יים עשו את הסוויץ הזה והיום כן אפשר לשמוע ורסיטליות אצל הרבה מאוד אמנים ויותר פתוחים לכיוונים חדשים מפעם
luckystrike
מוזר שהט'רד הטוב הזה לא קיבל יותר יחס

sh33p
quote:
Originally posted by luckystrike
מוזר שהט'רד הטוב הזה לא קיבל יותר יחס


לאנשים אין כוח לקרוא כל כך הרבה :/
luckystrike
quote:
Originally posted by sh33p
לאנשים אין כוח לקרוא כל כך הרבה :/


:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement