|
Ayia napa.
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
Hello gott folk, dimman efter VM fiaskot börjar lägga sig.
(Ja, det är ett fiasko att torska mot ett land som spelar sitt första VM, det hade vart mer förståligt att åka ut mot Argentina.)
Jag ska hedra Ayia Napa med ett besök i sommar.
Nu e det så att jag behöver lite info, club scenen ska ju vara helt ok där, man vart ska man gå??
Länkar till sidor där info finns?
Så ut med allt ni vet om Ayia Napa.
Tack på förhand, ha en bra sommar. |
|
|
| doter |
Ja sökte efter Ayia Napa på Evreka för ett tag sen å hittade massor av bra sidor.
Finns massor av bra klubbar tydligen, mycket inriktat på House å Trance! :P
Sök bara |
|
|
| MiB |
vardär för ca 2 år sen o dom spelar trance på dom större ställen runtom hela stan... sidor vet jag inte men vet bara att det e ett förbannat festande där =))
så ha det så kul där... kul ställe om man vill festa 24/7 =))) |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by doter
Sök bara |
Fan, det var ju det jag tänkte slippa..... |
|
|
| NbR |
| Cool .. jag skall dit oxo i år.. ångrar mig lite nu i efterhand men min flickvän gav mig en dag att fundera på var jag ville att vi skulle åka. |
|
|
| NbR |
"The pubs in Ayia Napa work from early in the afternoon until 1.30am. The clubs open their doors around 1.30am and go up to 4am. For all of you party people there are some after hour clubs that work from 3am till the morning!"
skööönt.. slippa dessa svenska sunktider, det är vid 1.00 man börjar vakna.
synd att det skall vara så jobbigt att hitta fester som inte bara kör pysktrans här i sverige.. tips ngn :conf: maila gärna isf.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag var där sommaren 2000...
Vet inte så där mycke om klubbar för just trance, jag droppa in bara på några spontant nät jag ville ha annat än regular disco, eftersom mina polare inte gillar trance och liknande musik så fick man dra själv.
Ayia Napa är mest Engelsmännens andra hem och hemmet för 2 step och speed garage musiken...
En natt när en kompis kom hem var han helt i extas, han hade trillat in på en klubb och vem spela där... Paul Oakenfold !!!
Fan å detta hade jag missat.. :eek::eek::eek:
Kan säga att Ayia Napa har sjukt mycke klubbar för alla stilar så jag är helt säker på att du/ni hittar nåt som passar er... Jag skulle hellre dra till Ayia Napa igen än att dra till Ibiza om jag fick chansen...
Kolla in min hemsida där jag har ca.260 bilder därifrån... Inte bara fulla grabbar på bilderna :)
Nu ska jag springa tebaxx å jobba :wtf: / Steve |
|
|
|
|