|
Hej då AG
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Såååå....då var det kört med Audiogalaxy nu då.... Testa själva...allt är blockat och "Recording Industry Association of America" har skrivit ett pressmedelande om att det är över... jobbigt...
Som jag sa förut dock
"När en dörr stängs öppnas två nya"
Det kommer nya möjligheter! |
|
|
| Mystoz |
| ahhhhhh:eyespop: tråkigt att AG skulle bli nästa p2p som går i graven:sadgreen: jaja som du säger midshooter "när en dörr stängs så öppnas en ny"..men men *snyft* jag som gilla AG så mycket.. |
|
|
| Xplorer76 |
Värdelöst....
Nåja, förslag på andra p2p??
man får väl börja köra kazza igen eller nåt.... FAN |
|
|
| Aendy |
| Fan... jag uppdaterade AG satelliten så sent som igårkväll... lönt! |
|
|
| King of Clubs |
Helvete.. Jag trodde man iaf skulle få lite mer tid på sig innan dom dödade AG. Finns ju inget annat P2P program som är i närheten lika bra som jag provat, när det gällar att tanka låtar.
Btw, vet nån hur man får bort den där Gatorsmörjan?? Ad-aware lyckas inte göra det för mej... |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Aendy
Fan... jag uppdaterade AG satelliten så sent som igårkväll... lönt! |
Tough !
Fan - nu måste vi säkert avbeställa tjänsten... annart så fortsätter de väl att dra pengar från våra Visa varje månad andå!
Greetz
NordLight |
|
|
| SWE_TRANCE |
fick ett mess för någon dag sedan att jag var tvungen att uppdater min AG satellit, skulle också göra det, men då var man TVUNGEN att installera Gator-helvetet...
" U" AG tänkte jag, så jag struntade i det... ;) |
|
|
| Dj P.A! |
| Vad sägs om att på något sätt starta ett alternativ? Jag har varit inne på direkt connect och vi skulle kunna starta en hub för svenska TA. Vet inte riktigt hur man lägger upp en ny hub - Men det kanske är någon som har bättre koll på det.? Det skulle också vara ett mycket bra alternativ till det "filesharing" forum som vi t.es har här. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Vad sägs om att på något sätt starta ett alternativ? Jag har varit inne på direkt connect och vi skulle kunna starta en hub för svenska TA. Vet inte riktigt hur man lägger upp en ny hub - Men det kanske är någon som har bättre koll på det.? Det skulle också vara ett mycket bra alternativ till det "filesharing" forum som vi t.es har här. |
varför ha en svensk när det redan finns en vanlig för alla? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
varför ha en svensk när det redan finns en vanlig för alla? |
Japp dett finns redan en hub med cirka 160 idlande TA medlemmar.... sök på det på huvudforumet så kan ni fixa login till den. Det är detta jag använder mig av just nu... |
|
|
| ScuL |
jag hatar RIAA'n. de har slutat AG med deras skitsnack över MP3 :whip:
men de här på TA har börjad med en egen hub för DirectConnect.
Läs mer hit:
http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=52231
jag är redan medlem och det går jättebra :)
fast 2 terabyte shared just nu och 150 TA-medlemmer :p |
|
|
|
|