|
AG Substitut ?!
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Hej !
Vilka p2p program rekommenderar ni? Fördelar & nackdelar?
Vilka har spyware? Tillförlitlighet m.m.
Greetz
NordLight |
|
|
| Dj_Activated |
Jag använder Direct Connect! Fast det kanske inte räknas som p2p program? fördelen är ju att det finns såå mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man söker. Enda nackdelen jag kan tänka är att folk kan avbryta filöverföringen om man laddar ner från dem, men på TA hubben tror jag nog inte någon gör det, har inte hänt för mig än iaf!
//DJ_A |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
Jag använder Direct Connect! Fast det kanske inte räknas som p2p program? fördelen är ju att det finns såå mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man söker. Enda nackdelen jag kan tänka är att folk kan avbryta filöverföringen om man laddar ner från dem, men på TA hubben tror jag nog inte någon gör det, har inte hänt för mig än iaf!
//DJ_A |
Tack för tipset!
Var får jag detaljerna till TA huben?
Greetz
NordLight |
|
|
| King of Clubs |
TA Huben funkar otroligt bra nu när AG är borta. Det är det absolut bästa AG substitutet som jag känner till. Alla borde joina. The more the merrier..
För att göra det måste man PM:a Bizz (som har hand om huben).. Kolla efter tråden TA DC Hub (eller nåt liknande) i music discussion... |
|
|
| NordLight |
Thanx alot !:D
Ska pm:a direkt!
Greetz
NL |
|
|
| Mystoz |
| AG död säge hej till DC!!:D :D |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| vet ni nån bra hub på dc där man nte behöver shara så mkt.. jag har nämligen bara 4 gb att dela med mej.... |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
vet ni nån bra hub på dc där man nte behöver shara så mkt.. jag har nämligen bara 4 gb att dela med mej.... |
TA hubben kräver ju bara att du delar med dig 200 mb så det är ju inget problem, kolla i Public Hubs, där brukar det stå hur mkt man måste dela med sig osv!
//DJ_A |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| mmmm jag vet... men ingen på TA huben har ju mer än 5 slots öppna...(kan bro på kass lina) men dom är alltid upptagna...dåm som sitter på 1mbit lina eller mer kan ju öppna 15 slots iaf.... |
|
|
| NordLight |
Har pm'at Bizz - inget svar ännu :confused:
Han är nog mycket busy sedan AG döden.
Greetz
NordLight |
|
|
|
|