return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

AG Substitut ?!
View this Thread in Original format
NordLight
Hej !

Vilka p2p program rekommenderar ni? Fördelar & nackdelar?
Vilka har spyware? Tillförlitlighet m.m.

Greetz
NordLight
Dj_Activated
Jag använder Direct Connect! Fast det kanske inte räknas som p2p program? fördelen är ju att det finns såå mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man söker. Enda nackdelen jag kan tänka är att folk kan avbryta filöverföringen om man laddar ner från dem, men på TA hubben tror jag nog inte någon gör det, har inte hänt för mig än iaf!

//DJ_A
NordLight
quote:
Originally posted by Dj_Activated
Jag använder Direct Connect! Fast det kanske inte räknas som p2p program? fördelen är ju att det finns såå mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man söker. Enda nackdelen jag kan tänka är att folk kan avbryta filöverföringen om man laddar ner från dem, men på TA hubben tror jag nog inte någon gör det, har inte hänt för mig än iaf!

//DJ_A

Tack för tipset!

Var får jag detaljerna till TA huben?

Greetz
NordLight
King of Clubs
TA Huben funkar otroligt bra nu när AG är borta. Det är det absolut bästa AG substitutet som jag känner till. Alla borde joina. The more the merrier..

För att göra det måste man PM:a Bizz (som har hand om huben).. Kolla efter tråden TA DC Hub (eller nåt liknande) i music discussion...
Ravesquad
TA-Huben e verkligen helt otroligt bra! En dröm som går i uppfyllelse :D

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=52231
NordLight
Thanx alot !:D

Ska pm:a direkt!

Greetz
NL
Mystoz
AG död säge hej till DC!!:D :D
robstar
www.Soulseek.org e oxo bra.
TrancE_GyLLe
vet ni nån bra hub på dc där man nte behöver shara så mkt.. jag har nämligen bara 4 gb att dela med mej....
Dj_Activated
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
vet ni nån bra hub på dc där man nte behöver shara så mkt.. jag har nämligen bara 4 gb att dela med mej....

TA hubben kräver ju bara att du delar med dig 200 mb så det är ju inget problem, kolla i Public Hubs, där brukar det stå hur mkt man måste dela med sig osv!

//DJ_A

TrancE_GyLLe
mmmm jag vet... men ingen på TA huben har ju mer än 5 slots öppna...(kan bro på kass lina) men dom är alltid upptagna...dåm som sitter på 1mbit lina eller mer kan ju öppna 15 slots iaf....
NordLight
Har pm'at Bizz - inget svar ännu :confused:

Han är nog mycket busy sedan AG döden.

Greetz
NordLight
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement