|
WK VOETBAL KENNIS QUIZ, SPEEL MEE!!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Done,
net van je verloren.
Je bent te snel :) |
|
|
| Bellie |
Ok had niet gezien.Maar kijk ook hoe dom je naam is van die thread.
quiz spel!
Daar kijkt toch geen hond in apezak.verander die titel is naar wat specatulairders :).Zoals die van mij.Dat valt nog op.
mn mail is btw:[email protected]
GREETZ!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Done,
net van je verloren.
Je bent te snel :) |
whehehe te snel... hij loopt retesloom op me pc man:p
En BeLLiE, je hebt gelijk man, mods kunnen jullie t ff veranderen?
Iets van WK VOETBAL KENNIS QUIZ, SPEEL MEE!!! |
|
|
| AlFerox |
ik heb me net ook ingeschreven!
[email protected]
kom maar op.. ik lust jullie rauw!! :whip:
:crazy: |
|
|
| stefv |
| fok ik begreep er geen zak van :eyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
met dank aan Jappio:) |
Ik d8 wel dat jij van die verslavende spelletjes hield ;) :D |
|
|
| Jappio |
Oja, mijnes is [email protected]
wie van de sl3tj3s hier durft...... :rolleyes: :D |
|
|
| Jappio |
Punten: 2018
Antwoorden - %: 72
Rangen: 221
Aight
and where is thou tin??
:D |
|
|
| Little Theseus |
Heej wauw hee, zit ik lekker over het forum te browsen, zie ik me dr toch een vette topicnaam staan zeg! Meteen maar ff kijken dan!
:D:D:D:D
Ik doe dus ook mee, daag me uit op [email protected]
BTW Optimus, jou charactar van nu is echt te cool voor woorden... jeeeEEEiiihhh!!!! |
|
|
| Optimus |
SuperSjinees
Punten: 1021
Antwoorden - %: 76
Rangen: 522
Wedstrijden
gewonnen: 39
Verloren: 7
Gelijk:
heb veel minder dan jij gespeeld Jap! |
|
|
|
|